DJ_Dark Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Off, jeg blir flau av å heie på samme lag som fyren som har skrevet den artikkelen. Hadde en Pool-kompis som sa seg enig i mye av det som stod der og ratingen. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 If he(Gerrard) wins even one League title with us before he retires, he will rightly be held on the same level as a player like Giggs Dette må vel være det dummeste som noen gang har blitt skrevet. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Hehe, den artikkelen får gjennomgå på div britiske fora også. Nesten litt merkelig at den ikke er tatt ned fra nettsiden syntes jeg. Må være flaut for LFC fans selv om det bare er en stusselig mångs mening. I mårra kommer Sneijder dere Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Nei. Men jeg tar GJERNE feil. Endret 31. august 2011 av olehenri Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Tviler på at det blir noen flere kjøp Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Fra United.no: 11.50:Kan det bli en interessant dag for Uniteds del allikevel? Eller? Joe Asbridge, som jobber i MUTV, skriver i alle fall noe spennende på sin Twitter-konto. - Alle på kontoret til MUTV er oppglødde for øyeblikket. Har en spennende annonsering å komme med i løpet av kort tid... skriver han, før han følger opp med: - Vi skal nemlig se Inbetweeners-filmen i kveld. Kanskje feil dag å annonsere slikt på? Dårlig gjort, Asbridge. Dårlig gjort. Endret 31. august 2011 av Itspersonal Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Off, jeg blir flau av å heie på samme lag som fyren som har skrevet den artikkelen. Ja, det der var rett og slett pinlig.. Og spillervurderingene.. /facepalm Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 United-ryktene som skulle være svære greier er avfeid. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Man Utd - Arsenal på TV2 HD nå, for di som vil se det igjen Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Den artikkelen var grusomt flau. Eneste jeg kan si meg enig med han i, er Rafael/Kelly sammenligningen. Reina er en bedre keeper enn De Gea, men å si at han aldri vil komme på samme nivå er tåpelig. Tar maks et par år. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Aldri sikkert at De Gea vil komme i nærheten av Reina i fremtiden engang, men hvem bryr seg om en slik artikkel fra en nisse uansett. Jeg hører sånt vås fra united-fans ukelig.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Man Utd - Arsenal på TV2 HD nå, for di som vil se det igjen Noen som vet om den vil bli vist flere ganger på TV2? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Det vil den garantert, men aner ikke når. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Hargo signet av City. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Verden har falt sammen.... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 'But, right now, I'd like to think I can play 40 games this season and with the right care I believe I can train every day. I hope to be back in the England side for the European Championship next summer. You have to have ambition.' Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Akkurat nå sitter eg med et lite håp om at han aldri kommer tilbake. Føler meg stygg når eg tenker sånn, men synest han kunne holdt seg for god til å gjøre dette. Takk for all støtte liksom... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Akkurat nå sitter eg med et lite håp om at han aldri kommer tilbake. Føler meg stygg når eg tenker sånn, men synest han kunne holdt seg for god til å gjøre dette. Takk for all støtte liksom... Føler det samme... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Det har også vært tre harde år for Hargreaves, så jeg skjønner i og for seg at han ønsker å komme tilbake (for en toppklubb). Vi hadde muligheten (og han tilbød seg å spille gratis), men vi tok den ikke. Jeg sier det igjen, dårlig gjort? Ja, men fullt forståelig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Ja eg forstår valget hans veldig godt, men er skuffet over at han ikke ser at det er små kontroversielt.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå