Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som veit om Neville gjør comeback snart?

Håper han finner formen fra i fjor.

 

Neville skulle vel egentlig ha prøvd seg i en reservelagskamp sist uke, noe det ikke ble noe av. Men det er vel sakt at han kan være aktuell for kampen til helgen så er det bare å vente å se om han er på benken eller om Ferguson velger å spille han i form først på reservelaget og noen innhopp i serien.

Lenke til kommentar

8. desember.

Gleda meg som en unge allerede. Fikk mail om at eg fekk billettar til Derby kampen, og har ordna fly, og skal ordne hotell no snart.. Ikkje så dumt med en liten førjulstur til Manchester... :)

 

 

Flott mål av Rooney ja, men synd med England. Klart at på straffa så er Roon litt urutinert, men han spelar med hjertet langt utafor skjorta og dessverre, så skjer det endel slike ting då

Lenke til kommentar
8. desember.

Gleda meg som en unge allerede. Fikk mail om at eg fekk billettar til Derby kampen, og har ordna fly, og skal ordne hotell no snart.. Ikkje så dumt med en liten førjulstur til Manchester... :)

 

Da drar du ca 1 måned før meg da. Jeg skal på Manchester United - Newcastle, 12. januar.

I likhet med deg, gleder jeg meg som en unge! :D

 

Fint at Rooney scoret for England i dag. Synd det med straffesituasjonen though.. :ermm:

Lenke til kommentar
Blir andre gangen for meg. Heilt spesiell følelse og sitte på tribuna og synge med på sangane og føle trøkket.

Får håpe det blir litt mål også.. Derby har jo hatt en tendens til å vere litt lekk bakover til no i sesongen så.. ;)

 

Okei, det blir første gang på meg. Gleder meg ekstremt til å stå på tribunen å synge sammen med en mange andre United-fans. :dribble:

Det blir nok målfest på den kampen du skal på. :yes: Tipper at både Rooney, Tevez og Ronaldo kommer til å score i den kampen.

 

Kampen jeg skal se regner jeg med blir litt mer spennende.

Lenke til kommentar
Blir andre gangen for meg. Heilt spesiell følelse og sitte på tribuna og synge med på sangane og føle trøkket.

Får håpe det blir litt mål også.. Derby har jo hatt en tendens til å vere litt lekk bakover til no i sesongen så.. ;)

 

Okei, det blir første gang på meg. Gleder meg ekstremt til å stå på tribunen å synge sammen med en mange andre United-fans. :dribble:

Det blir nok målfest på den kampen du skal på. :yes: Tipper at både Rooney, Tevez og Ronaldo kommer til å score i den kampen.

 

Kampen jeg skal se regner jeg med blir litt mer spennende.

Newcastle har i alle år vert seier med mange mål :) om ikke mange mål så i alle fall 2 mål og omtrent enveiskjøring..Ingen unntak da jeg såg United - Newcastle i fjor..da vant de 2-0 og sjangsene kom i fleng.. ;)

Lenke til kommentar
Blir andre gangen for meg. Heilt spesiell følelse og sitte på tribuna og synge med på sangane og føle trøkket.

Får håpe det blir litt mål også.. Derby har jo hatt en tendens til å vere litt lekk bakover til no i sesongen så.. ;)

 

Okei, det blir første gang på meg. Gleder meg ekstremt til å stå på tribunen å synge sammen med en mange andre United-fans. :dribble:

Det blir nok målfest på den kampen du skal på. :yes: Tipper at både Rooney, Tevez og Ronaldo kommer til å score i den kampen.

 

Kampen jeg skal se regner jeg med blir litt mer spennende.

Newcastle har i alle år vert seier med mange mål :) om ikke mange mål så i alle fall 2 mål og omtrent enveiskjøring..Ingen unntak da jeg såg United - Newcastle i fjor..da vant de 2-0 og sjangsene kom i fleng.. ;)

 

Men så må du huske på at Big Sam har tatt over skuta nå og i januar er nok både han og Newcastle i kjempeform. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...