Jefe Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Koselig at vi blir sett på som en konkurrent igjen. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Hvordan klarer du å tolke det ut fra det Limbeck skriver? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Jeg har alltid sett på Liverpool som en konkurent i starten av en sesong, men jeg er ikke like redd dere som jeg er et par andre lag. Og jeg synes det er jævla bra at dere fikk dere noen landsmenn. Dessuten er jo alle lag i PL konkurenter siden vi skal spille to kamper mot dem der de kan hindre oss i å ta poeng. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Koselig at vi blir sett på som en konkurrent igjen. Liverpool får poeng for å vinne kamper og spille uavgjort. De er en konkurrent. Det samme er Swansea..... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Hvordan klarer du å tolke det ut fra det Limbeck skriver? Med å lese. Takk for opplysningen Joltus. Så da strømmer det egentlig utlendinger til alle klubber i ligaen bortsett fra LFC og United hvis alle klubber er konkurrenter. Ja, jeg er vanskelig i dag. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Så da strømmer det egentlig utlendinger til alle klubber i ligaen bortsett fra LFC og United hvis alle klubber er konkurrenter. Dette stemmer på en prikk. Du er ikke vanskelig, bare sinnsykt treig. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Ikke mobb Jefe. Eneste kule brukeren her inne, (sammen med Maefteda) utenfor Utd-gjengen. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Hør på niko. Han er en meget klok mann. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Jotun. Hyggelig niko. Synes du kan føye til iRoman også. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Hør på niko. Han er en meget klok mann. Hvem? Niko eller Jefe? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Begge to! Ble ikke årets snilleste(delt med Termo) for ingenting. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) erhm. Gleder meg til kamp på sønda'n. Endret 26. august 2011 av niko. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Det gjør ikke jeg KØDDA! Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Poster den her og, jeg. Fantastiske imitasjoner fra denne karen. http://www.youtube.com/watch?v=8CGyNXxdwFw&feature=player_embedded#! 3 Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 (endret) Noen som vet hva disse "trekantene" på skuldrene på United-drakten er? Har ikke disse på min, men spillerne har de på draktene i kamper... Mon tro om det er noe forsterkende eller hva? Endret 27. august 2011 av Verbalo Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 http://t.co/E8LqvO7 Fantastisk imtervju med Hargreaves. Mannen har virkelig pågangsmot. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Noen som vet hva disse "trekantene" på skuldrene på United-drakten er? Har ikke disse på min, men spillerne har de på draktene i kamper... Mon tro om det er noe forsterkende eller hva? Dette inngår i di såkalte "code 7" draktene. Disse draktene har bedre teknologi og komfort enn replika-draktene vi vanlige dødelige får kjøpe i butikkene. Er veldig usikker på funskjonen til spesifikt disse trekantene, men det ligner jo litt på det Adidas har integrert i det siste for å forsterke drakten og gjøre den tightere. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Leeds i ligacupen. Nå kommer snart Limbeck og gjentar seg selv med at det er en dårlig trekning for Manchester United... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Flott, da er vi garantert TV-kamp i hvert fall. Revansje denne gangen! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Bra trekning om ikke annet fordi det gjør kampen litt interessant. Ligacupen er vanligvis care, men mot Leeds ville et nytt tap svidd litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå