Jotun Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Jeg skjønner ikke hvorfor man skal kritisere Tevez, ha spydige samtaler og et anstrengt forhold til hverandre når det er så mye annet som heller kan diskuteres. Det er lov å være uenig i noe, men man trenger ikke å frekk av den grunn. Eg må da få lov å kritisere hvem eg vil. Man har lov å mene hva man vil. Og man har faktisk rett til å mene dette uten å bli kalt idiot. I dette tilfellet ble eg kalt idiot fordi eg mener det eg mener om Tevez. Så skjønner virkelig ikke helt hvorfor det er oss andre som skal kritiseres. Eg synes reaksjonene på mitt innlegg er latterlige og patetiske. Men det er liten vits for meg å kalle Necro dude for idiot bare fordi han mener noe annet. Edit: Og du har ikke vært lenge nok på forumet til at du kjenner Mr.KnowItAll YNWA. Så det har lite for seg å uttale seg kritisk til kritikk mot den personen. Endret 6. september 2011 av Jotun 3 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg er vanligvis ikke enig med d'herrer Jotun, Game og resten av Manchester United-mobben, men akkurat den får du en pluss for. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Leo leo leo.... Du må ikke se på hvem som kommer med en meningsytring for å vurdere om du er enig. Du må se på meningsytringen Her inne, nå snakker eg for meg selv, kan eg i ene øyeblikket latterligjør person X sin mening, fordi eg mener noe helt annet selv, for i neste øyeblikk stå på barrikadene og forsvare hans neste mening. Eg er aldri enig med en "person" men med en mening Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 ... Det er jo nettopp det jeg gjør nå? Normalt sett er jeg vel uenige med dere pga deres bastante Man Utd-briller. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 ... Det er jo nettopp det jeg gjør nå? Normalt sett er jeg vel uenige med dere pga deres bastante Man Utd-briller. Oki. Så du er ikke enig pga United drakten? (<--- Den er dyp den...) Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) De støtter Tevez bare fordi han sa nei til kontrakten vi tilbydde han og brukte media til å påstå han ikke fikk kontrakt. Hadde det vert Keane så hadde de pissa på han. I visse kretser er det alt som skal til for å bli helt Endret 6. september 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hm hæh? Jeg skjønner ikke hvorfor man skal kritisere Tevez, ha spydige samtaler og et anstrengt forhold til hverandre når det er så mye annet som heller kan diskuteres. Det er lov å være uenig i noe, men man trenger ikke å frekk av den grunn. Eg må da få lov å kritisere hvem eg vil. Man har lov å mene hva man vil. Og man har faktisk rett til å mene dette uten å bli kalt idiot. I dette tilfellet ble eg kalt idiot fordi eg mener det eg mener om Tevez. Så skjønner virkelig ikke helt hvorfor det er oss andre som skal kritiseres. Eg synes reaksjonene på mitt innlegg er latterlige og patetiske. Men det er liten vits for meg å kalle Necro dude for idiot bare fordi han mener noe annet. Edit: Og du har ikke vært lenge nok på forumet til at du kjenner Mr.KnowItAll YNWA. Så det har lite for seg å uttale seg kritisk til kritikk mot den personen. Skal helt ærlig innrømme at jeg er meget enig med deg. Tro det, eller ei. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Det er mange som er enig med meg i mange saker. Og eg er enig med mange. Så det er ikke akkurat noe sjokk. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Har sett litt på England - Wales og må si Young imponerer stort. Stor fart, godt skudd, god bevegelse, bra teknikk, smart, fantasitisk passnings/innleggsfot og samspill med Rooney. De to har virkelig funnet tonen. Lover godt nå som Tony snart er tilbake også. Fire kvalitetsvinger dersom man teller Giggs som ving lengre. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 En artikkel som sikkert er av interesse her: http://swissramble.blogspot.com/2011/09/manchester-united-introducing-brand.html 1 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hvilken moroklump er det som har meldt meg på hvert et nyhetsbrev for Liverpool i den vestlige verden? Om det er noen her inne ber jeg han melde seg for et slag i tryne. 1 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Fått noen gratisbilletter enda? I så fall vet vi alle hvem det er! Endret 7. september 2011 av Redneck 4 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Får fremdeles semi-boner hver gang jeg ser denne. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Det tror jeg Ferguson også får. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Mirror mener å vite at City signerte Hargreaves fordi Mancini ikke klarte å selge unna nok spillere. De hadde altså ikke råd til å kjøpe flere spillere. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Forrige sesong så hadde vi massive problemer borte. Bortekampen mot WB synes jeg var et godt eksempel på dette. Ok det var opningskampen vår som ofte er vanskelig, men våre problemer borte var et skikkelig deja vu Nå skal vi vel ut mot Bolton borte. Jeg tror vi vinner, men jeg tviler på at vi får noe nytt målkalas Så Limbeck advarer medsupportere. Igjen deja vu Savner spillere som Fletcher og Valencia Kan dere foreslå noen gode Manchester United podcasts ? Endret 8. september 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
archanios Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Bolton borte er mykje vanskelegare enn det eit svekka Arsenal-lag er heime. Bedre organisert defensivt og mykje tøffare i duellane. Det blir ein heilt anna kamp. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 På papiret skal det likevel være større sjanse for 3poeng mot Bolton enn Arsenal, Bolton har i tillegg ikke akkurat vist seg som enorme defensive i år. Likevel en av årets verste bortekamper foruten toppen. Jævla Davies, en gang i året jeg ikke liker den mannen. 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 tror ikke vi skal se så mye på den Arsenal kampen. Tviler på at vi kommer til å møte så liten motstand igjen denne sesongen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå