Mchansern Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Jeg har da kost med Ginecologo Necromann på fylla. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Du sier at at kompisen din er kul, men brukernavnet hans (og ditt) skriker singel for life. Brukernavnet mitt (minus Clitoral som det ikke ble plass til) er faktisk artistnavnet til ene fyren i bandet Paracoccidioidomicosisproctitissarcomucosis. Og om jeg ikke hadde fått meg dame pga brukernavnet mitt på et nettsted tror jeg at jeg at jeg hadde skutt meg selv på stedet. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 3. september 2011 Forfatter Del Skrevet 3. september 2011 Forresten så har Hernandez goala sitt 22 landslagsmål på 30 kamper nå. Det er så syke tall det. 20 mål i debutsesongen var ikke feil det heller, la oss håpe September blir en Javier mnd nå som Welly er ute. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Personlig håper jeg på en Berbatov måned. Men om Chica spiller i stedet håper jeg seff på gålls fra han og Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Hvilken skole går du egentlig? Trodde du var allout nav-gangster Selvsagt har den kommentaren fått 7 pluss. Tydeligvis måten å skaffe plusser på, bare å slenge noe negatvit til senior Henke og vips, here you go mister popular! Langt unna noen NAV-helt, selv om det helt klart frister med den luselønna jeg har. 130 i timen for faen. Altfor rastsløs til å ikke gjøre noe, men 5 arbedager i uka og skole ved siden av tar på. Pleier å ta med pc på jobb, så mis excusa for at jeg har skrevet noen innlegg på dagtid. Ang skole så går jeg på sonans, dvs privatskole. Tar opp et par fag fra vgs for å bedre snittet mitt, samt tar to nye (var 94 reformen når jeg gikk vgs). Har et par stygge to'ere (tysk...) som måtte gjøres noe med før jeg søker meg inn på høgskole neste år. Med alderspoeng og militæret begynner da snittet mitt å bli nokså greit. Begynner å bli drittlei å jobbe, så skal bli godt å bli studentslask igjen. Dessuten har jeg spart opp slik at jeg ikke får noe særlig studiegjeld, så det så. Livet smiler til snille gutter vet dere. hehe, kjære sussebass, du vet jo at jeg aldri slenger noe negativt din vei med vilje. Tror jeg blandet deg med banan Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Nå ble liksom alt feil her se! http://www.youtube.com/watch?v=8AeBwmZVSD4 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 hehe, kjære sussebass, du vet jo at jeg aldri slenger noe negativt din vei med vilje. Tror jeg blandet deg med banan Påpekte bare at enkelte folk plusser på alt som (oppfattes som) negativt (knapt det) vdr min bruker, mao en uhøytidelig observasjon, ikke noen nærtagenhet her i gården mao. Var vel en som svarte meg på et innlegg med "homse" og fikk noenogtrevde plusser. Skulle ønske vi hadde minuser jeg, hadde vært rødere enn Gary Neville. Old d-no bråws 4eva. Koz og klemz 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Alt-Ctrl Skrevet 4. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 4. september 2011 Må testes. Homse! 25 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Tråden lever fortsatt i beste velgående? Følte bare for å kommentere her. 4848. Endret 4. september 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Sparer den til seinere. Tråden lever i beste velgående. Endret 4. september 2011 av Jørgen Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Lite aktivitet i PL-kategorien generelt denne helga. Er folk så deppa grunnet landslagspausen at de ikke vil bli mint på at det finnes deilig, deilig fotball som kommer tilbake neste helg? Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Landslagspause må være det absolutt dølleste som finnes. Helgen har faktisk vært rimelig stusselig, og det er kun pga. den helvetes landslagspausen. Som om jeg bryr meg det minste om landslag. Hngh! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Det er kun resultatene som er av interesse, spillet er jo så ufattelig dårlig nesten uansett landslag at det ikke er verd å se. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Det er jo det samme som at det er ufattelig kjedelig å se norsk Tippeliga, selv om det er topplagene, rett etter at man har sett PL på en søndagskveld. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Påpekte bare at enkelte folk plusser på alt som (oppfattes som) negativt (knapt det) vdr min bruker, mao en uhøytidelig observasjon, ikke noen nærtagenhet her i gården mao. Var vel en som svarte meg på et innlegg med "homse" og fikk noenogtrevde plusser. Skulle ønske vi hadde minuser jeg, hadde vært rødere enn Gary Neville. Velkommen i klubben da døh Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Game: Sonans i trondheim eller? Endret 4. september 2011 av Schjellin Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Påpekte bare at enkelte folk plusser på alt som (oppfattes som) negativt (knapt det) vdr min bruker, mao en uhøytidelig observasjon, ikke noen nærtagenhet her i gården mao. Var vel en som svarte meg på et innlegg med "homse" og fikk noenogtrevde plusser. Skulle ønske vi hadde minuser jeg, hadde vært rødere enn Gary Neville. Velkommen i klubben da døh Er ikke lett å ikke være med i gjengen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå