Maefteda Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Hvordan kan man være redd for at Man Utd kan kjøpe seg et dårligere lag, når man samtidig finner det merkelig at City og Chelsea ikke har vunnet mer med alle kjøpene sine? (Der har du stikket ditt Lunatic) Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Fordi hvis en spiller ikke fungerer så kan de bare kjøpe en ny en til de finner en som passer. Ahhh. Barca spilte uavgjort. hisr hirr Endret 10. september 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Fy faen, Man United imponerer. Her tror jeg det kan avgjøres på målforskjell mellom de to Manchester-klubbene, og vi skal ikke se bort ifra at begge lagene kan gå ubeseiret gjennom hele sesongen. Selv om jeg tviler på det. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Håhåhå. Det er veldig lenge igjen enda. Veldig lenge igjen. Og mye kommer til å skje. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Fordi hvis en spiller ikke fungerer så kan de bare kjøpe en ny en til de finner en som passer. Ahhh. Barca spilte uavgjort. hisr hirr Så hvordan mener du at Man Utd hadde blitt svekket av å kjøpe Sneijder slik som du sa tidligere? West Ham vant, det er det eneste som teller Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Fordi hvis en spiller ikke fungerer så kan de bare kjøpe en ny en til de finner en som passer. Ahhh. Barca spilte uavgjort. hisr hirr Så hvordan mener du at Man Utd hadde blitt svekket av å kjøpe Sneijder slik som du sa tidligere? West Ham vant, det er det eneste som teller Vel. Se på Chelsea og Torres. 50 mill og blitt et dårligere lag (til nå) Dessuten sa jeg at vi kunne blitt et dårligere lag om vi hadde hentet Sneijder. rett skal være rett Endret 10. september 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Personlig synes jeg City(etter Sjeik + Mancini vell og merke) har kjøpt godt. Det er ikke bare bare å spille inn et lag med nesten bare nye spillere, men flere av de som er hentet inn har holdt høy klasse både individuelt og i samarbeid. Silva, Nasri, Dzeko og Aguero har vist seg fram som stjerner hittil i år i alle fall. Selv om jeg liker spillertypene og spiller feiende flott fotball, så er jeg enig i at resultatene nesten ikke har noe av verdi. Det skjærer inni meg at de vinner slik som de gjør akkurat nå, og jeg ser mye heller at dere tar tittelen. Akkurat der er vi enige. Endret 10. september 2011 av Maefteda 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Fergie unhappy with Davies "We think it is a broken foot," said Ferguson. "It is unfortunate but we expected it. It was a bad tackle." Huff. Alltid trist når unge spillere pådrar seg slike skader. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Er jo utrolig at haan ikke får to gule iløpet av kampen! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Klassisk Bolton. Nå skal jeg ikke si så mye, da vi er i ferd med å bli mer og mer lik dem, men ufattelig trist dersom det er tilfellet. Slikt kan ødelegge karrieren til Cleverly. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Jeg skal ikke legge skjul på at jeg digger K Davies, men han mistet et par stjerner i boka etter det her. Godgutten min ute i tre måneder? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 "If the worst is realised, Cleverley can expect to be out for around three months." Selvsagt synd for Cleverley som har fått spilt mye og som har spilt bra, men karriæretruende er det neppe. Hva mener de med broken foot? En veldig diffus diagnose. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 At FA ikke kan gi han ekstra straff? Man trenger kun å se 20 min av kampen for å gi han dommen. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Ikke direkte karrieretruende, men det kan hindre mye for han. Nå som han starter hver kamp for United osv, ingen garanti for at han gjør det når han kommer tilbake osv. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 3 måneder i sesongen starten er vel verst. Da laget skal settet osv Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Fy faen, Man United imponerer. Her tror jeg det kan avgjøres på målforskjell mellom de to Manchester-klubbene, og vi skal ikke se bort ifra at begge lagene kan gå ubeseiret gjennom hele sesongen. Selv om jeg tviler på det. På denne tiden i fjor var jeg sikker på at Chelsea skulle vinne hele driten, i år føler jeg det samme når jeg ser Man Utd, men ja. Se på fjorårssesongen. Alt for tidlig å si noe konkret. Chelseas start forrige sesong var syk, Man Utd start denne sesongen er enda sykere. Samt at City i tillegg har imponert inn i gravskauen mye. Det her kan bli en sinnsykt spennende sesong. Hvor Newcastle til slutt havner på topp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Ja, enig der. Jeg er spent på Arsenal og Tottenham, men jeg tror Man United, Man City, Chelsea og Liverpool vil danne topp 4 i 2011/2012. Men, sesongen har jo nettopp startet. Så vi får se hva som skjer. Endret 10. september 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Du vet like godt som meg at Liverpool rykker ned. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Jeg tror ikke det, nei. At vi tapte mot Stoke i går har lite å si i lengden mtp. at vi spillemessig var totalt dominerende. Endret 10. september 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Sant. Så lenge Liverpool er spillemessige totalt dominerende så gjør det ingenting om de slipper inn mål i hver kamp uten og putte selv. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå