Vamos Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Enig. Et unikum. Jeg likte spesielt del 2/4. Hvor? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=21AFrsXa7E4&feature=related Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Enig med Hyrlen angående Carrick. Har vært middelmådig og grå i evigheter. Blir fysisk trøtt av å se han spille. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Jørgen, Latias postet det der for noe sider tilbake. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Kvifor snakke om Carrick når man har Fletcher? Tipper han starter på tirsdag. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Jørgen, Latias postet det der for noe sider tilbake. Se innlegget over mitt. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Carrick er en av ytterst få defensive midtbanespillere vi har og er derfor veldig viktig Er veldig lettet angående Cleverley Endret 11. september 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Føffan, Ronaldo ass.... Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Se innlegget over mitt. Det gikk jeg glipp av visst. Men da har vi videoen og en link til resten av dem. Da har han fått gode svar. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Hvorfor er det så mange som venter på Alice Aalton? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Jotun, det er en hyllest til tom waits for alice som avsluttet sin stilling som administrator her på forumet den 1.9.11. Endret 11. september 2011 av Aalton waits for alice Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 åå... eg skjønar. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Og nå vet jeg godt at det smeller en shitstorm mot meg, men ser ikke det store Kenny gjør her? Han sier: "- Det er viktig å respektere dommerne, men det er enda viktigere at dommerne respekterer klubben min, Liverpool, sier han. " Det er vel den eneste uttalelsen han kan straffes for? Ellers sier han at han ikke forstår at det var straffe.. Han går jo ikke noe rett på dommeren og sier at han er ræv eller noe. Du får nå hvertfall lese alt før du forsvarer kongen din. Hvis Kenny ikke får straff her nå, er det nok en gang inkonsekvens fra FA. Men eg tror han kommer til å få en smell. Selvsagt ikke utestengelse, da dette er første gangen. Men en bot eller noe piss i havet greier. Han går jo ikke noe rett på dommeren og sier at han er ræv eller noe. Denne svarer eg spesifikt på. For det har ikke noe å si om han sier at dommeren suger eller ei. SAF fikk straff for å si at dommeren var god. Regelen er enkel: Man skal ikke si noe om dommeren. Det er og forblir en idiotregel som selv dommerne misliker. Edit: Det som dog irriterer meg kanskje mest er DB sin vinkling. Når SAF er ute så er det SAF som er idiot, men med en gang Kenny åpner kjeften klarer de pinadø å vinkle det dithen at det er dommerne som er idioter. "Til og med Kenny er lei, nå har det gått for langt" Gode gamle oldefar.. Kenny skal ha straff. Ingen tvil om det, alt annet vil være inkonsekvenshet. Men i det første innlegget mitt, så kommenterer jeg saken du linket til. Der stod det fint lite, og det Ferguson har gjort til tider, er så mye verre. Saken forandret seg selvsagt når jeg så hele aspektet. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Carrick er en av ytterst få defensive midtbanespillere vi har og er derfor veldig viktig Er veldig lettet angående Cleverley Fletcher, Anderson, Carrick, Jones. Jeg syns vi har nok defensive midtbanespillere. Vi har kun en "offensiv", Cleverley, og han jobber også godt bakover. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Apropos Jones. Jeg stemmer for at han blir slått til ridder så fort som overhode mulig. Sir Phil Jones. 4 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Lurer på hvor godt det kjøpet kommer til å være om 10 sesonger! Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Anderson er i utgangspunktet ikke en defensiv midtbanespiller selv om han ofte har spilt i den rollen for oss. Går masse rykter om at vi skal prøve oss på 17 år gamle Ross Barkley fra Everton, hva tror dere om det? Enormt talent, men vel nokså uprøvd enda. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Apropos Jones. Jeg stemmer for at han blir slått til ridder så fort som overhode mulig. Sir Phil Jones. Hail. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Innen to sesonger, så er Jones verdens beste stopper. Mark my words Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Går masse rykter om at vi skal prøve oss på 17 år gamle Ross Barkley fra Everton, hva tror dere om det? Enormt talent, men vel nokså uprøvd enda. Jeg er egentlig veldig for at vi prøver oss på unge talenter. Har ikke hørt om den unggutten før dog. Men hvilke fra reservelaget kan vi vente å se denne sesongen, som kan ta steget opp til midtbanen vår? Jeg kommer bare på Pogba akkurat nå, Morrison har det vel versert en del ryter om at har havnet i trøbbel igjen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå