Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den årlige rapporten fra CIES kom ut i forrige uke. I denne blir det forsket på alt fra gjennomsnittsalder på troppene til antall egenproduserte spillere. For eksempel hadde Arsenal den yngste troppen i Premier League, mens lagene i Bundesliga er flinkest til å gi spillere under 22 år sjansen.

Men for Uniteds del er det mer interessant å se på hvor mange United-produkter som finnes rundt om i de fem store ligaene. Hele 33 spillere som har gått gradene i klubben spilte i fjorårssesongen i toppdivisjonen i enten England, Spania, Italia, Tyskland og Frankrike - tolv av de var i United.

Det er kun Real Madrid og Barcelona som er flinkere i talentarbeidet enn De røde djevlene. Mens Real Madrid hadde produsert 42 av spillerne i de største ligaene, var Barcelona marginalt foran United med 35.

Du kan lese mer om Uniteds talentarbeid i neste utgave av United-Supporteren.

Kilde: The Guardian

Lenke til kommentar

Det var vel SAF som avsluttet forholdet med Hargreaves, ikke Hargreaves som avsluttet forholdet med United.. hvorfor så sint da tc47?

og for det andre... den klubben der har alt for mange spillere nå, selv om de skal ut i CL osv.

Kontrakten gikk ut.

Han har all grunn til å være sint, mannen har snyltet lønn og hjelp i flere år, han klarte aldri betale oss tilbake på banen. Nå gjør han dette. Med all respekt å melde, hva i helvete!

Lenke til kommentar

Hargreaves ville komme tilbake for klubben, men han fikk ikke sjansen. Vi slapp ham, så han kan kan gjøre hva han vil. Råttent gjort? Garantert, men det finnes nok av folk her som helt sikkert gjort det samme om det var snakk om å gå fra Birmingham til Aston Villa osv. Det har ikke sett ut til at det har vært noen andre storklubber som har vært interessert i Hargo. Han får sikkert en fet lønningspose i tillegg, og det er godt mulig at han er litt bitter over at han ikke fikk sjansen i United, etter tre års kamp for å komme tilbake. Når jeg leser det som United-supporter, så gjør det vondt, men det overrasker meg ikke.

Jeg håper at Welbeck kommer fort tilbake. Det er en enorm forskjell i spillet vårt m/Welbeck vs. m/Chicharito. Jeg tror faktisk Berbatov ville kommet mer til sin rett i årets utgave av United enn fjorårets, men jeg tviler på at Berbatov-start i neste kamp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
NotLucasLeiva21 Not Lucas Leiva

Sky Sports Sources understand that Manchester City are lining up a move for ex-Manchester United midfielder George Best. Theyll get him fit.

Litt morsom.

Lenke til kommentar

Vinner vi vår neste hjemmekamp har vi den beste home-run rekka i moderne (engelsk) fotball med 19 strake seire. Vi ligger nå likt med vår neste motstand på Trafford, nemlig Chelsea som også har 18 fra den skarpeste Mourinho tiden. Bradford har rekorden all-time på 25.

Fortress Old Trafford.

Det sitter en å skriver manus, gjør det ikke?

Lenke til kommentar

Det som er tragisk her er jo at City åpenbart henter Hargo for å erte opp United. Går det ann å bli mer smalltime?

AHARGO.jpg

Rar påstand, tror du virkelig en engelsk pro klubb ville gjort noe slikt? Mener å ha lest Hargreaves sa han ville spille gratis for manu, men han fikk jo ikke forsette. Forstår at det er litt irriterende at han kanskje ender i city, men det var da voldsomt til reaksjon. Det er jo egentlig bare dumt av city, ser ikke ut som de lærer(rsc er jo et vandrende skademareritt) Selv om de er rapportert at det er play to pay eller hva i huleste det heter kontrakt. Så er jo sjansen for at han kommer tilbake i form eller får spilt noe svært lav. I mine øyne er det jo bare tragikomisk av city, og manu fansen burde vel le seg skakk i hel? Han tar opp en plass i 25 troppen, og kommer mest sannsynlig til å være ubrukelig. Hadde jeg vært city supporter hadde jeg vært mildt sagt misfornøyd.

Lenke til kommentar

Lykke til Hargreaves selv om han drar til City. Altså, ærlig talt folkens. Dere er bedre enn dette.

Hargreaves tilbydde seg å spille gratis for oss, Fergie takka nei og ville heller satse på de unge. Se hvor det har ført oss. Hargreaves er arbeidsløs og City tilbyr gode penger, uansett hvor mye man elsker United, så takker man ikke nei til det. Ryktes riktignok at Woy ville ha ham, men ingen seriøse spillere bortsett fra kanskje Neville hadde gått til WBA istedenfor City.

Han erstatter Vieira på midten forøvrig, og fire DM på midten er akkurat passe dekning. Taktisk smart av City om det går bra, og de har vel råd hvis det går dårlig uansett.

Lenke til kommentar

Det verste er at han presterer å gi Evra 10/10, den høyeste rangeringen av alle våre spillere. Evra har vært en av våre svakeste faste spillere i lange tider nå. Hadde tatt Enrique foran Evra any day. Resten av rangeringene er selvfølgelig helt på trynet, men morsomt at han faktisk bommer på én der Liverpool, etter mitt syn, har det sterkeste kortet.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Sykt irritert på hargo nå!

Gøy at jeg da fant denne linken som jeg lo godt av:

Are United Really That Much Better Than Us?

Dette er definetivt deres år :D

PS: kommentarene er priceless!

Den fyren der har åpenbart ikke peiling. At han presterer å gi Carragher 8 og Ferdinand/Vidic henholdsvis 7 og 9 er ganske utrolig. Også rart mtp at Agger fikk det samme som Carra og han er en mye bedre stopper. Sammenligningene lengre fram på banen er også bare tull. Young og Nani er bedre enn både Downing og Kuyt, selv om jeg tror Downing blir en veldig godt kjøp for vår del. At Rooney får 9 er også bs. Klarere tier finner du neppe. Uten kan jeg gidder å lese hele artikkelen kan jeg se at så og si hele er bare piss. F.eks:

and are looking to bring in one of the most promising young players to come out of Uruguay since Suarez himself, and for less than half the price of Phil Jones, he could turn out to be twice the player.

Tviler veldig. :p Coates kan bli bra han, men er en klart større risk enn Jones, som jeg kan sette penger på at blir en topp Premier League midtstopper i lang tid.

Edit: Enig med Geir.

Endret av Jefe
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det som er tragisk her er jo at City åpenbart henter Hargo for å erte opp United. Går det ann å bli mer smalltime?

Rar påstand, tror du virkelig en engelsk pro klubb ville gjort noe slikt?

Jepp. De har jo også uttalt at de trenger ikke selge spillere til toppklubber, fordi de har råd til å sitte på de uten å bruke de.

Smalltime er mellomnavnet til klubben.

Manchester Smalltime City.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...