NightKeeper Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Old Trafford er så og si Newcastles marerittbane, sjelden et lag har blitt mer rundspilt der de seneste år. Tror ikke Big Sam utgjør en stor forskjell. Husker vi knuste Bolton 4-0 borte forrige sesong. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Det var hårfint utenfor, det var en feil avgjørelse, men ikke så feil at det var urimelig. Å dømme feil mellom straffe og Frispark? Det er jævlig urimlig spør du meg. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Videodømming kunne løst dette. Det er store sjangser for at den avgjørelsen kastet England ut av EM. Jeg følger lag med Manchester United spillere og et fotball mesterskap uten England er et fatigere mesterskap. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Det var hårfint utenfor, det var en feil avgjørelse, men ikke så feil at det var urimelig. Å dømme feil mellom straffe og Frispark? Det er jævlig urimlig spør du meg. Det var snakk om noen få centimetere. Det var utvilsomt feil, men langt i fra så feil at dommeren bør lynsjes. Slike type feil hører med til spillet. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Videodømming kunne løst dette. Det er store sjangser for at den avgjørelsen kastet England ut av EM. Jeg følger lag med Manchester United spillere og et fotball mesterskap uten England er et fatigere mesterskap. Helt enig i at EM vil være en attraksjon fattigere hvis England ryker. Er bare å håpe at Israel sjokkerer russerne. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 England kommer til EM, det er jeg sikker på. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 England kommer til EM, det er jeg sikker på. Du vet hva som skal til for at England kommer til EM? Alt er ikke opp til England vet du.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Var ikke akkurat imponerende forsvarsspill av England i går heller. Synd at den straffa skulle avgjøre dog, merkelig at ikke linjedommeren så at det var utafor, men han virka jo høy på noe, hadde jo flere merkelige situasjoner. Også enig at EM uten England hadde vært trist. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Det var hårfint utenfor, det var en feil avgjørelse, men ikke så feil at det var urimelig. Å dømme feil mellom straffe og Frispark? Det er jævlig urimlig spør du meg. Det var snakk om noen få centimetere. Det var utvilsomt feil, men langt i fra så feil at dommeren bør lynsjes. Slike type feil hører med til spillet. Forseelsen starter 2m utfor straffefeltet. Latterlig dømming. I tillegg er det ikke straffe i mine øyne. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 2m er feil. Men jeg gidder ikke å diskutere det mer. En ting som er sikkert er at ifølge reglene så er det soleklart frispark, men synd at ikke flere dommere velger å håndheve de skikkelig. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Det var hårfint utenfor, det var en feil avgjørelse, men ikke så feil at det var urimelig. Å dømme feil mellom straffe og Frispark? Det er jævlig urimlig spør du meg. Det var snakk om noen få centimetere. Det var utvilsomt feil, men langt i fra så feil at dommeren bør lynsjes. Slike type feil hører med til spillet. Forseelsen starter 2m utfor straffefeltet. Latterlig dømming. I tillegg er det ikke straffe i mine øyne. Dårlig dømming og det var ikke straffe, det er vel alle enige om. Men her kan det se litt ut som om du mener at det ikke er frispark en gang? Var det det du mente? Endret 18. oktober 2007 av RyanReynolds Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Det var hårfint utenfor, det var en feil avgjørelse, men ikke så feil at det var urimelig. Å dømme feil mellom straffe og Frispark? Det er jævlig urimlig spør du meg. Det var snakk om noen få centimetere. Det var utvilsomt feil, men langt i fra så feil at dommeren bør lynsjes. Slike type feil hører med til spillet. Forseelsen starter 2m utfor straffefeltet. Latterlig dømming. I tillegg er det ikke straffe i mine øyne. Dårlig dømming og det var ikke straffe, det er vel alle enige om. Men her kan det se litt ut som om du mener at det ikke er frispark en gang? Var det det du mente? Faller litt som potetsekker begge to i mine øyne. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Det var hårfint utenfor, det var en feil avgjørelse, men ikke så feil at det var urimelig. Å dømme feil mellom straffe og Frispark? Det er jævlig urimlig spør du meg. Det var snakk om noen få centimetere. Det var utvilsomt feil, men langt i fra så feil at dommeren bør lynsjes. Slike type feil hører med til spillet. Forseelsen starter 2m utfor straffefeltet. Latterlig dømming. I tillegg er det ikke straffe i mine øyne. Dårlig dømming og det var ikke straffe, det er vel alle enige om. Men her kan det se litt ut som om du mener at det ikke er frispark en gang? Var det det du mente? Faller litt som potetsekker begge to i mine øyne. Okei, jeg mener det er frispark. Hadde Rooney holdt litt og sluppet med det samme hadde Engalnd unngått denne situasjonen. Men han måtte selvfølgelig holde han alt før lenge. Du ser tydelig at Rooney får et godt grep på den russiske spilleren og derfor mener jeg det er et soleklart frispark. Han blir hindret av Rooney. Lite reaksjon på Rooney og medspillerne hans når dommeren blåser i fløyta. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Frisparket er soleklart. Rooney ser at han er i ferd med å passere 16 meters feltet og slipper. Lenke til kommentar
nefrums Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Aston Villa - Manchester United i morgon, vinner vi? Statistikk borte mot Villa Vi har statistikken med oss, kommentarer før kampen? Endret 19. oktober 2007 av nefrums Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Vi burde vinne. Noen som har oversikt over hvem som fortsatt er skadet? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 N Vidic Concussion 20th Oct 07 J O’Shea Thigh Muscle Strain 20th Oct 07 L Saha Knee Injury no return date W Brown Knee Injury 20th Oct 07 M Carrick Arm/Elbow Injury 24th Nov 07 O Hargreaves Jumpers Knee 3rd Nov 07 E Van der Sar Ankle/Foot Injury 20th Oct 07 M Silvestre ACL Knee Injury Mar 08 B Foster ACL Knee Injury Dec 07 P Ji-Sung Knee Injury Jan 08 Lenke til kommentar
fakey Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Papers: Tevez number two? Da ser det ut til at broren til Tevez har signert nå. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Nice, det visste jeg ikke. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Leste rykter om at han kansje skulle komme for noen dager siden. Han hadde vist trent litt med United. Håper han er like god og gjerne bedre enn sin eldre bror. Gode nyheter Endret 19. oktober 2007 av DeeCoo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå