Muggkaare Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Du hadde ikke løpt raskt nok, gamle Riverton! 4 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Solskjær har jo alltid vært veldig klar på at det var utrolige dårlig Fair-Play, men at der og da så følte han at det var det han måtte gjøre. Viser offervilje ihvertfall og jeg hadde forstått hvis en annen spiller fra et annet lag hadde gjort det samme hvis de var i den posisjonen united var i på det tidspunktet. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Var en classic take one for the team. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=O9iYGb2Gqd8 Synd for Newcastle at de ikke hadde Pato i angrep da , tror ikke Solskjær hadde tatt igjen denne karen. Se på den farta, har ikke sett på makan jeg. (Deilig at det var mot hatlaget FCB også) Endret 15. september 2011 av apollox Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Dette er faktisk første gang jeg ser det målet. Herre min hatt, for en fart! Har ikke sett lignende siden jeg så Alex Kiwomya herje for juniorlaget til Chelsea mot Birmingham. Endret 15. september 2011 av LarsP Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 At det var? Tevez forstår ikke nok engelsk til å lese sin egen post Premier League-stjernen tråkket for hardt på gasspedalen – og unnskylder seg med at han ikke forstår engelsk. Manchester Citys spisstjerne Carlos Tevez har bodd i England siden 2006 men forstår fremdeles ikke språket – til tross for uttallige engelskkurs. Det hevder i hvert fall argentineren etter at han ble tatt i en fartskontroll tidligere i år. Tevez fikk brev i posten fra politiet etter at han kjørte i 8 km/t for raskt i 60-sonen i sin rådyre Bentley i nærheten av Old Trafford i februar. Men han har foreløpig ikke svart på henvendelsene og purringene om å betale boten, skriver THE DAILY MIRROR. Ifølge Tevez sin advokat Gwyn Lewis har imidlertid Tevez ikke svart fordi «han ikke forstår godt nok engelsk til å lese sin egen post». Tevez har spilt for klubbene West Ham, Manchester United og nå Manchester City i England. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Kan noen gi meg en god link til supportersanger? Helst rettet mot motspillere whos that twat from argentina? whos that money grabbing whore? carlos tevez is his name, and he hasnt got a brain, and he wont be winning trophies anymore! At det var? Tevez forstår ikke nok engelsk til å lese sin egen post Premier League-stjernen tråkket for hardt på gasspedalen – og unnskylder seg med at han ikke forstår engelsk. Manchester Citys spisstjerne Carlos Tevez har bodd i England siden 2006 men forstår fremdeles ikke språket – til tross for uttallige engelskkurs. Det hevder i hvert fall argentineren etter at han ble tatt i en fartskontroll tidligere i år. Tevez fikk brev i posten fra politiet etter at han kjørte i 8 km/t for raskt i 60-sonen i sin rådyre Bentley i nærheten av Old Trafford i februar. Men han har foreløpig ikke svart på henvendelsene og purringene om å betale boten, skriver THE DAILY MIRROR. Ifølge Tevez sin advokat Gwyn Lewis har imidlertid Tevez ikke svart fordi «han ikke forstår godt nok engelsk til å lese sin egen post». Tevez har spilt for klubbene West Ham, Manchester United og nå Manchester City i England. HAHA! Får vi link? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Pato er rask, men det ser mye raskere ut enn det er siden motspilleren takler i mot. Jævla bra tenkt da. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Mirrors sak Bildet TV2 bruker: Edit: TV2 suger på å oversette hastigheter. Tevez ble tydeligvis tatt i 38 mph i 30 mph-sone. Det tilsvarer 61 km/h der grensen er 48 km/h. Så er det sagt. Endret 15. september 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Er det greit at jeg ler av han? Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Nei. Man ler da ikke av andre, gjør man? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Motbydelig, Hyrlèn. Han har åpenbart lærevansker. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Hahah, jeg lo. Hvorfor det? Dysleksi er et seriøst problem i dagens samfunn. Mange utlendinger sliter! Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Og? hvem faen bryr seg? det er Tevez.... 1 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Hahah, jeg lo. Hvorfor det? Dysleksi er et seriøst problem i dagens samfunn. Mange utlendinger sliter! Finnes da andre grunner til at man har lærevansker enn Dysleksi da. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Pato er rask, men det ser mye raskere ut enn det er siden motspilleren takler i mot. Jævla bra tenkt da. Han ene takler i mot ja, han andre derimot .. Nå er ikke han så sykt rask da, men at Pato er lynrask er det ingen tvil om - og det beviser han bare på det klippet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Hahah, jeg lo. Hvorfor det? Dysleksi er et seriøst problem i dagens samfunn. Mange utlendinger sliter! Tviler på at dysleksi er mer utbredt blandt utlendinger enn oss nordmenn. Er nok andre grunner til at utlendinger sliter.... Tevez bare sliter han. Fullstendig block & bleed.... Nå kommer sikkert burgermannen og kaller meg idiot, men det står eg i! Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Gutter, gutter, gutter. Trodde du skulle forstå at dette var god gammeldags trolling, Jotun. Trollet sjæl! Tevez fortjener intet annet enn ris på rassen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Nå kommer sikkert burgermannen og kaller meg idiot, men det står eg i! Du er ganske søt da, det skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå