Alt-Ctrl Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Genialt. Trollene trekker "diskusjonen" ned i søpla, for så å kritisere nivået. Det er jo bare priceless. 3 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Nå er det vel heller City som ikke er villige til å selge han til Sør-Amerika vel? Vi får se hvordan det ender. Tror han kommer til å finne seg til rette snart jeg da. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Fjotthøna har jo hatt 5 år på seg å finne seg til rette. Mascherano greide det jo (men så gikk jo han til en ordentlig klubb fra West Ham da). Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Frustrasjonen til Tevez har i alle fall ikke hatt noe å si på det han har prestert på banen for City. Skjønner hvorfor fansen fortsatt støtter han. Litt forskjell på det Wazza holdt på med for 1 år siden. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Rooney har derimot ikke holdt på med non-stop surving i flere år. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Frustrasjonen til Tevez har i alle fall ikke hatt noe å si på det han har prestert på banen for City. Skjønner hvorfor fansen fortsatt støtter han. Litt forskjell på det Wazza holdt på med for 1 år siden. Kommer aldri til å tilgi Rooney (ikke at han bryr seg), men å sammenligne det Tevez driver med med hva Rooney gjorde blir litt vel søkt. Tevez er en notorisk hypokonder av verste sort. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Er dette standarden på debatten her inne på Man Utd delen av forumet? Hei YNWA! Skal du dele ut gratisbilletter eller er du kun her fordi Liverpool har vunnet litt kamper i det siste? 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Zandreu Skrevet 5. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 5. september 2011 Er dette standarden på debatten her inne på Man Utd delen av forumet? Hei YNWA! Skal du dele ut gratisbilletter eller er du kun her fordi Liverpool har vunnet litt kamper i det siste? Hei Jotun! Er du her for å trolle, eller er du her for å ikke ha et eneste seriøst innlegg? 12 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Vel. Se på brukernavnet hans, da. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Hei Jotun! Er du her for å trolle, eller er du her for å ikke ha et eneste seriøst innlegg? Hei Redneck! Er ikke det samme sak? Vel. Se på brukernavnet hans, da. Hva er galt med det da? Frustrasjonen til Tevez har i alle fall ikke hatt noe å si på det han har prestert på banen for City. Skjønner hvorfor fansen fortsatt støtter han. Litt forskjell på det Wazza holdt på med for 1 år siden. Kommer aldri til å tilgi Rooney (ikke at han bryr seg), men å sammenligne det Tevez driver med med hva Rooney gjorde blir litt vel søkt. Tevez er en notorisk hypokonder av verste sort. Kjenner eg er veldig likegyldig til Rooney. Klarer liksom ikke ta hans uttalelser om United som klubb og hans "hengivenhet" seriøst. Han er en av de beste spillerne vi har, så eg er glad han er i klubben, men måten han ble her var ikke bra. Tevez er bare dritt. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Tevez er bare dritt. QFT! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Vel. Se på brukernavnet hans, da. Hva er galt med det da? Jotne eller jotun (flertall jotner), også kalt turse, rimturse, jutul, jøtul og gyger (kvinnelig jotne), er en kjempemessig skapning i norrøn mytologi som holder til i Utgard og Jotunheimen. Jotnene er i noen sammenhenger æsenes fiender, i andre sammenhenger æsenes seksualpartnere. Overnaturlige vesener som jotner, riser, tusser og gyger, og siden også troll, har dessuten lange tradisjoner i seinere tiders nordiske folketro. Der beskrives de gjerne som kjempestore, onde og gjerne dumme skapninger som lever i fjell og er fiendtlig innstilt mot menneskene. Kjenner du ikke din mytologi kjekken? Stortrollet vårt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Han valgte sikkert nicket fordi han er glad i å male. 3 Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Det er ingen hemmelighet at de aller fleste tenker penger i dagens fotball. Tror allikevel Rooney er oppriktig glad i klubben og Fergie. Premier Leagues beste og mest komplette spiller og jeg håper han blir i ti år til. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Eller kanskje han heter Jo og liker tunfisk? Slå de sammen og fu går Jotun. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg synes Jotun skylder oss alle en forklaring. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg synes Jotun skylder oss alle en forklaring. Ja, det stemmer. 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Vel vel, eg er hvertfall blandt de som liker veldig godt at United har 18.30 kamp til helga! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hahaha... Fyren blir bare dummere og dummere.... HAHAHAHA INGENTING ER GØYERE ENN Å LE AV MENNESKER MED SPISEFORSTYRRELSER OG MENTALE PROBLEMER DERE HEHEHHEHEHEH Fuck off, det er du som må vokse opp. Idiot. Næmmen.... Nå blei eg lei meg. Du kaller meg for idiot og sier eg må vokse opp. *snufs* Har du sett vann på nypolert bil? Akkurat sånn preller slike patetiske innlegg av meg. Tevez er en idiot. Han har ikke spiseforstyrrelser. Han har ikke mentale problemer. Han er bare en taper. Så fuck off selv. Er dette standarden på debatten her inne på Man Utd delen av forumet? Det at du av alle mulige personer kommer og rekker en pekefinger pga. lavt nivå er intet mindre enn hysterisk morsomt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Jeg skjønner ikke hvorfor man skal kritisere Tevez, ha spydige samtaler og et anstrengt forhold til hverandre når det er så mye annet som heller kan diskuteres. Det er lov å være uenig i noe, men man trenger ikke å frekk av den grunn. Innlegg 666. Endret 6. september 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå