Ol'H Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) På papiret skal det likevel være større sjanse for 3poeng mot Bolton enn Arsenal, Bolton har i tillegg ikke akkurat vist seg som enorme defensive i år. Likevel en av årets verste bortekamper Vi får se da om det blir enklere 3 poeng mot Bolton en det ble mot Arsenal. Så får vi se hvem som får rett, dere eller jeg. Hypoteser og teorier, la oss se om de alle manifisterer seg rett foran øynene våre idag, siden det er ingen faktorer som spiller inn i fotball som påvirker det praktiske whatsoever. Matematikken vil seire nok en gang, og du som er Gauss reincarnate vil atter en gang komme for å dømme levende og døde over et fotballresultat. (Sorry game) Endret 10. september 2011 av Hyrlen 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Hold dere saklige og dropp personangrepene. Ett innlegg har blitt slettet og belønnet med ferie.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Latias Skrevet 10. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 10. september 2011 Jeg anbefaler absolutt alle å se disse videoene. Det er helt latterlig sinnssykt hva dette mennesket er laget av. http://www.youtube.com/watch?v=s7vYfKfI87U http://www.youtube.com/watch?v=21AFrsXa7E4 http://www.youtube.com/watch?v=1vyqz9OtTJw http://www.youtube.com/watch?v=FbNQ_kCE6V0 13 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Dritbra og lærerike videoer Latias. Veldig interessant. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Tusen takk, Latias. Dette reddet ettermiddagen min! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Fantastisk, Latias. Takk! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Tusen takk, Latias. Dette reddet ettermiddagen min! For vi vet jo alle at Liverpool ikke vil gjøre det 2 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Sinnsykt. Fotballspillere er verdens beste idrettsstjerner. Det er likevel ikke nok til å bli kåret til verdens beste. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 På den annen side, hvor spennende hadde det vært med Messi der? Hadde vært spennende når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 De testene er mye mer egnet for Ronaldo, så Messi hadde nok ikke vært like god akkurat der. Hadde vært spennende å prøve alt det der selv i alle fall Fikk sykt lyst til å spille fotball etter å ha sett det der. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 80 mp/h er 128 km/t (?).. Trodde tallene skulle være mer ekstreme? Jeg har målt meg selv til 108 km/t en gang, men det var jo ikke laser osv, da.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Men husk når du først når 108, så er 20 kmt mye mer. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Jeg målte 114 når jeg var 12 eller 13, men dette er jo med laser osv - så er nok en mye mer presis test. Det er uansett ganske stor forskjell på det. Fyren er et unikum, en vannvittig maskin. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Aguero ser ut til å bli et helt ok kjøp for City Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Ja, enig. Blir rett og slett trist av hvor bra City ser ut i år. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Tidlig enda. Det vil komme tyngre tider. Både for dem og for oss. City har brukt sinnsykt med penger og det skulle bare mangle at det gir resultater. Akurat som det gjorde for Chelsea da de kjøpte seg opp. Og jeg holder fast ved at resultatene er fullstendig verdiløse. Samme hva de vinner kommer det ikke til å balangsere økonomien og man kan ikke sammenligne resultatene til klubber uten økonomiske begrensninge med klubber som er økonomisk avhengig. Det er bare så ekstremt komisk at Chelsea og City ikke har vunnet mere enn de har gjort. Nå er det Benfica borte og Chelsea hjemme 4 dager etter. Vi skal passe oss litt nå. Endret 10. september 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Det er bare så ekstremt komisk at Chelsea og City ikke har vunnet mere enn de har gjort. Er det ikke en seier for fotballen at resultater ikke kan kjøpes? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Det er bare så ekstremt komisk at Chelsea og City ikke har vunnet mere enn de har gjort. Er det ikke en seier for fotballen at resultater ikke kan kjøpes? Når det blir gjort på den måten så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå