Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå heller jeg mer mot Berba enn Hernandez selv, men man må ikke glemme at Hernandez fort binner opp en stopper eller to som må passe på han konstant, slik at Rooney da får mer rom å boltre seg i.

Spot on (og det opprinnelige poenget mitt). Derfor mener jeg Rooney/bevegelig spiss nærmest alltid vil være bedre enn Rooney/Berbatov når Rooney skal spille i en litt hengende rolle bak spissen.

Lenke til kommentar

Vinner vi vår neste hjemmekamp har vi den beste home-run rekka i moderne (engelsk) fotball med 19 strake seire. Vi ligger nå likt med vår neste motstand på Trafford, nemlig Chelsea som også har 18 fra den skarpeste Mourinho tiden. Bradford har rekorden all-time på 25.

Fortress Old Trafford.

Endret av Game
Lenke til kommentar

Sånn passe drita litt utpå natta, hvem her tror helt ærlig at Cleverley er det vi mangler på midten?

Jeg tviler. Han er en streit midtbanespiller, men han er ikke United. Hvertfall ikke sånn United har pleid å være på midten (Scholes, Keane, Robson, Butt, Veron, osv...)

Lenke til kommentar

Blir vel ikke rett å si at Cleverley er det vi har manglet på midtbanen, nei, men for en spiller. Kanskje Ando utvikler seg til å bli det vi har manglet? (i en typisk målscorer i hvert fall)

Jeg misliker ikke Carrick på noen som helst måte, men det er svært mye morsommere å se Cleverley i lagoppstillingen per dags dato. Helt sykt som den fyren løper, spiller vegg, setter opp andre og avslutter selv. Herlig spillertype.

Lenke til kommentar

Han er det vi manglet iform av at han er kreativ, han er ikke perfekt, men han tilfører likevel mer til laget enn det Carrick gjør i mine øyne. Så kan heller Ando gro til i den defensive rollen mer. Og skal noen bli en notorisk målscorer av dem så er det Cleverley. Det er uansett herlig å se dem spille, selv om de har klare svakheter så veier de opp det med iver og en spillelyst som vi ikke har sett på vår midtbane siden Scholes og Butt slo gjennom.

Lenke til kommentar

Det er bekreftet av sky og alt. Fuck you Owen Hargreaves. Klubben vår prøvde å hjelpe ham så jævlig og støttet han og prøvde alt de kunne. What a backstabbing cunt. Håper han aldri klarer å spille 45 min igjen. Enig med Game. bare trist. Medical skjer nå. Synd for alle som kjøpe drakt med ham bak, må si jeg var close til det en dag... FUCK YOU OWEN HARGREAVES.

West Brom var der, alle hadde vært fornøyde. Du skal ikke ha noe høy lønn uansett etter å ha fått så mye gratis av Utd og siden du er unusable og skadet. Skyldte litt til oss, ihvertfall så mye at du ikke drar til City for fucks sake. Ihvertfall nå som de er vår TITLE challengers!! Nå hjelper han bare dem med tips og alt sammen og hvordan Fergie gjør ting osv osv. Skulle dratt til West Brom, ihvertfall om han skal få spilletid og? Kan man trygt si at han drar til City bare pga penger nå eller? Cunt.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...