eveant Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 UEFA skal kikke på Citys "sponsoravtale" med Etihad "European football's strict new financial rules." Hvordan er disse reglene? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Hadde City blitt kastet ut av CL hadde jeg pissa på meg Men det kommer ikke til å skje Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 http://www.youtube.com/watch?v=HKqxAmzjJig&feature=player_embedded#at=25 3 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Haha. Fin dansing! Ellers litt rykter: #Sneijder skal være så desperat etter å komme til å #MUFC at han er villig til å senke lønnskravet sitt med £ 60.000 i uka.(The Sun) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Føffan så eg håper Sneijder kommer. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Legg merke til at det er The Sun da... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Derfor skrev jeg rykter. 1 Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 To tøffe kamper foran oss nå. Vinner vi begge er jeg bra fornøyd. Er jo hjemme mot både Arsenal og Tottenham så vi skal hvertfall ha poeng på begge kampene. Håper virkelig det blir 6 poeng de to neste. Tipper det blir to gode kamper. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Reiser over i morra natt, huhei å jeg gleder meg! 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Kjenner blir litt lykkelig når jeg leser at Jarstein takket nei til spill i United, han har ikke akkurat vist å være den beste målvakten der ute, men at han mener han er bedre i dag, enn hva han ville vært om han signerte for United som unggutt tror jeg blir litt feil, vil tro at han hadde fått bedre matching og oppfølging i United enn han har fått i norske klubber. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 jarstein De Geaologi... ... 2 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Arsenal sin midtbane er jo helt ute mot oss, de har rett og slett lite eller ingenting. Hadde håpet det skulle bli første skikkelige test for Tomboy og resten. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Selv tror jeg det er en god ting at de er meget svekket.. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Frykter egentlig Tottenham mer en Arsenal nå som både Rio og Vidic er ute. Hva tror folk? kommer vi til å stille med Smalling - Jones, eller kommer vi til å stille med Smalling - Evans? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Jeg tror det blir Evans - Jones. Tror nok Sir Alex velger de som imponerer mest på trening egentlig. Spørs om Smalling må ut på Høyreback mtp Rafael ute i 10uker. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Frykter egentlig Tottenham mer en Arsenal nå som både Rio og Vidic er ute. Hva tror folk? kommer vi til å stille med Smalling - Jones, eller kommer vi til å stille med Smalling - Evans? Blir nok Smalling-Jones-Evans-Evra om man skal tro dette innlegget i kamptråden. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Vidic ute i 5 uker, Ferdinand tidligere tilbake enn ventet Dårlige og gode nyheter. Heldigvis har vi svært god backup på stopperplass nå. Men å ha Vidic ute så lenge er ikke akkurat optimalt i forhold til kampprogrammet. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Frykter egentlig Tottenham mer en Arsenal nå som både Rio og Vidic er ute. Hva tror folk? kommer vi til å stille med Smalling - Jones, eller kommer vi til å stille med Smalling - Evans? Blir nok Smalling-Jones-Evans-Evra om man skal tro dette innlegget i kamptråden. Ah, så for meg at Fabio og Evra kom til å dekke kantplassene. Blir spennende å se hvordan dette går, det jeg frykter mest er kommunikasjon mellom keeper og forsvaret. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Silje vil ikke ha Sneijder.... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Vet ikke om de er postet ennå, men her er del 2 av Rio's diary: http://www.fileserve.com/file/sktxU7a/Rio%27s_Video_Diary_-_Volume_2_-_18-08-11.avi 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå