kandinsky Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Jeg tenkte på en sak. Kan det være at det er Drillo som er "Limbeck"? 4 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Drillo is not amused... 3 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Tilogmed Drillo hadde ledd av den. Lenke til kommentar
Populært innlegg Jørgen Skrevet 2. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 2. september 2011 Drillo er ikke analfabet. 10 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Jeg tenkte på en sak. Kan det være at det er Drillo som er "Limbeck"? Drillo wishes Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Drillo er ikke analfabet. Auch! Du hadde vært drømmedama mi Jørgen, kjipt du har penis liksi! Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Som om du ikke liker det. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Når kommer førsteinnlegget, Game? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Har ikke fått gjort meg ferdig, jobber stort sett hver dag og har skole ved siden av. Jobba 11t idag og har full pakke frem til tirsdag, kanskje jeg skal få gjort det da. Dersom det tar for lang tid må noen andre gjerne ta over. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Hvilken skole går du egentlig? Trodde du var allout nav-gangster 8 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Det er lørdag, det er ikke Premier League, jeg er syk, null trøst i alko altså, så nettopp halve copout (Bruce willis burde si unnskyld til meg), utorrent hadde slått seg av inatt så har ikke Thor klar. Fuck landslagspauser og influensa. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Vurderer å se Thor selv i dag. Chris Hemsworth er jo konge, så er vel must. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Så den i går jeg. Relativt grei cast med Portman, Hopkins, (Staffan) Skarsgård, og Idris Elba itillegg til Hemsworth. God underholdning er det. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Sett filmen ferdig nå og kan anbefales. Liker ikke sånne filmer i den sjangeren, men god skuespill fra flere gjorde denne til en film som jeg likte. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Jeg er allout NAV-gangster som Hyrlen så fint kaller det, bare minus NAV (jeg er litt mer hardcore nemlig, jeg bor hjemme hos mamma). Våknet opp i dag tidlig som jeg pleier og sovnet sakte inn vel viten om at når jeg våkner opp var det PL som sto på programmet. Men neida. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 og igjen går offtopicen over taket.... gir meg ende over.. MEN, huhei for ett selvmål dette er, De Gea kan ikke gjøre noe her http://www.youtube.com/watch?v=sU6iq0zk3tE&feature=player_embedded Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Det er landslagspause, hva forventer du. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 At en tråd om United, handler om United. Ikke om folk jobber, går på nav, liker pølse i brød eller driter i vinkler.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Da får du bidra for å få tråden på rett spor, selv om det er fullstendig åpent for litt off-topic her i denne tråden, om du liker det eller ei. Spesielt når det ikke skjer en drit av interesse rundt United for øyeblikket foruten at Fletcher spilte godt i sin landskamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå