Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Seriøst?

Ja. Hun har lite, som i ingenting med trådens tema å gjøre; Manchester United.

Så til trådens tema, en spiller som befinner seg i laget, De Gea. Hva tror dere om vår siste-skanse til helgen? Nå begynner alvoret.

Endret av Aalton
Lenke til kommentar

Streken har blitt satt for lengst.

Så til trådens tema, en spiller som befinner seg i laget, De Gea. Hva tror dere om vår siste-skanse til helgen? Nå begynner alvoret.

Vet ikke helt hva jeg skal forvente av han. Ville helst ikke ha ham før sommeren, men han ble kjøpt og hadde en brukbar pre-season. Etter blunderen mot City sist er jeg litt pessimistisk. De Gea var med sine elleve baklengs den som slapp inn flest mål fra utenfor sekstenmeteren i La Liga forrige sesong. Åpenbart at han har et problem med langskudd, og dette må det jobbes mye med på treningsfeltet. Når det gjelder kampen på søndag så burde det være mulig å forvente en clean sheet. Forsvaret vårt er solid.

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Manchester United-spiss Federico Macheda kan bli lånt ut til Newcastle.

(Evening Chronicle)

Noen av dere som har hørt noe om dette, gutter? Orker ikke å sjekke de siste sidene for å se om det er nevnt. Har ikke så mye peiling på han. Hvordan er han?

Lenke til kommentar

Har ikke hørt noe om det, men det er realistisk at han lånes ut. En verdensklasse avslutter, men er lat og beveger seg for lite uten ball. Var forholdsvis god i preseason og har potensielet til å bli en topp topp spiller. Bigmatch player som scorer viktige mål. Ikke god nok for United, men er svært lovende. Kun Hernandez er en bedre avslutter i United imo.

Ville vært bra for både oss og dere, så jeg håper skjærene får ham på lån. En klubb jeg liker også, særlig hvis Joey blir. Godkar.

Lenke til kommentar

KJEMPENYHETER!

Also Fergie confirmed Pogba has been promoted to the 1st Team (he's training with them) and will soon get his chance. #MUFC

Faen så spennende å være United supporter om dagen. Pogba og Morrison kommer til å bli supre! Pogba, fyttifaen for et talent.

Lenke til kommentar

To dager til PL kamp for oss gutter og jenter. Her sitter jeg og gleder meg som en liten unge, har også store forventninger til oss i år. Lenge siden jeg har følt at vi har en så god tropp og er det en ting jeg håper vi kan få til i år så er det offensive spillet vi hadde i 06/07-07/08.

Vi er godt dekket på de fleste plasser og samtidig har vi en noen utrolige spennende unggutter. Mangler vel den kreative midtbanespilleren enda og jeg håper virkelig på Sneijder, selv om det ser ut til å være liten sjans for han nå. Han hadde virkelig vært den vi hadde trengt og gjort troppen vår 110%.

Sier bare: Glory, Glory, Man United! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...