Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Cl er stort heilt klart, og en klubb av United sin størrelse bør kunne vinne den turneringa meir en to gangar. Eg trur nok vi får sjansen i ei finale, enten i år, eller om ett eller to. Laget vi har er temmelig ungt, men veldig fremadstormande og kan med litt flaks ende opp i en finale. Trur nok litt manglande erfaring hos enkelte spelarar, pluss skadene sjølvsagt var med på å stikke kjeppar i jula mot Milan i fjor.

 

Syns likevel det er viktigast med Premier League. Greit at Cl er den største turneringa, men som fleire har nevnt, så må du ha eindel flaks for å vinne, både med trekningar, i gruppespelet osv. I PL beviser du gjennom eit heilt år at du er det laget som samla er best. Derfor er denne viktigast og bør vere første pri. Blir vi gode nok, kan vi ta begge to og meir til likevel. (Det har vi gjort før)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Skal ikke se bort i fra det NightKeeper. United har bevist at det er mulig å skape et lag med en vinnertradisjon som holder seg over flere tiår. Det er positivt for fotballen og for oss som holder med lag som streber etter det samme.

Lenke til kommentar
Munchen-ulykken kan ta skylden for at vi ikke har flere titler i Europa.

 

I ligaen på den tiden var United konger, hadde vunnet ligaen to sesonger på rad før ulykken. Jeg tør påstå ganske lett at United ville vært det mestvinnende laget i England hadde ikke den ulykken inntruffet. Vi hadde hvertfall hatt fler enn 16 ligagull.

I tillegg hadde vi nok vunnet Cl også det året ulykken inntraff, om ikke annet kommet til finalen.

 

Tar du kun med ting som gjelder i England, altså Fa-cup og Ligaen så har faktisk United vunnet mest :D

Lenke til kommentar
Har enormt lyst til at Unted skal komme til finalen siden det er jo en stund siden nå ...

 

Husker hvor nerme vi var mot Leverkusen. Skuddet til Forlan som bare vandret og vandret men kom seg ikke over streken. Sunny som avsluttet fra 5 meter....

 

Og så den hjernedøde linjedommeren mot Porto, som senere vant CL.

 

Angående Neville så håper jeg at han ikke har fått noe for alvorlig. At vi ikke får en situasjon ala Solskjær som etter mye om og men måtte legge opp.

 

Ellers lurer jeg på når vi får spille vår første kamp klokka 4 på lørdag.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

"Husker hvor nerme vi var mot Leverkusen. Skuddet til Forlan som bare vandret og vandret men kom seg ikke over streken. Sunny som avsluttet fra 5 meter...."

 

Ja det husker jeg utrolig godt. Satt de å håpte på finale men det ble det ikke.

Endret av Saetre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...