Aalton Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 For en herlig gruppe vi fikk da, er vel ikke mulig å trekke enklere motstand nesten. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Går rykter om at Gibson har brukket foten. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Konge trekning, men når begynner gruppespillet? Noen som har noen datoer på kampene der? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Konge trekning, men når begynner gruppespillet? Noen som har noen datoer på kampene der? Onsdag 14. september Benfica - United 20.45 Tirsdag 27. september United - Basel 20.45 Tirsdag 18. oktober Otelul Galati - United 20.45 Onsdag 2. november United - Otelul Galati 20.45 Tirsdag 22. november United - Benfica 20.45 Onsdag 7. desember Basel - United 20.45 1 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Da drar jeg i natt til Manchester. Satser på at vi storspiller mot Arsenal som vi gjorde mot Tottenham. Er det lov å håpe på en storseier igjen? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Håpe kan du gjøre, men Arsenal er flinke med unggutter og de kommer til å bite fra seg Udinese fikk kjørt seg Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Kjedelig gruppe. Hadde i det minste håpet på Dortmund. Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Kjedelig gruppe. Hadde i det minste håpet på Dortmund. Hvem bryr seg? Manu kommer til å vinne gruppen sin relativt enkelt uansett. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 Føler meg som gode gamle Game, er altfor optimistisk igjen siden vi faktisk spiller fotball etter mitt hjerte. Kommer til å rante som en gal dersom vi taper til helga, for går rundt på jobben å visualiserer at gutta druser på med godball fra første avspark og vinner 3-1. Limbeck vrir seg når han leser dette, men det driter jeg i. Tar heller noen % warn etter overraskende tap og skuffelser mot det et enorme rushet og den gleden jeg får ikke ukedagene av å endelig glede meg sikkelig til kamp igjen. Var ikke det samme i fjor for meg selv om vi vant og vant og vant og vant. For meg handler fotball om mer enn bare 3p, selv om det er første pri. Vi er ikke Chelsea eller Liverpool, det må litt pinesj og stil til. Nyter disse dager litt i overkant. Blir syre med landslagsopphold etter helga, fyfaen for no makkverk. http://www.youtube.com/watch?v=afam2nIae4o&ob=av2e 3 Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Sweet baby Jesus. Om noen få timer står jeg og gauler på selveste Stretford End! Gleder meg litt kan man si Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 BREAKING NEWS MirrorFootball: Unhappy with their draw, Man City have just submitted a £30m bid for Arsenal's group. 7 Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 "I did not see myself leaving England. The question arose of whether to go to United or City," said Nasri. "But I prefer to make history with a club, rather than be just one player among the rest. I spoke with Patrick Vieira at City — they are the club of the future. My transfer has been a real saga. It's a huge relief to have finally signed and I am very happy." Er en komiker denne Nasri! 2 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Er glad han valgte City hvis det stemmer at han faktisk hadde et valg. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Samme her. Hadde et ønsket om at han kom til oss tidligere i sesongen, men etter siste par ukers oppførsel er jeg veldig glad for at han havnet sammen med resten av Shitty folka. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 "I did not see myself leaving England. The question arose of whether to go to United or City," said Nasri. "But I prefer to make history with a club, rather than be just one player among the rest. I spoke with Patrick Vieira at City — they are the club of the future. My transfer has been a real saga. It's a huge relief to have finally signed and I am very happy." Er en komiker denne Nasri! Det å utfordre seg selv er jo en fæl ting. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Noen her som har sett, eller skal se, filmen United? Visste ikke at den eksisterte en gang før jeg kom over den på bukta i dag. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Var prat om den her for ei stund sia, absolutt verdt å se Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Game: det er da bra at du liker laget bedre. Vi alle har vårt syn på fotball og du har ditt. Det jeg synes er flottest med "nye" Manchester United er at vi har mange gode unge spillere fra fotballøyene. Utlendinger strømmer til konkurentene ( bortsett fra Liverpool ) mens vi satser på engelske Young, Jones, Welbeck og Cleverley. Jeg er så stolt Kampen i helga har jeg uttalt meg om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå