olehenri Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Ny drakt i boks! OT igår: Var en tur i Bury og Gigg Lane i dag også Så FC United mot Chasetown, United leder 1-0 til pause med scoring etter 33 sek (!) men tapte 1-2 tilslutt. 2049 tilskuere også, imponerende! 5 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Forresten, Rio Ferdinand lagde videodagbok for MUTV på årets preseason tour. Dere kan søke opp korte snutter av den på youtube, eller laste ned hele v1 her Del 2 viss ingen andre har lagt ut linken alt... Takker for link! Sinnsykt morsom. Nani, Anderson og Macheda skiller seg ut som ganske dritt folk. Wannabe gangstere, masse bling, "attention whores" og tøffe i trynet. Young, Carrick og særlig Berbatov er helt konge. Får helt lættis av det trøtte trynet til Berbatov! Fullstendig hysterisk! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Nani må jo være den med den dårligste humoren i spillergruppa, må jo smile når han prøver å leke morsom. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Portugisere og Spanjoler har generelt elendig humor. Mandagskamp er faen så boring Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Helt forbanna tull med mandagskamper, irriterende hver gang vi har selv om det ikke er ofte heldigvis. Helgen blir ikke det samme på en måte.... Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Jeg har egentlig ikke så mye i mot mandagskamper. Helgene er generelt ålreite uansett, og jeg har endel annet å drive med. En mandagskveld derimot, hva annet har man å drive med liksom? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Jeg har egentlig ikke så mye i mot mandagskamper. Helgene er generelt ålreite uansett, og jeg har endel annet å drive med. En mandagskveld derimot, hva annet har man å drive med liksom? Er ikke det samme å drikke pils på mandager. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Man får ikke den fine oppladningen som til kamper i helgen, våkner utvilt litt utpå dagen, god frokost, spretter en pils 2 timer før kampstart og drikker sakte opp mot avspark - bygger opp spenningen og ikke minst så blir rytmen inn mot kampen fantastisk bra. Og selve kampen episk! Og så må man ikke binge halvtime etter kampslutt fordi man starter på jobb 0730 dagen etter. Mandagskamper er noe shait. Endret 21. august 2011 av Alastor Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Jeg har egentlig ikke så mye i mot mandagskamper. Helgene er generelt ålreite uansett, og jeg har endel annet å drive med. En mandagskveld derimot, hva annet har man å drive med liksom? Vel noen her i verden må opp kl. 04.00 dagen etter for å komme seg på jobb så jeg kunne tenkt å gått og lagt meg... Men jeg kommer til å være dobbelt så trøtt i tryne som Berbatov på tirsdagen det kan jeg love dere. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Mandagskamper er liksom ikke en del av "runden" føler jeg. De lever sitt eget liv dessverre. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Syns den dårlige humoren til Nani, Macheda osv er morsom jeg, virker som at de spiller bevisst på den og det digger jeg Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Mandagskamper er drit. Beste er 18:30-kamper på lørdagen. Særlig hvis de sprer storlagene utover 13:45, 16:00 og en godbit til søndagen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Syns den dårlige humoren til Nani, Macheda osv er morsom jeg, virker som at de spiller bevisst på den og det digger jeg Enig der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Tottenham i morgen. Blir enda en seier for Man United dette, men dere vil nok få god matching. Lykke til, Spurs! Endret 21. august 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Hard Rock Cafe Manchester kan kjøsse meg midt i ræva, jeg kommer til å trille til matchen i morra Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 http://www.youtube.com/results?search_query=rio+ferdinand+video+diary&aq=0&oq=rio+ferdinand+vi MYE bra! (sikkert posta før) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Forresten, Rio Ferdinand lagde videodagbok for MUTV på årets preseason tour. Dere kan søke opp korte snutter av den på youtube, eller laste ned hele v1 her Del 2 viss ingen andre har lagt ut linken alt... http://www.youtube.com/results?search_query=rio+ferdinand+video+diary&aq=0&oq=rio+ferdinand+vi MYE bra! (sikkert posta før) Stemmer Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Greit å få youtube-linken for de som ikke orker å laste ned, da. 1 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Måtte le kraftig sammen med Ferdinand da Nani kom med det sleske smilet sitt. Priceless. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Greit å få youtube-linken for de som ikke orker å laste ned, da. Ja sant det. Stress å laste ned da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå