Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Fordi han ikke fikk ny kontrakt hos oss er det greit å gå til City? Jeg ser ikke logikken. Om lojalitet ikke er et ord i ditt vokabular så kanskje. At han tilbydde seg seriøst å spille gratis for oss er bare bullshit, det var en sleivete kommentar i et intervju. Han kunne gått til WBA, og vi ville fortsatt klappet han inn på banen. Nå gikk han til City, og har null og nada sjans til en plass på førstelaget. At han har Engelsk statsborgerskap er bare en bløff, kunne like godt vært fra Portugal, for han har ikke skjønt en drit som de fleste andre utlendinger i Premier League.

 

Det er 18 andre klubber i Premier League, X antall klubber i utlandet, alle kan han gå til uten å gjøre fansen forbanna. Mannen har bodd flere år i Tyskland enn i England, så at han må flytte bør ikke være et problem. Det stikker ikke så dypt som saken med Tevez, likevel er det så jævlig latterlig etter at han har sugd trygd hos oss i så mange år for så å betale fansen slik tilbake. CL og PL medalje fikk han også i denne klubben. Om folk ikke klarer å se problemet har man virkelig fått et like kynisk syn på fotballen som Glazer, h&g m.fl. Fotball er faen ikke bare penger.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke hvorfor du snakker om lojalitet når det var United som valgte å avslutte sammarbeidet, og ikke Hargreaves.

Han påstår jo i tillegg at han ønsket å fortsette med United og at han til og med har tilbudt å spille gratis. Han mener jo tydligvis at karrieren ikke er over helt enda, og hvorfor skulle han ønske å bytte klubb i en slik situasjon (det har jeg problemer med å se logikken i).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hargreaves sier jo tilogmed i samme intervju som han tilbydde seg å spille gratis, at han mest sannsynlig ikke ville gjort det.

 

Jeg skjønner allikevel ikke hvorfor ikke flere tilbyr seg å gjøre det. Ville jo sikra seg stjernestatus blant supporterne. Feks. Rooney burde tatt et halvår eller mer uten lønn etter det som skjedde i fjor høst.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor du snakker om lojalitet når det var United som valgte å avslutte sammarbeidet, og ikke Hargreaves.

Han påstår jo i tillegg at han ønsket å fortsette med United og at han til og med har tilbudt å spille gratis. Han mener jo tydligvis at karrieren ikke er over helt enda, og hvorfor skulle han ønske å bytte klubb i en slik situasjon (det har jeg problemer med å se logikken i).

Kontrakten gikk ut, og jeg er helt enig, lojaliteten på det profesjonelle nivået strekker seg ikke lenger. Det skal ikke bare gå en vei. Hans lojalitet til fansen er likevel noe helt annet. Fansen er ikke signert med kontrakt, vi hadde tatt han imot med åpne armer neste gang han hadde gjestet Old Trafford, selv om det hadde vært på krykker. Er det virkelig så vanskelig å fatte slikt? Gary Neville fikk heller ikke fornyet sin kontrakt, still a red. Roy Keane, sparket ut av klubben, fortsatt elsker han United og vi elsker han.

 

Det andre punktet ditt har jeg addressert tidligere.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor du snakker om lojalitet når det var United som valgte å avslutte sammarbeidet, og ikke Hargreaves.

Han påstår jo i tillegg at han ønsket å fortsette med United og at han til og med har tilbudt å spille gratis. Han mener jo tydligvis at karrieren ikke er over helt enda, og hvorfor skulle han ønske å bytte klubb i en slik situasjon (det har jeg problemer med å se logikken i).

 

Du snakker om logikk: en spiller som påstår at han ville spille gratis for oss, gikk til verdens rikeste klubb.

Lenke til kommentar

Du snakker om logikk: en spiller som påstår at han ville spille gratis for oss, gikk til verdens rikeste klubb.

 

Han ønsket å spille for United, men fikk ikke forlenget kontrakten og gikk dermed til en annen klubb.

Er det noe ulogisk med det?

 

Du kan gjerne påstå at det var et økonomisk motiv bak (som de fleste her hinter til), men faktumet er at i følge han selv og media var United førstevalget, gratis eller ei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...