Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den startoppstillingen vil vel alle United-fans se i morgen ettermiddag. :cool: Anderson sentralt med Scholes, det hadde vært noe det. Men vet ikke om han er klar for en bortekamp mot Aston Villa? Dette vet Ferguson bedre enn oss i alle fall. Hvis Brown er 100% fit for fight spiller han nok høyreback i morgen. Og da har vi Fletcher, O'Shea og Anderson og velge i mellom sentralt sammen med Scholes. Jeg vil se Anderson, men tror vi får se enten Fletcher eller O'Shea. Tror også at Giggs starter på venstrekanten istedenfor Nani, dessverre.

Lenke til kommentar
Den startoppstillingen vil vel alle United-fans se i morgen ettermiddag. :cool: Anderson sentralt med Scholes, det hadde vært noe det. Men vet ikke om han er klar for en bortekamp mot Aston Villa? Dette vet Ferguson bedre enn oss i alle fall. Hvis Brown er 100% fit for fight spiller han nok høyreback i morgen. Og da har vi Fletcher, O'Shea og Anderson og velge i mellom sentralt sammen med Scholes. Jeg vil se Anderson, men tror vi får se enten Fletcher eller O'Shea. Tror også at Giggs starter på venstrekanten istedenfor Nani, dessverre.

 

 

Jeg tror Giggs starter i midten sammen med Scholes og Nani spiller på kant.

Lenke til kommentar

Det er deler av det samarbeidet som kunne ha fungert bedre ja, men jeg tror fergie heller vil ha den løsningen. Tror det er litt skummelt å starte Anderson i den posisjonen i denne kampen. Tror rutinen til Giggs kan bli god å ha der. Kan bli viktig å sloss litt. Sparke litt legger :)

 

Å kvitte oss med Fergie tror jeg er noe av det aller dummeste vi kan gjøre. No offence

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Det er deler av det samarbeidet som kunne ha fungert bedre ja, men jeg tror fergie heller vil ha den løsningen. Tror det er litt skummelt å starte Anderson i den posisjonen i denne kampen. Tror rutinen til Giggs kan bli god å ha der. Kan bli viktig å sloss litt. Sparke litt legger :)

 

Å kvitte oss med Fergie tror jeg er noe av det aller dummeste vi kan gjøre. No offence

Jeg er ikke United-fan...kommer bare med tips til hva dere burde gjøre. Er selv en Chelsea-fan som synes det er synd at Mourinho ikke er hos oss lengre.

 

Jeg mener det riktignok hadde vært positivt for United å få yngre krefter inn. Skal sies at jeg også sa dette i fjor.

 

Jeg sier ikke dette for å lage bråk på noen som helst måte, Sir Alex er kanskje den personen som har spilt størst rolle for engelsk/britisk fotball de siste 20 årene og jeg har stor respekt for ham.

Lenke til kommentar
Det er deler av det samarbeidet som kunne ha fungert bedre ja, men jeg tror fergie heller vil ha den løsningen. Tror det er litt skummelt å starte Anderson i den posisjonen i denne kampen. Tror rutinen til Giggs kan bli god å ha der. Kan bli viktig å sloss litt. Sparke litt legger :)

 

Å kvitte oss med Fergie tror jeg er noe av det aller dummeste vi kan gjøre. No offence

Jeg er ikke United-fan...kommer bare med tips til hva dere burde gjøre. Er selv en Chelsea-fan som synes det er synd at Mourinho ikke er hos oss lengre.

 

Jeg mener det riktignok hadde vært positivt for United å få yngre krefter inn. Skal sies at jeg også sa dette i fjor.

 

Jeg sier ikke dette for å lage bråk på noen som helst måte, Sir Alex er kanskje den personen som har spilt størst rolle for engelsk/britisk fotball de siste 20 årene og jeg har stor respekt for ham.

joda, men SAF holder noen år til. 2 sesonger tror jeg han sitter, til :wee:

 

Er nr.12 mest aktive i Manchester United - Tråden BTW ;)

Lenke til kommentar
Det har jo vi sett gang på gang at ikke fungerer. Blir skuffet hvis det skjer.

Herrejesus enkelte glemmer raskt her. Fungert utmerket når Giggs har trekt sentralt i flere sesonger, så spiller Giggs 5 dårlige kamper i en slags indreløper rolle å han er plutselig udugelig sentralt? Mannen spilte jo stort sett hengende spiss/offensiv midtbane i hele fjor sammen med Ronaldo.

Lenke til kommentar

Angående Fergie så ser jeg ikke helt den store vinneningen med ny manager. Vi er med i toppen og er en reel utfordrer til å vinne selv om vi er avhengig av en balangsert økonomi. Ingen bør forvente mere enn det. Det er mulig vi hadde blitt bedre om vi finner den rette mannen men fallgruven er enorm. Fergie bør sitte trygt selv om vi har betydelige dårligere resultater enn dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...