Maefteda Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Jeg hadde spilt gratis for West Ham i et år. Ikke jeg... Tja, så lenge jeg ikke hadde blitt valgt og ødelagt laget, så hadde jeg jo garantert gjort det. Endret 31. august 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Jeg hadde vært sikret jobb i TV2 som ekspert. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Tja, kanskje hvis du hadde blitt alkiss og sutret deg til en stilling... *host*Lundekvam*host* Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Han kunne nok signert for ein mindre kontroversiell klubb, men i forhold til fasilitetar og økonomi, så var vel City det lettaste valet. Spørs berre om fasilitetane er gode nok til å halde han på beina i meir enn fem minutt. Hadde han noen konkrete bud da? hadde han ikke det og City sa de ville signere han så har jeg full forståelse. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Meireles til Chelsea. Desperate siden de ikke fikk Modric. LOL! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Tja, kanskje hvis du hadde blitt alkiss og sutret deg til en stilling... *host*Lundekvam*host* Ikke glem at man må komme hjem fra Englandsoppholdet med en påtatt britisk dialekt. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 http://youtu.be/IeEDO6DU7tI 8 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Akkurat nå sitter eg med et lite håp om at han aldri kommer tilbake. Føler meg stygg når eg tenker sånn, men synest han kunne holdt seg for god til å gjøre dette. Takk for all støtte liksom... WORD. Stygg føler jeg meg og men det er faen sannheten. Never play again Hargo, never. Cunt. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Er ikke så bitter på Hargo, egentlig. Hvem hadde valgt annerledes i hans situasjon? Han kommer sikkert til å være økonomisk sikret resten av livet etter et år i City. Håper allikevel han råtner på benken/tribunen. Angående det med at han ville spille gratis for oss uttalte han følgende: "På et tidspunkt tilbudte jeg meg å spille gratis den kommende sesongen, bare for å få bli. Men de sa 'Det ønsker du ikke', og de hadde sannsynligvis rett." Lenge siden jeg har vært så fornøyd med stallen som jeg er nå. Deilig å kunne sette seg tilbake og se de andre klubbene stresse i vinduets siste timer. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Han er da økonomisk sikret etter å ha levd på uføretrygd fra United i x antall år.... Lenke til kommentar
Corey Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 *Snip* Video av Young Føler meg direkte flau når jeg tenker på hvor likegyldig jeg var til kjøpet av Young. Særlig etter pre-season der han virket litt utenfor og rusten. Har vist seg som en ekstremt viktig bidragsyter på banen i alle ledd, spesielt angrepet. Lukter Young på bortedrakten! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 http://youtu.be/IeEDO6DU7tI Hva er det med folk og det å skulle putte alt slags møkk (musikk) på videoene sine? Herrefred. 2 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Haters gonna hate. 2 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 http://united.no/m/nyheter/nyheter/mindre_gjeld_enn_tidligere Økonomi er noe jeg ikke har peiling på, på dette planet Men vi driter penger. Hva mener Game om dette. Han har tilsynelatende litt peiling Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 United er en pengemaskin. På tross av Glazers håpløse lån klarer vi oss veldig bra. Uten disse lånene kunne vi vel inskribert klubbnavnet på månen slik at det er synlig fra jorda. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Young har vært fantastisk. Jeg satt å så videoer av han fra tiden i Villa rett etter United kjøpte han, og var langt fra imponert, virket som en middels god spiller. Så jeg var meget skeptisk til om han kom til å bli en forsterkning, men så langt i United har han vært utrolig. Det er bare å ta av seg hatten. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Ikke for å være Mr know-it-all, men jeg har sagt til og med før han kom at han ville bli en suksess. Veldig god spiller, til en dritbra pris. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Typisk Fergie-kjøp. (Relativt) billig og bra. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Strengt tatt ikke, Ferguson blir somregel presset opp i et hjørne hver gang han skal kjøpe en spiller som har et navn. Young var jeg veldig skeptisk til, for tre år siden syns jeg han var et mulig kjøp, ifjor følte jeg ikke at han tilførte mye. Nå har han gjort mine meninger til skamme, har virkelig blomstret sammen med resten av laget, vi skulle kjøpt han for lenge siden. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Føler jeg blir irritert over hatmeldingene til Hargreaves! Når han på et tidspunkt tilbyr seg å spille gratis for oss, men får beskjed om at han ikke er ønsket, da er det ikke galt å gå til City. Han hadde jo ikke mange andre valg. Det andre var vel WBA? Skjønner godt at han velger å slappe av med en god del mer penger da. Han ville heller ikke forlate Manchester fordi han har hus der. Forståelig. Ønsker Hargreaves lykke til i City, men håper ikke han hjelper de til å sanke poeng. Forøvrig er det artig å følge twitter-kontoen til Hargro, selv om det veldig mulig er en fake. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå