Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du sier at at kompisen din er kul, men brukernavnet hans (og ditt) skriker singel for life.

Brukernavnet mitt (minus Clitoral som det ikke ble plass til) er faktisk artistnavnet til ene fyren i bandet Paracoccidioidomicosisproctitissarcomucosis. Og om jeg ikke hadde fått meg dame pga brukernavnet mitt på et nettsted tror jeg at jeg at jeg hadde skutt meg selv på stedet.

Lenke til kommentar

Hvilken skole går du egentlig? Trodde du var allout nav-gangster

Selvsagt har den kommentaren fått 7 pluss. Tydeligvis måten å skaffe plusser på, bare å slenge noe negatvit til senior Henke og vips, here you go mister popular!

Langt unna noen NAV-helt, selv om det helt klart frister med den luselønna jeg har. 130 i timen for faen. Altfor rastsløs til å ikke gjøre noe, men 5 arbedager i uka og skole ved siden av tar på. Pleier å ta med pc på jobb, så mis excusa for at jeg har skrevet noen innlegg på dagtid. Ang skole så går jeg på sonans, dvs privatskole. Tar opp et par fag fra vgs for å bedre snittet mitt, samt tar to nye (var 94 reformen når jeg gikk vgs). Har et par stygge to'ere (tysk...) som måtte gjøres noe med før jeg søker meg inn på høgskole neste år. Med alderspoeng og militæret begynner da snittet mitt å bli nokså greit. Begynner å bli drittlei å jobbe, så skal bli godt å bli studentslask igjen. Dessuten har jeg spart opp slik at jeg ikke får noe særlig studiegjeld, så det så. Livet smiler til snille gutter vet dere.

hehe, kjære sussebass, du vet jo at jeg aldri slenger noe negativt din vei med vilje. Tror jeg blandet deg med banan :blush:

Lenke til kommentar

hehe, kjære sussebass, du vet jo at jeg aldri slenger noe negativt din vei med vilje. Tror jeg blandet deg med banan :blush:

Påpekte bare at enkelte folk plusser på alt som (oppfattes som) negativt (knapt det) vdr min bruker, mao en uhøytidelig observasjon, ikke noen nærtagenhet her i gården mao. Var vel en som svarte meg på et innlegg med "homse" og fikk noenogtrevde plusser. Skulle ønske vi hadde minuser jeg, hadde vært rødere enn Gary Neville.

Old d-no bråws 4eva. Koz og klemz

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Tråden lever fortsatt i beste velgående?

Følte bare for å kommentere her. 4848.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Påpekte bare at enkelte folk plusser på alt som (oppfattes som) negativt (knapt det) vdr min bruker, mao en uhøytidelig observasjon, ikke noen nærtagenhet her i gården mao. Var vel en som svarte meg på et innlegg med "homse" og fikk noenogtrevde plusser. Skulle ønske vi hadde minuser jeg, hadde vært rødere enn Gary Neville.

Velkommen i klubben da døh :p

Lenke til kommentar

Velkommen i klubben da døh :p

Er ikke lett å ikke være med i gjengen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...