Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Fy faen, Man United imponerer. Her tror jeg det kan avgjøres på målforskjell mellom de to Manchester-klubbene, og vi skal ikke se bort ifra at begge lagene kan gå ubeseiret gjennom hele sesongen. Selv om jeg tviler på det.

Lenke til kommentar

Fordi hvis en spiller ikke fungerer så kan de bare kjøpe en ny en til de finner en som passer.

Ahhh. Barca spilte uavgjort. hisr hirr

Så hvordan mener du at Man Utd hadde blitt svekket av å kjøpe Sneijder slik som du sa tidligere?

West Ham vant, det er det eneste som teller :)

Vel. Se på Chelsea og Torres. 50 mill og blitt et dårligere lag (til nå)

Dessuten sa jeg at vi kunne blitt et dårligere lag om vi hadde hentet Sneijder. rett skal være rett

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Personlig synes jeg City(etter Sjeik + Mancini vell og merke) har kjøpt godt. Det er ikke bare bare å spille inn et lag med nesten bare nye spillere, men flere av de som er hentet inn har holdt høy klasse både individuelt og i samarbeid. Silva, Nasri, Dzeko og Aguero har vist seg fram som stjerner hittil i år i alle fall.

Selv om jeg liker spillertypene og spiller feiende flott fotball, så er jeg enig i at resultatene nesten ikke har noe av verdi. Det skjærer inni meg at de vinner slik som de gjør akkurat nå, og jeg ser mye heller at dere tar tittelen. Akkurat der er vi enige.

Endret av Maefteda
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fy faen, Man United imponerer. Her tror jeg det kan avgjøres på målforskjell mellom de to Manchester-klubbene, og vi skal ikke se bort ifra at begge lagene kan gå ubeseiret gjennom hele sesongen. Selv om jeg tviler på det.

På denne tiden i fjor var jeg sikker på at Chelsea skulle vinne hele driten, i år føler jeg det samme når jeg ser Man Utd, men ja. Se på fjorårssesongen. Alt for tidlig å si noe konkret. Chelseas start forrige sesong var syk, Man Utd start denne sesongen er enda sykere. Samt at City i tillegg har imponert inn i gravskauen mye.

Det her kan bli en sinnsykt spennende sesong.

Hvor Newcastle til slutt havner på topp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Ja, enig der. Jeg er spent på Arsenal og Tottenham, men jeg tror Man United, Man City, Chelsea og Liverpool vil danne topp 4 i 2011/2012. Men, sesongen har jo nettopp startet. Så vi får se hva som skjer.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Jeg tror ikke det, nei. At vi tapte mot Stoke i går har lite å si i lengden mtp. at vi spillemessig var totalt dominerende.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...