Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han kunne nok signert for ein mindre kontroversiell klubb, men i forhold til fasilitetar og økonomi, så var vel City det lettaste valet. Spørs berre om fasilitetane er gode nok til å halde han på beina i meir enn fem minutt.

 

Hadde han noen konkrete bud da? hadde han ikke det og City sa de ville signere han så har jeg full forståelse.

Lenke til kommentar

Akkurat nå sitter eg med et lite håp om at han aldri kommer tilbake. Føler meg stygg når eg tenker sånn, men synest han kunne holdt seg for god til å gjøre dette.

 

Takk for all støtte liksom...

 

WORD. Stygg føler jeg meg og men det er faen sannheten. Never play again Hargo, never. Cunt.

Lenke til kommentar

Er ikke så bitter på Hargo, egentlig. Hvem hadde valgt annerledes i hans situasjon? Han kommer sikkert til å være økonomisk sikret resten av livet etter et år i City. Håper allikevel han råtner på benken/tribunen.

 

Angående det med at han ville spille gratis for oss uttalte han følgende: "På et tidspunkt tilbudte jeg meg å spille gratis den kommende sesongen, bare for å få bli. Men de sa 'Det ønsker du ikke', og de hadde sannsynligvis rett."

 

Lenge siden jeg har vært så fornøyd med stallen som jeg er nå. Deilig å kunne sette seg tilbake og se de andre klubbene stresse i vinduets siste timer.

Lenke til kommentar

*Snip* Video av Young

 

Føler meg direkte flau når jeg tenker på hvor likegyldig jeg var til kjøpet av Young. Særlig etter pre-season der han virket litt utenfor og rusten.

Har vist seg som en ekstremt viktig bidragsyter på banen i alle ledd, spesielt angrepet. Lukter Young på bortedrakten!

Lenke til kommentar

Strengt tatt ikke, Ferguson blir somregel presset opp i et hjørne hver gang han skal kjøpe en spiller som har et navn. Young var jeg veldig skeptisk til, for tre år siden syns jeg han var et mulig kjøp, ifjor følte jeg ikke at han tilførte mye. Nå har han gjort mine meninger til skamme, har virkelig blomstret sammen med resten av laget, vi skulle kjøpt han for lenge siden.

Lenke til kommentar

Føler jeg blir irritert over hatmeldingene til Hargreaves! Når han på et tidspunkt tilbyr seg å spille gratis for oss, men får beskjed om at han ikke er ønsket, da er det ikke galt å gå til City.

 

Han hadde jo ikke mange andre valg. Det andre var vel WBA? Skjønner godt at han velger å slappe av med en god del mer penger da. Han ville heller ikke forlate Manchester fordi han har hus der. Forståelig.

 

Ønsker Hargreaves lykke til i City, men håper ikke han hjelper de til å sanke poeng. :)

 

Forøvrig er det artig å følge twitter-kontoen til Hargro, selv om det veldig mulig er en fake.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...