eveant Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Jeg hørte om Sky sports football yearbook på FC Football. Når googler navnet, så får jeg opp både en 2010-2011 bok og en 2011-2012 bok. Har det altså kommet ut en for denne sesongen allerede? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Leeds i ligacupen. Nå kommer snart Limbeck og gjentar seg selv med at det er en dårlig trekning for Manchester United... Nei. Lærte dere ikke forrige gang så er det ikke noe jeg kan gjøre Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Hva var det vi lærte sist? At ballen er rund? Cup er cup? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 (endret) Gi deg. Jeg gidder ikke mere. Jeg har forklart det mange ganger og det jeg får igjen er kjefting, smelling, gudetro og vanntro. Og jeg synes verdien av å diskutere med dere stuper Endret 27. august 2011 av Limbeck 5 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Jeg skjønner ikke hva vi skulle ha lært sist gang, men det er vel bare meg ... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Jeg ser heller ingen grunn til å føre en diskusjon med deg, Limbeck. Null utbytte. Glad for trekningen, nok en gang. 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Glad for trekningen, nok en gang. Flott trekning. Interessant motstand i motsetning til CL-gruppa som blir (på papiret) seks kjedelige kamper. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Men da hindret jeg en ny gjentagelse av en gammel krangel da. Skryt til meg 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Du kunne gjerne stoppet krangelen/slosskampen jeg var i i natt og når du først var i gang. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Nei, her setter jeg strek. Diskuter noe annet istedenfor . Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Tjaaa... Var på et utested her i byen da en fjott (utlending sjokk) smekka til en kompis av meg i nesen så han kjente det utover kvelden. Da det nærmet seg slutten gikk meg, han og en kompis ut for å vente på han og høre hvorfor i helvete han slo til kompisen min (noe som i seg selv er dumt, men man er full). Da han kommer ut sier han at vi skal bare komme opp trappa rett ved siden av utestedet. Kompisen min går først etter dem med meg og kompisen bak. Bak diskuterer vi om hva vi skal gjøre for å stoppe dem, evt. bare at vi skal stoppe dem. Da vi kom opp trappa var de allerede i gang med å sloss og kompisen min går i bakken med han fjotten rett foran meg. Kompisen til kompisen min og jeg går raskt ned og prøver å dra han som slår kompisen min vekk. Da tilter hans venner å slå oss for å hindre oss i å stoppe dem. Jeg får et par slag i bakhodet før jeg kommer meg ordentlig opp til å blokke dem. Roper til dem at de skal gi faen i å sloss, men de fortsetter, også han på meg. Er bare glad jeg var såpass oppegående at jeg klarte å blokke alle slagene som kom mot meg. Husker ikke alt herfra, men vet i alle fall at jeg plutselig er over på andre siden av der slosskampen var fortsatt med han halvveis etter meg. Kompisen min har kommet seg opp og er på vei ned trappa igjen tror jeg. Roper igjen til dem at de bare skal gi faen og da kommer tre stk etter meg. Heldigvis har jeg såpass fart at de ikke tar meg igjen så de gir opp fort. Etter det fikk vi med et par til for å se etter dem, men de hadde stukket av. EDIT: Begynte å skrive før Alastor postet. Endret 28. august 2011 av DJ_Dark 1 Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 blues brothers er geniale! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Fortsetter dere slik er det kun en ting som kan ta fra dere gullet, det er at dere taper resten. Endret 28. august 2011 av Emils1 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Den er litt på kanten, uansett kva meining du måtte legge bak... 9 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Fortsetter dere slik er det kun en ting som kan ta fra dere gullet, det er en reprise fra 58. Ser for meg at det er akkurat det du sitter og håper på. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 På ingen måte, idoti at du påstår det. Var bare noe jeg sa for å forklare hvor overlegne dere er for øyeblikket Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Og for å gi ett lite "stikk". Lavmål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå