Tåkefyrste Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) En av de største PL stjernene verdt over 100 millioner, haha, snakk om å hype det opp. Media fornekter seg ikke, og er akkurat like latterlig som forventet. Sannheten var altså en avtale verdt 25 millioner, og en spiller jeg helt ærlig kan si jeg aldri har hørt om før. Endret 12. september 2011 av apollox Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Slovenske Damir Skomina dømmer onsdagens Champions League-kamp mellom Benfica og Manchester United på Estádio da Luz i Lisboa. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Endret 13. september 2011 av LunaticFanaticHD 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Den øverste der er uten sidestykke. Helt fantastisk! Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Første og siste der Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Skulle det være bra feiringer? Hva gjør Ronaldo sin der, i så fall? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Mulig det har litt med contexten å gjøre. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Må være noe sånt. Den eneste rent "episke" er jo Cantona sin. Solskjær sin "skli-på-knærne" ser man jo førtini ganger per PL-runde - men siden det er fra CL-finalen dere vant, så er den mye "herligere" for dere. Vil jeg tro? Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Den eneste rent "episke" er jo Cantona sin. Dette. Kan ikke fordra fyren, men det der er en deilig feiring etter en deilig skåring. Arrogant som faen. Rett og slett nydelig! Kjipt å si det med tanke på at det omhandler Manchester United, men det er så sant så sant. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Hvordan kan du ha noe imot Cantona? Er vel kun en mann i hele verden som har det, og han ble sparket ned, velfortjent også. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Såklart man kan mislike Cantona. Misliker tilogmed Solskjær jeg. 3 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Såklart man kan mislike Cantona. Misliker tilogmed Solskjær jeg. Jeg misliker deg. 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Det gjør du faen meg ikke. 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Og Rooney. Og Hernandez. Og Ferdinand. Og Neville-gutta. Og så videre. Tror det kun er Ryan Giggs jeg ikke misliker, og det er fordi han er så jævla legendarisk. En Maldini/Roar Strand-type som alle klubber burde hatt. 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Hernandez er jo supersympatisk, men spiller dessverre for feil lag. Ferdinand er jævla kul, selv om han alltid skal gjøre det ekstra bra mot Newcastle. Giggs er en legende, men liker han fremdeles ikke. Tror forøvrig alle vet hvorfor jeg misliker Solskjær. Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Jeg har sansen for Ferdinand. Virker som en meget bra fyr. Angående Hernandez: Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Trodde alle Newcastle-supportere var imot "Cheatarito" (som en av mine Newcastle-kompiser kaller ham), etter hans svært gjennomsiktige forsøk på filming her i vår? Edit: Er vel den situasjonen Simpson ikke er helt fornøyd med i bildet over, heller. Endret 14. september 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Trodde alle Newcastle-supportere var imot "Cheatarito" (som en av mine Newcastle-kompiser kaller ham), etter hans svært gjennomsiktige forsøk på filming her i vår? Joda, men se på bildet over. Kan ikke gjøre noe annet enn å få sympati for en slik liten sukkerklump. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Simpson kan se så skummel og farlig ut han bare vil, Hernandez lar ballen snakke. Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Skummel og farlig? Simpson er en forbanna koseklump av ei kjærring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå