Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Nekter å tro at Welbeck blir lånt ut. Ferguson har uttalt at det ikke vil skje. De andre to derimot. Både Gibson og Macheda vil få lite spilletid i United denne sesongen, så at de blir utlånt er ikke umulig. Kunne gjerne vært en permanent avtale for Gibson, dog.

Herrejemeni, idag er dagen! Ut å spille litt bingefotball nå, antakeligvis med noen lette innslag av fotballdiskusjon, så en kjapp tur innom butikken før det er hjem til kl 15 for å begynne å bygge opp. Er Sunderland-supporter i dag. ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det jammen meg ikke lenge til sesongen braker løs. Hvordan har dere forberedt dere? Kjøleskapet er fult av øl og straks på butikken og handle noe digg. Denne må feires og nytes.

Kos at du har blitt så aktiv i fotballforumet. Inbiller meg at du har vært moderator før, men litt som i breaking bad, så har du blitt en av oss dødlige som nyter livet uten sensur.

Handlet inn på butikken i går, så her er alt klokket og klart, alt som trengs er å hente en kompis som ikke har lappen om en times tid. Blir sterk anti-LFC og Arsenal stemning i huset i dag for å si det slik! Skal drekke meg sånn tåelig brisen og bestille pizza, er ikke ordentlig PL-åpningsrunde uten. Satt oppe med boysa i går å skrev tabeller, spådommer osv før forrige sesong, så nå er jeg mildt sagt jævlig klar.

Kos dere. Niko, Jørgen, Bananers, Nighty, Hoff og Hyrlen, have a cracker!!

Lenke til kommentar

Ferguson avviste et forsøk fra Fiorentina senest i går kveld på å låne Macheda.

Har fått med meg at de Engelske mediene har meldt om dette, men verken Violanews eller andre sider sider som tett følger klubben har meldt om noe lignende. Corvino, Fiorentina's sportsdirektør, er heller ikke på godfot med verken Fergie eller United.

Lenke til kommentar

Kos at du har blitt så aktiv i fotballforumet. Inbiller meg at du har vært moderator før, men litt som i breaking bad, så har du blitt en av oss dødlige som nyter livet uten sensur.

Jeg setter pris på en god fotballkamp, og setter vel like mye pris på diskusjonen som er rundt kampene, klubbene og spillerne og resten av kranglingen som oppstår som følge av dette igjen. Hvor finner du en bedre plass en fotballforumet for dette? ;)

Jeg har handlet inn til åpningsrunden nå, ser lovende ut.

Dette er en sesong jeg har store forventninger til, pre season har vist seg sterk og spennende. Fler lag har hentet nye spillere og vi har handler mer enn på lenge, men ikke at det er hovedgrunnen til min påstand.

Om vi ser på forrige sesong var vi ikke i helt i gang på bortebanen, denne sesongen har vi åpnet med et brak og rundspilte City i CS kampen, tar selvsagt litt i, men det er ikke lang unna. Sett ut i fra hvordan vi har spilt i den kampen og i pre season tror jeg vi er farligere lag enn på lenge.

Det vi ikke tenker over er at spillere som Valencia, Chicharito og Fletcher ikke har vært noe særlig med hittil.

Om vi så ser på de andre lagene så har det de alle spilt en rekke gode kamper og noen er nok svakere enn før, men andre er definitivt sterkere enn før også. Med alt dette i tankene tror vi går en av de beste sesongene på lenge i møte. Vi er nå en liga med 5-6 lag som kan kjempe om en ligatittel. Aresenal ser jeg ikke på som en kandidat lenger, de har misbrukt sjansene sine gang på gang, hvorfor skulle det endre seg i år liksom. Men resten ser sterke ut og det blir fryktelig spennende og nervene er i helspenn denne helgen, hjertet dunker raskere enn vanlig og pulsen lever sitt eget liv, det er åpningshelg i Premier Leauge folkens, det er bare å lene seg tilbake og spenne seg fast, det kommer til å ta av!

Edit; Ferguson avviser flere signeringer. - Vil gi ungguttene er sjanse.

Endret av Aalton
Lenke til kommentar

Herlig lesning om Brown på det forumet. Savner han allerede.

"Superb today. Ferguson must have some really top defenders for him not to play"

Svar til kommentaren over.

"They are a tough team to beat. Then add a few players who score for fun (Berba and Little Pea) then add a few players who are fast and can go round a player and full of skill (Nani, Young, Rooney)"

"What a debut!!!"

"You can see he's played at the top and with the best cool, calm and calculated at the back exactly what we need. Lets hope he has a season like his debut match!"

"Are you comparing Wesley "360 caps for United, 23 caps for England" Brown to Paul "fucking" McShane?"

"Best defender I've seen for us since Bould..."

"He just had that touch of class that the likes of Bramble and Turner just dont have. Dont get me wrong they can do a job, big strong defenders, but Brown has something different. Composed, always in the right place, never gives the ball away, different class."

"Cant wait to see O Shea and Brown in the team together. O Shea at LB for me after seeing Richardson today."

"It's been a long long time since we looked solid and under control in the last 10 minutes of a game like this...1-1 at Anfield yet we were calm and purposeful at the back. Hell even Ferdinand looked totally composed. Certainly helped a young goalie like Mig.

For me that was all down to Brown. Experience and determination. What we've needed for years. And when he wins the ball he doesn't just hoof it so it comes right back at us.

And its not Varga of McShame...a one hit (game) wonder. Brown has pedigree, just ask any Man U supporter. Fitness was an issue for a few seasons but he was very popular at old trafford. Could be a legend for us."

"Fucks sake he's a 2 time european cup winner, F.A Cup, League cup, and how many league titles? Of course he's going to be a class above the rest of our defenders.

He got moved on because of his age, united have the best defence in the league. He's on the wrong side of 30, and can't afford to waste his career as a bit part player, hence the young signings."

"I'm going to fucking love this bloke. He is a total different class"

• Liker 4
Lenke til kommentar

Daily Mail melder at Rafael har fått skulderen ut av ledd og må kanskje opereres.

Men di er alene om å melde dette! Noen som vet noe? Vil irritere meg grenseløst hvis det er sant.

Ouch! Ikkje bra. Skulder ute av ledd tar vel litt tid og... Synes SAF har brukt kampene i pre-season bra mtp. drille spillere på forskjellige posisjoner, så skal gå greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...