Limbeck Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Han ser vel også det, men hva skal han gjøre da? Takke nei? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Da hadde han vært min helt Lenke til kommentar
archanios Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Han kunne nok signert for ein mindre kontroversiell klubb, men i forhold til fasilitetar og økonomi, så var vel City det lettaste valet. Spørs berre om fasilitetane er gode nok til å halde han på beina i meir enn fem minutt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 99 av 100 hadde gjort akkurat det samme. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Ginecólogo Necrolamedor skrev (På 31.8.2011 den 19.41): 99 av 100 hadde gjort akkurat det samme. Ikke 100 United-spillere. Odds at Scholes, Butt, Keane e.l hadde gjort noe slikt. Hargreaves skulle lagt opp for to år siden, isteden sugde han lønn og goder hos United, det var greit da. Nå er det ikke greit. De jeg er mest irritert på er City, hva faen skal de liksom med han. Det er bare smalltime, rett og slett, det er ingenting annet. Vel vel, lykke til Hargreaves, heldigvis ikke vår klubbkasse du har sugerør i nå. @Jørgen, har du kilder på at han tilbydde seg å spille gratis? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Berbatov skal ha blitt tilbudt til Blackburn på lån. Dere har forresten en annen Owen. Endret 31. august 2011 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Hyrlen skrev (På 31.8.2011 den 20.02): @Jørgen, har du kilder på at han tilbydde seg å spille gratis? http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Manchester-United-Owen-Hargreaves-offered-play-for-free-interview-article791599.html Lenke til kommentar
Everket Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Jotun skrev (På 30.8.2011 den 17.21): Everket skrev (På 30.8.2011 den 14.54): Game skrev (På 30.8.2011 den 13.51): Det som er tragisk her er jo at City åpenbart henter Hargo for å erte opp United. Går det ann å bli mer smalltime? Rar påstand, tror du virkelig en engelsk pro klubb ville gjort noe slikt? Jepp. De har jo også uttalt at de trenger ikke selge spillere til toppklubber, fordi de har råd til å sitte på de uten å bruke de. Smalltime er mellomnavnet til klubben. Manchester Smalltime City. Det sier du kun fordi du hater city, det er jo overhode ingenting som tyder på at en pro klubb vil hente en spiller kun for å irritere. For en ufattelig latterlig påstand. Det er nok sant at city har råd til å sitte på spillere, det kan jo mange klubber. Men de prøver jo å kvitte seg med daukjøtt, det kommer jo tydlig frem i dette overgangsvinduet. Jeg forstår virkelig ingenting her nå, jeg kan også påstå at manu gjør ditt og datt ut ifra luften uten at det har noen sannhet i virkeligheten. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Vær så god. Slå deg løs. City er en stygg klubb med stygge griske spillere. Håper sheiken går lei og dritt klubben tar samme vei som Leeds! 1 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Everket skrev (På 31.8.2011 den 20.08): Jotun skrev (På 30.8.2011 den 17.21): Everket skrev (På 30.8.2011 den 14.54): Game skrev (På 30.8.2011 den 13.51): Det som er tragisk her er jo at City åpenbart henter Hargo for å erte opp United. Går det ann å bli mer smalltime? Rar påstand, tror du virkelig en engelsk pro klubb ville gjort noe slikt? Jepp. De har jo også uttalt at de trenger ikke selge spillere til toppklubber, fordi de har råd til å sitte på de uten å bruke de. Smalltime er mellomnavnet til klubben. Manchester Smalltime City. Det sier du kun fordi du hater city, det er jo overhode ingenting som tyder på at en pro klubb vil hente en spiller kun for å irritere. For en ufattelig latterlig påstand. Det er nok sant at city har råd til å sitte på spillere, det kan jo mange klubber. Men de prøver jo å kvitte seg med daukjøtt, det kommer jo tydlig frem i dette overgangsvinduet. Jeg forstår virkelig ingenting her nå, jeg kan også påstå at manu gjør ditt og datt ut ifra luften uten at det har noen sannhet i virkeligheten. Du snakker om klubben som satt opp en poster som var 30x30 av Tevez nesten før kjøpet var i boks. Og ja, med de folka som sitter i styret til City, så jeg tror så aboslutt de er kapabel til å gjøre noe slikt. Ikke at jeg ser det som veldig sannsynlig, men jeg ser rett og slett ingen grunn til å hente Hargreaves for en klubb av City sin størrelse, og når jeg ser på stallen deres skjønner jeg hvertfall ingenting. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 @SkyGraemeBailey heard strong rumours about a possible deal to take berbatov to newcastle united, following failure to sign ruiz Tror det ikke. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Med hjerteskjærende musikk på øret, skal jeg drikke meg sanseløs, mens jeg ligger gråtende i fosterstilling den dagen Berbatov går. Allikevel, så fortjener han en ny klubb. Makan til mongobehandling. 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Han burde komme til Newcastle og spille i draktnummer 9. Han fortjener det. Men det skjer dessverre ikke. Havner han i Newcastle skal jeg faen meg breakdance til jeg kommer! Lenke til kommentar
""" Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Som jeg sa på et annet forum: Berba er en drøm, men det blir med det. Kommer aldri til Newcastle. Men han fortjener å spille fast på et lag. Digg spiller, digg fyr og på top-5 hva kjekke fotballspillere angår. Føh fæn! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Tipper Ferguson venter med midtbanekjøp, selger Berba neste sommer og henter inn noe kreativt til midten da. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Hyrlen skrev (På 31.8.2011 den 20.02): @Jørgen, har du kilder på at han tilbydde seg å spille gratis? Null kilde, leste det på twitter eller en eller annen nettside i forrige uke. Jeg mente å legge til visst nok. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Jørgen skrev (På 31.8.2011 den 21.17): Hyrlen skrev (På 31.8.2011 den 20.02): @Jørgen, har du kilder på at han tilbydde seg å spille gratis? Null kilde, leste det på twitter eller en eller annen nettside i forrige uke. Jeg mente å legge til visst nok. Leste det selv. Tviler på at det var 100% seriøst fra hans side. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Selvsagt er det bs. Ingen spiller gratis for en pl klubb. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Jeg hadde spilt gratis for West Ham i et år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå