Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Sant. Så lenge Liverpool er spillemessige totalt dominerende så gjør det ingenting om de slipper inn mål i hver kamp uten og putte selv.

Og tror du virkelig Liverpool vil ha like mye uflaks i hver eneste kamp fremover?

Lenke til kommentar

Da var Cleverley ute ei stund ja.

Vi ligger på en skadet spiller pr. kamp. Rio og Vidic måtte ut i sesongstarten. Welbeck og nå Cleverley. Rio har nå kommet tilbake, men det kan ikke fortsette sånn.

Med litt kjapp hoderegning så kan Cleverley rekke romjula. Det kan bli viktig.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

det var den jeg tenkte på, ja. Ligger den på Youtube eller noe?

Dunno.

Blir forøvrig deprimert over at middelmådige Chicharito scorer to mål. (Note: slipper kun unna med stempelet "middelmådig" fordi han scorer mål, ellers en totalt ubrukelig fotballspiller. Kunne fungert for 10 år siden, men ikke i den moderne fotballen.) Sender en av verdens beste og kanskje mest unike spiller, Dimitar Berbatov enda lenger bak i køen. Håper Berba blir solgt i januar. Er "smått" forbanna over behandlingen av fjorårets toppscorer i Premier League.

Endret av banansplitt™
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er 100% enig med bannannen. Helt ufattelig at dere klarer å sette fjorårets PL-toppscorer på benken for å spille Hernandez i stedet. Det er som å sette meg på banen i stedet for Wayne Rooney. Jeg skulle også satt like mange mål på en sesong som Hernandez, hvis jeg hadde spilt for ManU (gud forby).

Edit; Klarte av en eller annen grunn å skrive Peter Crouch, der jeg mente Rooney. Skylder på øl.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det, nei. At vi tapte mot Stoke i går har lite å si i lengden mtp. at vi spillemessig var totalt dominerende.

Haha, som om ikke 99% av kampene som blir spilt mot Stoke så dominerer motstanderen? Stoke gjorde det de var gode for, og uheldigvis for dere så klarte dere ikke å trenge igjennom. Tror dere faller av ganske kraftig i løpet etterhvert om ikke Suarez holder showet gående atm. Eneste virkelig klassespilleren dere har framover nå for tida. (Nei, jeg teller ikke Gerrard for han har vært elendig i to sesonger på rad nå, og er mer skada enn Van Persie atm)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Berbatov drar innen et år har gått. Det er ikke plass til han i dagens lag ser det ut til, og jeg tror vi kommer langt med Welbeck, Hernandez og Rooney, og med Owen i bakhånd

Det er litt synd siden han er en god spiller, men jeg skal ikke si meg uenig. Berba er god nok til å spille fast for mange storklubber og for øyeblikket råtner han bare.

Litt overrasket er jeg dog. Og jeg tror enda at vi snart får se han, nå når kampene kommer tettere. Spillerene våre blir jo skadet hele tiden også

Lenke til kommentar

Fy faen, Man United imponerer. Her tror jeg det kan avgjøres på målforskjell mellom de to Manchester-klubbene, og vi skal ikke se bort ifra at begge lagene kan gå ubeseiret gjennom hele sesongen. Selv om jeg tviler på det.

På denne tiden i fjor var jeg sikker på at Chelsea skulle vinne hele driten, i år føler jeg det samme når jeg ser Man Utd, men ja. Se på fjorårssesongen. Alt for tidlig å si noe konkret. Chelseas start forrige sesong var syk, Man Utd start denne sesongen er enda sykere. Samt at City i tillegg har imponert inn i gravskauen mye.

Det her kan bli en sinnsykt spennende sesong.

Hvor Newcastle til slutt havner på topp.

Forskjellen er vel egentlig bare motstanderen som er møtt. United har nå møtt Tottenham og Arsenal borte. Chelsea sin sesongstart i fjor ble vel av mange avskrevet nettopp fordi det var mye svake motstandere? (Klype salt her, orker ikke tanken på å sjekke det en gang :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...