Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, nei. Den bulgarske magikeren skal ingen steder. Kvalitetene hans hadde kanskje kommet bedre til rette i en annen klubb, men han virker oppriktig glad i United. Håper han får starte et par kamper på bekostning av Chicha nå, for jeg vil se enda mer leken fotball.

Owen, derimot. Kan ikke se han få noe særlig mer spilletid denne sesongen enn forrige.

Endret av Shlaps
Lenke til kommentar

Når vi snakker om Chicha. Herrejesus for en evneveik "fotballspiller". Eier ikke basisferdigheter og blir prioritert foran en spiller som har verdens beste teknikk. Chicha er ikke mer enn en heldig målscorer. Målt til VM 2010's raskeste spiller. Klart han er rask, men ikke faen at han var VMs raskeste. Mangler basisferdigheter. Hadde en heldig sesong i fjor. Vær så snill, kan ikke Berbatov få lov å spille, sir Alex Ferguson?

Lenke til kommentar

Haha. Jeg valgte å ikke gå inn i diskusjonen for jeg følte at det hadde blitt sånn som det ble nå med det du sa nå. Chicharito er made for us. Evneveik fotballspiller faktisk. Burde hatt 2 mål i dag fordi han er så rask og helt fantastisk til å være i riktig posisjon og til slutt putte ballen i målet. Ofte akkurat på grensen til offside og veldig klar. Ferguson er beste treneren i verden noensinne og han vet hva han gjør, vet du. :) Welbeck og Chicha foran Berba anytime untatt kanskje hjemmekamper mot B'Burn og Swansea.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ganske enig, selv om jeg ikke vil dra det så langt. Chicha er en naturlig målscorer og tilsynelatende en sympatisk og uegoistisk lagkamerat. Så mye mer enn det har han ikke gående for seg p.d.d. Ekstremt begrenset, og det preger også måten vi spiller på med han på banen.

Med hans innsatsvilje og fysiske forutsetninger har han derimot et skyhøyt potensiale.

Lenke til kommentar

Vel, jeg er enig i at Berba er for god til å sitte på benken, men det er jo alle de andre som sitter der også.

Synes det er riktig å prioritere Hernandez foran Berbatov. Men det avhenger veldig mye av hvem vi møter eller hvordan det går i kampen.

Om Berba vil dra så er det gret det.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Welbeck ble vel skada etter 30min eller no. Litt vanskelig å stikke fram i en kamp med så mange gode og, men men.

Park trengte bare 2 min på å "stikke seg fram".

Hernandez er en flott spiller med stort potensial og jeg digger fyren, men det er ikke å komme bort ifra at han mangler en hel haug med basisferdigheter. At han blir foretrukket foran Berbatov er helt latterlig i mine øyne. Har mer tro på Welbeck for framtiden enn Hernandez.

Lenke til kommentar

Er ingen tvil om at Berbatov har flere ferdigheter enn det Hernandez har, men jeg syns allikevel det lukter mer mål med Rooney/Hernandez enn Rooney/Berba. Hernandez er den fødte målscorer og det er det han gjør. Jeg syns at både Rooney og Berba har lyst til å ha ballen får mye til at de fungerer optimalt sammen.

Lenke til kommentar

Er ingen tvil om at Berbatov har flere ferdigheter enn det Hernandez har, men jeg syns allikevel det lukter mer mål med Rooney/Hernandez enn Rooney/Berba. Hernandez er den fødte målscorer og det er det han gjør. Jeg syns at både Rooney og Berba har lyst til å ha ballen får mye til at de fungerer optimalt sammen.

Rooney er bedre med Berba på banen, eller i det hele tatt en spillende spiller ved siden av seg. Hernandez er så typespiss at jeg har mine tvil om at han faktisk kan kunne bli fast på et lag med så høy ballbesittelse som det ser ut som vi sikter på igjen. Ifjor var vi mer på defensiven, og fotballen vi spilte passet han godt, i år tror jeg han skal slite mer.

At Berba ikke får spilletid syns jeg er latterlig, men Sir Alex satser ungt, og Berba er ikke den eneste som må slite benken av de rutinerte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...