Corey Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Hvorfor kuke med Joy Division når vi har Stone Roses Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Hvorfor ikke bare høre på musikken og drite i hva musikerne mener? 5 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Helt enig med gino. Helt til de proklamerer meningene sine i musikken. Da melder eg pass. 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Hvorfor bry seg om at jeg bryr meg? Dette er lette trivielle greier angående Madchester og er absolutt ikke noe jeg henger meg opp i når det er snakk om andre band utenfor regionen. Nysgjerrighet bare. At jeg ikke liker Joy Division lenger er bare sånn jeg er skrudd sammen. Har et kvalmt bilde i hodet av Ian Curtis som svarer "Man City blue" på spørsmål om favorittfarge. Ingen som vet? Nightkeeper? Forresten, Game. Det er utrolig synd at Cleverley-avataren din minner meg om den grisestygge Kuyt-avataren til Shurger. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Syd Barret var hemmelig Man City-supporter. Alt han gjorde som musiker var en hyllest til City. Neida, greit nok det, egne meninger og det der. 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Ikke skrem meg sånn. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Klagde til TV2 da fjernet den fantastiske tributen fra forige sesongs ligagull så fort som de gjorde. Viste seg at de ikke hadde rettigheter til å la klippet ligge lenger enn de gjorde, men endelig er den på youtube. http://www.youtube.com/watch?v=1Camp592o-w 2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Er så fantastisk den snutten der, får tårer i øynene hver gang eg ser den! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Jeg fikk sett den med lyd, men bare bildene er er å få gåsehud av, fantastiske og herlige øyeblikk Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Herlig video. Vi linkes til Cheik Tiote, mest sannsynlig bullshit, men vi kan vel diskutere det læll. Hvordan er han som spiller? Og er han United-kvalitet? Lenke til kommentar
Populært innlegg kandinsky Skrevet 16. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 16. august 2011 Bare banter som passer best i en pub-tråd muligens, men jeg har noen uforsvarlige PL-abstinenser jeg må temme så kvikkt som overhodet mulig, så jeg spyr det ut her. Bare en kort raljering om et par situasjoner første helga i sesongen. Kan vel først og fremst starte med alle oppturene utenfor vår kamp. Liverpool avgir poeng (hjemme), og det samme gjør Arsenal og Chelsea. Helt utrolig at vi ikke fucka opp, særlig etter Long satte inn sleivsparket sitt og minnene om horrible bortekamper ekspanderte friskt i minne. Jeg skal tåle å leve med at City over oss på tabellen over oss denne éne uka. (Noe jeg forøvrig ikke tviler på at de melker for alt det er verdt nå. Kjenner dessverre ingen City-sympatisører. We're not really here). "Teams selected by: 99.1%". Aguero. Perfekt debut, to varierte kasser som viser reportoaret, og en leken assist. Aguero har vel allerede fått toppscorer-tittelen og City er allerede seriemestere i enkelte eksperters øyne. Har vi hørt det før? Åja, vi hørte det i 2009, "nå fungerer City! De feier alle av banen i år!" og vi hørte det i 2010 "I år er året! Den beste sesongstarten på 174 år for de lyseblå!" (2 runder senere var de på tredje igjen med samme score som året før). Jeg har forlengst gitt opp folks evne til å rasjonalisere, men jeg siterer RoM. Yes. Aguero has scored two goals against Swansea. Let's not wet our pants yet eh? De fem som startet offensivt for City i går kosta 1,3 milliarder fantasillioner. De fire som spilte i andreomgang kosta 1,1 milliard. Det skulle bare mangle at de slår Swansea på 2. gir. En annen ting som bør opplyses er at det var verdens gunstigste tidspunkt å komme inn på for Aguero. Mot et slitent Swansea-lag som har forsvart seg i over en time. Forresten, mener du fortsatt at City er svekka med Tevez ut og Aguero inn, Game? Jeg er delvis enig og tror der kynismen og ledergreia Tevez hadde (har) i City overlappes av teknikken (iveren) til Aguero. Begge er dumme som brød, så der stiller de ca likt. Aguero fikk verdens beste mulighet, hjemme mot ett nyopprykka drittlag som allerede hadde spilt sin første time i toppdivisjonen noensinne. Et lag som for ikke mange år siden spilte i en slum-liga. Jeg hadde ikke tattovert KÜN over hele pænis helt enda selv om jeg var Shitty. PS: Jeg har han (Aguero) som kaptein på FPL selv. En annen kuriosa må være Torres. Jeg våknet til "Torres HERJER med Stoke!" på db.no. "Ånei! Ånei!" tenk te jeg og skrudde over så fort jeg bare maktet. Hva er det jeg ser?! Hahaha, lovprising om touchen og bevegelsen som aldeles ikke hang på greip med det som foregikk i TV-ruta mi. I Fernandina sitt forsvar så var det hakket bedre enn tidligere i Chelsea-drakta, men det lignet jo mer en Tore André Flo-parodi enn noe annet. Han er milevis unna touchen og flyten han hadde første sesongen i Liverpool. Jeg frykter ikke at Chelsea eller Torres skal tukte noe som helst. Runder av med dagens latter nok en gang servert av tabloid-hora DB: Vettskremt da Rooney brakk biljardkø med bare hendene Walcott med avsløringer fra England-samlinger. :!: 11 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 how Perceptions Change After a Game. Ganske bra av Annie Eaves om De Gea og media. Skriver forresten ofte ganske mykje lurt om United. 1 Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 (endret) snip Fine poeng, Niko. Enig ang. Torres og Chelsea, men trodde også for noen dager siden at City ikke skulle bli farlige. De ser jo faktisk ut som våre verste motstandere akkurat nå, ikke fordi jeg tror de er så gode, men fordi de andre ser ekstremt svake ut sammenliknet med tidligere. Liverpool tror jeg kommer til å ligge i sjiktet under topp-4 hele sesongen. Dagbladet ass. Var også en artikkel der med La Liga-ekspert Petter Veland, hvor han påstår at Aguero spilte de 30 beste minuttene noen noengang hadde gjort i PL. Etter det han hadde lest ihvertfall. Apropos City-sympatisører, jeg kjenner to. Han ene var United-supporter for 4 år siden. Endret 16. august 2011 av Shlaps Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Apropos City-sympatisører, jeg kjenner to. Han ene var United-supporter for 4 år siden. Han burde kjeppjages i all evighet. 1 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Herlig video. Vi linkes til Cheik Tiote, mest sannsynlig bullshit, men vi kan vel diskutere det læll. Hvordan er han som spiller? Og er han United-kvalitet? En bunnsolid defensiv midtbanespiller. Det hadde ikke vært meg imot, hvis prisen ikke er urimelig. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 @Niko: Vanskelig å si ang Agüero, men han imponerte meg i går. Men som jeg skrev i går, det var hjemme mot PL's desidert svakeste lag og i en periode hvor bortelaget hadde løpt fra seg. Det er lett å bli historieløs etter en kamp i fotball tydeligvis, dette er det samme laget vi urinerte på i CS for litt over en uke siden. Swansea holdt også nullen til pause og spilte ball i deres binge, gjorde de ikke? Chelsea vant 6-0 x2 de to første kampene av sin sesong i fjor, vi vet hvordan det gikk. Når det gjelder Tiote mener jeg han ville vært et knallkjøp isolert sett, men det kommer veldig ann på prisen. Kunne godt tenkt meg en spiller med litt mer offensive ferdigheter for å være ærlig. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Manchester United planlegger gigantisk børsnotering Tenkte folk har interesse av å løse flere rykter om dette. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Dagbladet ass. Var også en artikkel der med La Liga-ekspert Petter Veland, hvor han påstår at Aguero spilte de 30 beste minuttene noen noengang hadde gjort i PL. Etter det han hadde lest ihvertfall. Han mente som debutant og som inbytter, noe som ikke med i artikkelen. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 UEFA skal kikke på Citys "sponsoravtale" med Etihad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå