Kjartan1234 Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Tenker på Arsenal neste helg, sitter med følelsen av at Wenger snart er ferdig i Arsenal, han kan ikke tro at han bare kan selge fabregas og Nasri og bare regne med at det ordner seg på midten? Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Wenger sitter nok (nesten) uansett til han selv gir seg. Spent på trekningen av CL-gruppene på torsdag. Håper vi møter noen morsomme lag. Lille kanskje? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Man kan argumentere at spillerutviklingen ikke er like god som da 92 generasjonen slo igjennom, men at vi er mye dårligere enn andre lag er feil. Vi kjøper inn uslipte diamanter og skaper storspillere, og vi henter unggutter (lokalt og ikke) som enten slår igjennom eller som er å finne i profesjonell fotball. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Wenger sitter nok (nesten) uansett til han selv gir seg. Spent på trekningen av CL-gruppene på torsdag. Håper vi møter noen morsomme lag. Lille kanskje? Huff, nei. Typisk 1-0, 1-1, 0-1, 0-0 kamper. Vi har vel trukket de ved tre anledninger i Champions League og alle kampene har vel hatt et av de fire utfallene. Trist motstander å spille mot. Endret 23. august 2011 av PSV Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Nå begynner vel det å bli noen år siden? De fremstår jo som et utrolig spennende lag under Garcia. Overlegen seriemester i fjor, og Hazard er alltid en fryd å se. Dortmund kunne det også ha vært gøy å møte, men de er kanskje i samme seedinggruppe som oss? 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Interessant tråd på vgd om målkreditering. Verdt å lese førsteposten i hvert fall. Hadde vært artig å fått til noe lignende her. http://vgd.no/sport/...maalkreditering Det blir litt for finurlig i mine øyne, men jeg skulle gjerne sett at noen (helst ikke meg) orket å føre logg over hvem som var 3. sist på ballen. Jeg synes det er interessant. Og om det blir nogenlunde greit gjennomført så er det en fin motvekt til rene mål/assist/tredjesist statistikker, siden man ser hvem som oftest betyr mye for målene. Når det gjelder tredjesist så orker jeg ikke det selv. Men det er en bruker på vgd som fører målstatistikk, han tar da med både mål, assist og tredjesist. Nederst i innleggene etter kampene våres har han en oversikt over tredjesist hvor han både har totalt tredjesist og gjør forskjell på "uviktige" og "viktige" tredjesist. Veldig bra opplegg, han har holdt på med det i noen år nå så det begynner å bli veldig omfattende egentlig mtp alt arbeidet. Linky http://vgd.no/sport/fotball-premier-league/tema/1667082/tittel/manchester-united-maal-maalgivende-2011-2012/side/2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) United med bud på Mario Gotze.. Bare rykter såklart, men hadde ikke vært så dumt..Får sikkert fyren med på langt mindre ukelønn enn Sneijder. Endret 23. august 2011 av LunaticFanaticHD Lenke til kommentar
Corey Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Noen som vet om en oversikt over tidligere United spillere som spiller i PL? Ironisk nok kom denne artikkelen idag Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Noen som vet om en oversikt over tidligere United spillere som spiller i PL? Ironisk nok kom denne artikkelen idag Genialt, takker. Faktisk litt overrasket over at det ikke er flere, men det er likevel veldig mange. I tillegg har vi vel noen som er lånt ut? Jeg vet ikke hvordan det er for andre PL-klubber, men jeg tror nok antallet våres er veldig bra. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Overrasket jeg også. Føler at det kryr av United-lausunger i hver eneste PL-kamp jeg ser. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Snakker om United-spillere som gjør det bra i andre klubber :!: Lenke til kommentar
Populært innlegg Old Game Skrevet 24. august 2011 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 24. august 2011 22 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Den taklinga der er så syk. Ble litt vått i buksa etter den der. At vi gikk opp og scoret rett etterppå gjorde det ikke akkurat værre. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Endret 24. august 2011 av LunaticFanaticHD Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Den er så forbanna nydelig den taklinga der! Hoppa nesten i sofaen når han tok den Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Helt vill den taklingen der. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Da får jeg endelig Spurs matchen på TV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå