Jotun Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Howard Webb er FAs gave til Sir Alex pga deres oppførsel. Og du ber til stadighet meg slutte å skrive dumme ting i Chelsea tråden? Idiotuttalelse! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Bare pga han ga Berba en 50/50 straffe Den kampen står jo ikke på listen, en gang. 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Howard Webb er FAs gave til Sir Alex pga deres oppførsel. Og du ber til stadighet meg slutte å skrive dumme ting i Chelsea tråden? Idiotuttalelse! Forstå når du skal ta det som ironi og ikke til deg. 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Det var hoen ikke mye ironisk ment av deg. Folk som deg mener slike ting. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Selvfølgelig, du vet alltid best. Og folk som deg tar jeg uansett veldig useriøst i slike stunder 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Selvfølgelig, du vet alltid best. Bra. Endelig har du forstått noe her i livet. Du kommer til å komme langt! Beklager, men for meg er det umulig å ta noe som kommer fra personer som deg på alvor. Og da mener eg personer som klager på at City er en kjøpeklubb, at spillere velger City pga pengene, samtidig som man holder med Chelsea... Edit: Leif på leif.... Endret 9. september 2011 av Jotun Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Hahaha. En ekte Gerrard Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Om Liverpool-supportere mener virkelig at Webb er en spiller for oss må de være selvmotsigende, uintelligente, idiotisk dumme, og hjerneløse. De som jeg ser over tyder bare på IQ-mangel av verste sort. Endret 9. september 2011 av Chuck Bass Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Leo Khenir spøker jo åpenbart. En veldig god sådan. Han andre er Chelsea mann. 2 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Joo, men det finnes en alianse mellom fans av Liverpool Arsenal Chelsea osv. De er samlet i hatet av Manchester United. Nå er jeg ikke så mye i andre lags tråder, men jeg ser liksom ikke en Liverpool og en Arsenal supporter gå løs på hverandre 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Selvfølgelig, du vet alltid best. Bra. Endelig har du forstått noe her i livet. Du kommer til å komme langt! Beklager, men for meg er det umulig å ta noe som kommer fra personer som deg på alvor. Og da mener eg personer som klager på at City er en kjøpeklubb, at spillere velger City pga pengene, samtidig som man holder med Chelsea... Edit: Leif på leif.... City er kjøpeklubb, Chelsea er kjøpeklubb, tro det heller ei, til og med United kjøper spillere. Diskusjonen er bare hvor pengene kommer fra. City og Chelsea har penger fra rike eiere, United fra inntekter. Skulle ønske vi også fikk penger derfra, men jeg er glad russern reddet oss. Du påstår at man kan ikke mene noe om ledelsen uten at det er feil. Jeg er Chelsea supporter ja, men jeg kan allikevel kritisere vår egen kjøpspoltikk, samt City sin nådeløse kjøpspolitikk. Det kan vi ta i en annen tråd hvor emnet passer bedre. Har du problemer med å ta meg seriøs for at jeg er Chelsea supporter sier det mer om deg enn om meg. Du tar meg ikke seriøst fordi jeg ikke holder med ditt lag.. 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Moralen er: Man kan ironisere over at Webb er ManU-supporter, men ikke over at FA hater ManU. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Moralen er: Man kan ironisere over at Webb er ManU-supporter, men ikke over at FA hater ManU. Og alikevel blir det gjort Verden er urettferdig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Selvfølgelig, du vet alltid best. Bra. Endelig har du forstått noe her i livet. Du kommer til å komme langt! Beklager, men for meg er det umulig å ta noe som kommer fra personer som deg på alvor. Og da mener eg personer som klager på at City er en kjøpeklubb, at spillere velger City pga pengene, samtidig som man holder med Chelsea... Edit: Leif på leif.... City er kjøpeklubb, Chelsea er kjøpeklubb, tro det heller ei, til og med United kjøper spillere. Diskusjonen er bare hvor pengene kommer fra. City og Chelsea har penger fra rike eiere, United fra inntekter. Skulle ønske vi også fikk penger derfra, men jeg er glad russern reddet oss. Du påstår at man kan ikke mene noe om ledelsen uten at det er feil. Jeg er Chelsea supporter ja, men jeg kan allikevel kritisere vår egen kjøpspoltikk, samt City sin nådeløse kjøpspolitikk. Det kan vi ta i en annen tråd hvor emnet passer bedre. Har du problemer med å ta meg seriøs for at jeg er Chelsea supporter sier det mer om deg enn om meg. Du tar meg ikke seriøst fordi jeg ikke holder med ditt lag.. Haha... Du henger deg fast i halmstrået ditt ja. Det eg kommenterte var dine uttalelser i negativ forstand om City som kjøpelag og måten de driver på, når Chelsea er akkurat likedan. Handler liksom litt med å rydde opp hjemme før man klager på naboens rot. Men du kommer sikkert ikke til å forstå ka eg mener og bable i vei om noe helt annet slik du nettopp gjorde. Og ikke kom her med piss om at du kritiserer måten klubben din opererer på. For du er en av de som faktisk klarer å kritisere klubben når de ikke splasher nok penger for å få tak i spillerne du kunne tenkt deg på laget. Du påstår at man kan ikke mene noe om ledelsen uten at det er feil. Har aldri påstått dette du sier her... Ikke forstår eg ka du meine heller. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Har du problemer med å ta meg seriøs for at jeg er Chelsea supporter sier det mer om deg enn om meg. Du tar meg ikke seriøst fordi jeg ikke holder med ditt lag.. Dette har eg heller aldri skrevet. Du får begynne å lese innleggene, men siden dette tydeligvis er vanskelig skal eg gjenta meg: Eg klarer ikke ta seriøst en fyr som klager på City sin måte å drive en klubb på, når klubben han holder med gjør akkurat det samme selv. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Joo, men det finnes en alianse mellom fans av Liverpool Arsenal Chelsea osv. De er samlet i hatet av Manchester United. Nå er jeg ikke så mye i andre lags tråder, men jeg ser liksom ikke en Liverpool og en Arsenal supporter gå løs på hverandre Å jo da. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Har du problemer med å ta meg seriøs for at jeg er Chelsea supporter sier det mer om deg enn om meg. Du tar meg ikke seriøst fordi jeg ikke holder med ditt lag.. Eg klarer ikke ta seriøst en fyr som klager på City sin måte å drive en klubb på, når klubben han holder med gjør akkurat det samme selv. På samme måte som du kritiserer Barcelona for filming da heller? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Har du problemer med å ta meg seriøs for at jeg er Chelsea supporter sier det mer om deg enn om meg. Du tar meg ikke seriøst fordi jeg ikke holder med ditt lag.. Eg klarer ikke ta seriøst en fyr som klager på City sin måte å drive en klubb på, når klubben han holder med gjør akkurat det samme selv. På samme måte som du kritiserer Barcelona for filming da heller? Så lenge eg også kritiserer Unitedspillere for det samme så skulle eg da ha full rett til dette? Nå vet eg at du tok en generell ting og ikke engang hadde sjekket dette opp, men er da lov å ta en liten research før du gulper? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Joo, men det finnes en alianse mellom fans av Liverpool Arsenal Chelsea osv. De er samlet i hatet av Manchester United. Nå er jeg ikke så mye i andre lags tråder, men jeg ser liksom ikke en Liverpool og en Arsenal supporter gå løs på hverandre Endret 9. september 2011 av Jørgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå