Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At en tråd om United, handler om United. Ikke om folk jobber, går på nav, liker pølse i brød eller driter i vinkler..

Denne tråden er en ren pratetråd for oss som har fellesnevneren United i vår hverdag :). Vi tillater således stort sett alt mulig for prat, brukerne styrer hvor båten går hen.

Lenke til kommentar

Hvilken skole går du egentlig? Trodde du var allout nav-gangster

Selvsagt har den kommentaren fått 7 pluss. Tydeligvis måten å skaffe plusser på, bare å slenge noe negatvit til senior Henke og vips, here you go mister popular!

Langt unna noen NAV-helt, selv om det helt klart frister med den luselønna jeg har. 130 i timen for faen. Altfor rastsløs til å ikke gjøre noe, men 5 arbedager i uka og skole ved siden av tar på. Pleier å ta med pc på jobb, så mis excusa for at jeg har skrevet noen innlegg på dagtid. Ang skole så går jeg på sonans, dvs privatskole. Tar opp et par fag fra vgs for å bedre snittet mitt, samt tar to nye (var 94 reformen når jeg gikk vgs). Har et par stygge to'ere (tysk...) som måtte gjøres noe med før jeg søker meg inn på høgskole neste år. Med alderspoeng og militæret begynner da snittet mitt å bli nokså greit. Begynner å bli drittlei å jobbe, så skal bli godt å bli studentslask igjen. Dessuten har jeg spart opp slik at jeg ikke får noe særlig studiegjeld, så det så. Livet smiler til snille gutter vet dere.

Lenke til kommentar

Hvilken skole går du egentlig? Trodde du var allout nav-gangster

Selvsagt har den kommentaren fått 7 pluss. Tydeligvis måten å skaffe plusser på, bare å slenge noe negatvit til senior Henke og vips, here you go mister popular!

Langt unna noen NAV-helt, selv om det helt klart frister med den luselønna jeg har. 130 i timen for faen. Altfor rastsløs til å ikke gjøre noe, men 5 arbedager i uka og skole ved siden av tar på. Pleier å ta med pc på jobb, så mis excusa for at jeg har skrevet noen innlegg på dagtid. Ang skole så går jeg på sonans, dvs privatskole. Tar opp et par fag fra vgs for å bedre snittet mitt, samt tar to nye (var 94 reformen når jeg gikk vgs). Har et par stygge to'ere (tysk...) som måtte gjøres noe med før jeg søker meg inn på høgskole neste år. Med alderspoeng og militæret begynner da snittet mitt å bli nokså greit. Begynner å bli drittlei å jobbe, så skal bli godt å bli studentslask igjen. Dessuten har jeg spart opp slik at jeg ikke får noe særlig studiegjeld, så det så. Livet smiler til snille gutter vet dere.

Har du vært i militæret? Trodde de fikk skikk på folk, stort sett :p

Uansett, hva skal du studere?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva skal jeg studere? No idea. Hadde jeg hatt én skulle jeg studert i dag. Kanskje lærerutdannelse er noe for meg. Ser for meg selv i en barneklasse, hadde eid lett. Litt som Arnie!

Ginecólogo Necrolamedor er alt du noensinne har drømt om og være, Game.

Du sier at at kompisen din er kul, men brukernavnet hans (og ditt) skriker singel for life.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...