Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joo, men det finnes en alianse mellom fans av Liverpool Arsenal Chelsea osv. De er samlet i hatet av Manchester United. Nå er jeg ikke så mye i andre lags tråder, men jeg ser liksom ikke en Liverpool og en Arsenal supporter gå løs på hverandre

Der fersket du oss. Vi holder møter hver onsdag hvor vi brenner United-flagg, baksnakker deg og resten av gjengen, og kaster dartpiler på bilder av Rooney og Nani.

I KNEW IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar

Har du problemer med å ta meg seriøs for at jeg er Chelsea supporter sier det mer om deg enn om meg. Du tar meg ikke seriøst fordi jeg ikke holder med ditt lag..

Eg klarer ikke ta seriøst en fyr som klager på City sin måte å drive en klubb på, når klubben han holder med gjør akkurat det samme selv.

 

På samme måte som du kritiserer Barcelona for filming da heller?

Så lenge eg også kritiserer Unitedspillere for det samme så skulle eg da ha full rett til dette?

 

Nå vet eg at du tok en generell ting og ikke engang hadde sjekket dette opp, men er da lov å ta en liten research før du gulper?

 

Assa, jeg sier jo at både Chelsea og City er kjøpelag. Jeg er også tiltider uenig i hvor mye penger som spyttes inn i Chelsea. Slik du sier det har jeg da LOV til å kritisere også City for sin politikk.

 

Så hvorfor hisser du deg opp ? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Joo, men det finnes en alianse mellom fans av Liverpool Arsenal Chelsea osv. De er samlet i hatet av Manchester United. Nå er jeg ikke så mye i andre lags tråder, men jeg ser liksom ikke en Liverpool og en Arsenal supporter gå løs på hverandre

Der fersket du oss. Vi holder møter hver onsdag hvor vi brenner United-flagg, baksnakker deg og resten av gjengen, og kaster dartpiler på bilder av Rooney og Nani.

 

Bombe? I think not.

Lenke til kommentar

Joo, men det finnes en alianse mellom fans av Liverpool Arsenal Chelsea osv. De er samlet i hatet av Manchester United. Nå er jeg ikke så mye i andre lags tråder, men jeg ser liksom ikke en Liverpool og en Arsenal supporter gå løs på hverandre

Der fersket du oss. Vi holder møter hver onsdag hvor vi brenner United-flagg, baksnakker deg og resten av gjengen, og kaster dartpiler på bilder av Rooney og Nani.

Særlig.

 

Folka på forumet er ikke sosiale nok til å møtes, er en grunn til at vi skriver her in the first place.

Lenke til kommentar

Joo, men det finnes en alianse mellom fans av Liverpool Arsenal Chelsea osv. De er samlet i hatet av Manchester United. Nå er jeg ikke så mye i andre lags tråder, men jeg ser liksom ikke en Liverpool og en Arsenal supporter gå løs på hverandre

Der fersket du oss. Vi holder møter hver onsdag hvor vi brenner United-flagg, baksnakker deg og resten av gjengen, og kaster dartpiler på bilder av Rooney og Nani.

Særlig.

 

Folka på forumet er ikke sosiale nok til å møtes, er en grunn til at vi skriver her in the first place.

 

Dette er BULLSHIT og det vet du!

 

TG arrangeres en gang i året!!

Lenke til kommentar

Joo, men det finnes en alianse mellom fans av Liverpool Arsenal Chelsea osv. De er samlet i hatet av Manchester United. Nå er jeg ikke så mye i andre lags tråder, men jeg ser liksom ikke en Liverpool og en Arsenal supporter gå løs på hverandre

Der fersket du oss. Vi holder møter hver onsdag hvor vi brenner United-flagg, baksnakker deg og resten av gjengen, og kaster dartpiler på bilder av Rooney og Nani.

Særlig.

 

Folka på forumet er ikke sosiale nok til å møtes, er en grunn til at vi skriver her in the first place.

 

Møtene foregår naturligvis via gruppesamtale på MSN.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Joo, men det finnes en alianse mellom fans av Liverpool Arsenal Chelsea osv. De er samlet i hatet av Manchester United. Nå er jeg ikke så mye i andre lags tråder, men jeg ser liksom ikke en Liverpool og en Arsenal supporter gå løs på hverandre

Der fersket du oss. Vi holder møter hver onsdag hvor vi brenner United-flagg, baksnakker deg og resten av gjengen, og kaster dartpiler på bilder av Rooney og Nani.

 

Det er da ingenting, vi fikk nettopp toalettpapir med Arsenal emblem i klubbhuset vårt

  • Liker 1
Lenke til kommentar

På papiret skal det likevel være større sjanse for 3poeng mot Bolton enn Arsenal, Bolton har i tillegg ikke akkurat vist seg som enorme defensive i år. Likevel en av årets verste bortekamper foruten toppen. Jævla Davies, en gang i året jeg ikke liker den mannen.

 

Feil!

 

Arsenal laget dere møtte er ikke bedre en det Bolton laget dere skal møte. Det må da alle skjønne, se på erfaringen til spillerne som startet for Gunners kontra Bolton.

 

Tar man med at dette også er på bortebane så blir det ganske latterlig å hevde at det skal være en enklere 3 poenger.

Vi hadde våre stoppere ute, ny keeper, første virkelige test for Cleverley og Anderson, Welbeck på topp, Smalling ute av posisjon, en keeper som for mange er et spørsmålstegn. Og generelt en tropp som ikke akkurat heller sydet av erfaring fra toppoppgjør.

 

Hadde du sett lagoppstillingen vår for et år siden hadde du erklært det som lett match for Liverpool, du hadde også gjort det før kampen mot Arsenal. Det er latterlig å hevde noe annet (Yes I can).

 

Det er ikke veldig store forskjeller på startoppstillingen til United mot Arsenal og Bolton. Hovedforskjellen er motstanderlaget.

 

Riktig som en over her skriver, Arsenal-laget som spilte på Old Trafford ville ikke havnet over Bolton på tabellen. Men det er jo laaangt unna Arsenals vanlige startoppstilling.

 

Vi får se da om det blir enklere 3 poeng mot Bolton en det ble mot Arsenal. Så får vi se hvem som får rett, dere eller jeg.

 

Personlig tror jeg det blir vanskligere for United å ta 3 poeng mot Bolton en mot det Arsenal laget de møtte.

Lenke til kommentar

"På papiret skal det være" har Hyrlen sagt.

 

Da blir det tåpelig å komme med idiotkommentarer som "så får vi se hvem som har rett". Det blir tåpelig, siden uansett utfall av kampen så kan ingen få rett/feil.

 

Og hvem er "dere" som du nevner? Ser du diskuterer med Hyrlen, men er rimelig sikker på at det er en enkelt person, ikke et konglomerat av personer....

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

"På papiret skal det være" har Hyrlen sagt.

 

Da blir det tåpelig å komme med idiotkommentarer som "så får vi se hvem som har rett". Det blir tåpelig, siden uansett utfall av kampen så kan ingen få rett/feil.

 

Og hvem er "dere" som du nevner? Ser du diskuterer med Hyrlen, men er rimelig sikker på at det er en enkelt person, ikke et konglomerat av personer....

 

les svarene over, de fleste er vel uenige med meg. Ergo enige med Hyr..

Lenke til kommentar

"På papiret skal det være" har Hyrlen sagt.

 

Da blir det tåpelig å komme med idiotkommentarer som "så får vi se hvem som har rett". Det blir tåpelig, siden uansett utfall av kampen så kan ingen få rett/feil.

 

Og hvem er "dere" som du nevner? Ser du diskuterer med Hyrlen, men er rimelig sikker på at det er en enkelt person, ikke et konglomerat av personer....

 

les svarene over, de fleste er vel uenige med meg. Ergo enige med Hyr..

ÅÅÅÅ! Din verden er svart/hvit den.

 

Kos deg i din lille fantasiverden. Blir for dumt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...