Jotun Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Pølse i brød er godt. Men liker best wiener hvis eg skal ha det. Wiener trekt i dampovn er konge!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 :!: Hva i helvete! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Utenom det er eg 100% ikke Nav og ca 66% NAV for tiden. Det er ganske allright igrunn! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Ostepølse med bacon er favoritten her i gården. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Liker best gamletider med denne tråden jeg da vi diskuterte alt mellom himmel og jord. Var gode tider det! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Bortsett fra mål og assist. Hvordan gjorde Fletcher det i kampen? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 At en tråd om United, handler om United. Ikke om folk jobber, går på nav, liker pølse i brød eller driter i vinkler.. Denne tråden er en ren pratetråd for oss som har fellesnevneren United i vår hverdag . Vi tillater således stort sett alt mulig for prat, brukerne styrer hvor båten går hen. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 3. september 2011 Forfatter Del Skrevet 3. september 2011 Hvilken skole går du egentlig? Trodde du var allout nav-gangster Selvsagt har den kommentaren fått 7 pluss. Tydeligvis måten å skaffe plusser på, bare å slenge noe negatvit til senior Henke og vips, here you go mister popular! Langt unna noen NAV-helt, selv om det helt klart frister med den luselønna jeg har. 130 i timen for faen. Altfor rastsløs til å ikke gjøre noe, men 5 arbedager i uka og skole ved siden av tar på. Pleier å ta med pc på jobb, så mis excusa for at jeg har skrevet noen innlegg på dagtid. Ang skole så går jeg på sonans, dvs privatskole. Tar opp et par fag fra vgs for å bedre snittet mitt, samt tar to nye (var 94 reformen når jeg gikk vgs). Har et par stygge to'ere (tysk...) som måtte gjøres noe med før jeg søker meg inn på høgskole neste år. Med alderspoeng og militæret begynner da snittet mitt å bli nokså greit. Begynner å bli drittlei å jobbe, så skal bli godt å bli studentslask igjen. Dessuten har jeg spart opp slik at jeg ikke får noe særlig studiegjeld, så det så. Livet smiler til snille gutter vet dere. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Det smiler tydeligvis til selvutnevnte "bad boys" og. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 3. september 2011 Forfatter Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Forresten så er jeg i gang med treninga igjen, sparer til langt hår og skjegg ala Jax i siste sesong SONS. Just saying ang badboy. Endret 3. september 2011 av Game Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 3. september 2011 Forfatter Del Skrevet 3. september 2011 En deilig copycat, ellers takk. Begynner å bli relativt biff med åra, merkelig at ikke damene står mer i kø. Sjarmtroll av rang er jeg også. Kunne smeltet den strammeste dåsa med leppene, hvis dere føler meg. Fortell litt om deg selv Necro. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Hmmmm... litt om meg selv. Skal vi se. Jeg lukter naturlig godt. Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Ginecólogo Necrolamedor er alt du noensinne har drømt om og være, Game. 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Hvilken skole går du egentlig? Trodde du var allout nav-gangster Selvsagt har den kommentaren fått 7 pluss. Tydeligvis måten å skaffe plusser på, bare å slenge noe negatvit til senior Henke og vips, here you go mister popular! Langt unna noen NAV-helt, selv om det helt klart frister med den luselønna jeg har. 130 i timen for faen. Altfor rastsløs til å ikke gjøre noe, men 5 arbedager i uka og skole ved siden av tar på. Pleier å ta med pc på jobb, så mis excusa for at jeg har skrevet noen innlegg på dagtid. Ang skole så går jeg på sonans, dvs privatskole. Tar opp et par fag fra vgs for å bedre snittet mitt, samt tar to nye (var 94 reformen når jeg gikk vgs). Har et par stygge to'ere (tysk...) som måtte gjøres noe med før jeg søker meg inn på høgskole neste år. Med alderspoeng og militæret begynner da snittet mitt å bli nokså greit. Begynner å bli drittlei å jobbe, så skal bli godt å bli studentslask igjen. Dessuten har jeg spart opp slik at jeg ikke får noe særlig studiegjeld, så det så. Livet smiler til snille gutter vet dere. Har du vært i militæret? Trodde de fikk skikk på folk, stort sett Uansett, hva skal du studere? 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Hmmmm... litt om meg selv. Skal vi se. Jeg lukter naturlig godt. I call bullshit Uansett, hva skal du studere? Tror Game skal bli tyttebærpoliti. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Hmmmm... litt om meg selv. Skal vi se. Jeg lukter naturlig godt. I call bullshit Det gjør du ikke. Min kvinne kan kvittere for dette. Endret 3. september 2011 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 3. september 2011 Forfatter Del Skrevet 3. september 2011 Hva skal jeg studere? No idea. Hadde jeg hatt én skulle jeg studert i dag. Kanskje lærerutdannelse er noe for meg. Ser for meg selv i en barneklasse, hadde eid lett. Litt som Arnie! Ginecólogo Necrolamedor er alt du noensinne har drømt om og være, Game. Du sier at at kompisen din er kul, men brukernavnet hans (og ditt) skriker singel for life. 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Hva skal jeg studere? No idea. Hadde jeg hatt én skulle jeg studert i dag. Kanskje lærerutdannelse er noe for meg. Ser for meg selv i en barneklasse, hadde eid lett. Litt som Arnie! Hadde jeg frarådet på det aller sterkeste. Hva med rakettforskning? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Hmmmm... litt om meg selv. Skal vi se. Jeg lukter naturlig godt. I call bullshit Det gjør du ikke. Min kvinne kan kvittere for dette. I call bullshit, again. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå