Old Game Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 [celtic spilleren er G. Butler fra 300 filmen bla.] Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Blir det noe sesong 3 av tippekonken? Takk for påminnelsen! Link. Tror ikke Latias har tid til å holde på med det i år, mener han sa det iaf. Prediction League har jeg verken tid eller ork til å drive lenger. Tippekonken til United derimot, det tar ikke mange minutter å oppdatere den. Takk, sjef! Versågod, er det ikke deilig å være en fri mann? Fri og fri fru Blom. Det er først nå jeg ikke er fri og frank. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Rio oppsummerer sist sesong - Denne vil jeg anbefale alle å se. 2 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Takk for linken, Aalton. Major goosebumps. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Skulle bare søke etter høydepunkter men kom over en liten kul 5-minutter med videoopptak fra spillertunellen under CS. http://www.youtube.com/watch?v=sh-uOlA8XFg 7 Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Haha @ Evra. Nice video Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 FATV har en bra video fra CS http://www.youtube.com/watch?v=yri5abXDFus&feature=share 3 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Tatt fra et annet forum: Bare som en liten kuriositet; jeg aner ikke om folk pleier å kjøpe sesongvideoer her, men for diverse United-fans vil jeg fraråde på det sterkeste å kjøpe årets sesongvideo som selges gjennom supporterklubben. Jeg har alle sesongene fra 91/92 og opp til i dag, men årets utgave er så forferdelig dårlig klippet og satt sammen at den ikke er verdt verken pengene eller tida det tar å se den. Den er forresten også omlag 40 minutter kortere enn de pleier å være. Edit: Etter å ha lest litt rundt på forum ser jeg at dette er generell konsensus blant alle som har sett den, og jeg fant lassevis av sider hvor klipperne av filmen blir direkte skjelt ut. Håper de lærer til neste år. Sikkert mange av dere som vet det, men tenkte å tipse uansett. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Kan bekrefte det. Jeg forhåndsbestilte den som en selvfølge og det var desverre en gedigen skuffelse. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Flira greit av Evra der ja. :!: 1 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 WEEMBEELEEY, WEEMBELEEY NANANNANAAANAAAAAAAAA haha Man må bare digge Evra, alltid noe morsomt med han! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Newcastle - Arsenal på TV2BPL1 nå. 4-0 til Arsenal. Joey Barton er gratis for øyeblikket. Fergie, sign him up! Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Newcastle - Arsenal på TV2BPL1 nå. 4-0 til Arsenal. Uten tvil den mest underholdende kampen jeg har sett, til tross for at førsteomgangen er det verste jeg har opplevd som fotballsupporter. Verste jeg har sett på en fotballbane noensinne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+61342 Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 FATV har en bra video fra CS http://www.youtube.com/watch?v=yri5abXDFus&feature=share Herlig video, artig å se høydepunktene fra en så dynamisk vinkel Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Får spart seg opp litt fram til han legger skoene på hylla da ihvertfall. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Det er jo bare helt latterlig å tjene slike summer, men for han har jo alltid penger vært tema. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Latterlig smart av Inter også må ein sei.. Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Rio intervju. Tv2.no Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Rio intervju. Tv2.no Ble postet på forrige side, av meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå