Martindani Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Haha. Ganske massiv den kabelen som hesten har lagt også. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Bare en sånn liten viss, om, atte nå. Sneijder i United, hvem hadde da hatt fus på frispark? Sneijder er vel hakket bedre enn Nani? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Young er hakket bedre enn Nani. Tror til og med Rooney er hakket bedre enn Nani. Sneijder er soleklart bedre enn noen vi har i troppen for øyeblikket på dødball. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Hvem som er best på frispark er vel mye avhengig av hvor det er og dessuten bør det vel være ganske greit å lage statestikk Hvor mange frispark har Sneijder ikke scåret på? Lenke til kommentar
Dipol Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Når vil det komme noe offisielt om Sneijder ? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Når vil det komme noe offisielt om Sneijder ? I dagene etter onsdagens landskamper forhåpentligvis. SAF holder nok korta (viss han har noen) ganske så tett til brystet. Men føler det er siste sjanse for ein Wesley-overgang i dette vinduet, Inter trenger penger og blir bare dumt å vente til neste sommer (mtp. alder)... Endret 9. august 2011 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Vet ikke om jeg er litt naiv, men etter City-kampen så kjenner jeg det egentlig frister mer med Cleverly enn Sneijder faktisk. Har alltid likt Sneijder og han vil tilføre det vi "alltid" har savnet. Men tenk da, en kreativ engelskmann fra egne rekker hadde vært fantastisk. Og kjøpe spillere for så mye penger (hvis han kommer) denne sommeren vet jeg egentlig ikke om jeg er helt fan av. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Det vil hvertfall være gambling på skikkelig SAF nivå å basere seg ene og alene på Ceverley! Men han har nok en plan. Synest Mitten skrev det bra etter Barca kampen. SAF sa Cleverley var kampens beste, egentlig var dette Nani ifølge Mitten, men muligheten til å bygge opp selvtilliten til Cleverley lot ikke Saf gå fra seg. Blir spennende å se hva som skjer fremover. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Tror nok ikke Cleverley får det ansvaret alene. Anderson ser også ut til å tatt enda et par skritt, i tillegg til at Fletcher forhåpentligvis unngår de største skadeavbrekkene denne sesongen. At det likevel er i tynneste laget sentralt er det ikke tvil om. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Jeg vil i utgangspunktet ikke si at det er mangel på bredde / for tynt. I utgangspunktet er det fire mann i stallen som er rendyrkede sentrale midtbanespillere (Fletcher, Carrick, Anderson, Cleverley), og disse fire skal dekke to plasser. I tillegg vil spillere som Giggs og Park også spille sentralt på midten fra tid til annen. Problemet er imo. mangel på kvalitet. Fletcher og Carrick er de eneste etablerte, og ingen av de er gode nok til å virkelig styre en midtbane. Anderson er ustabil og Cleverley uprøvd. Jeg mener at hvis en spiller som Sneijder kommer inn, bør en også gå ut. Anderson + penger for Sneijder hadde f.eks vært en interessant løsning. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Kvitte oss med Anderson når han endeleg har fått ein pre-season utan skader eller utanomsportslege problem og kanskje endeleg skal vere på når sesongen startar? Interessant tankegang... Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Det var ikke det at jeg ville kvitte meg med ham, jeg prøvde bare å få frem at fem (7) mann som skal dele to plasser er litt i overkant, og at jeg mener at noen må gå hvis noen skal komme inn. Den som eventuelt skal gå, bør imo. også være ca. samme spilletype som den som kommer inn, derav Anderson. Det å f.eks selge Carrick for å hente Sneijder henger jo ikke akkurat på greip. Dessuten så håper jeg Cleverley får en fair sjanse til å spille seg inn i laget, og med fair så mener jeg at han faktisk får en rekke kamper på rad, ikke bare en og annen ligacup-kamp. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Trist for Cleverley som ble kalt opp til landslaget fordi Wilshere/Carrick måtte melde forfall. Jaja, muligheten hans vil nok komme før eller senere. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Sikker på at det er plass til både Sneijder og Cleverley i United i løpet av 50kamper ++. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Hypotetisk sett er det maksimale antallet kamper et engelsk topplag med CL-deltakelse og som kommer inn i 3. runde i begge cupene, og som kommer til alle tre finalene (Ligacup, FA og CL), men uten omkamper i noen cupkamper - 67 (8 FA-cupkamper, 8 ligacupkamper, 13 CL-kamper og 38 ligakamper). Bør være plass til to offensive midtbaner da, ja. Edit: Jeg insinuerer aldeles ikke at Man Utd vil vinne alt denne sesongen. Men med tanke på at maks antall kamper er nesten 70 - så må man regne med United vil ende opp på hvertfall 60 plussminus et par. Endret 9. august 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Da er det klart at Obertan stikker til Ncastle på en 5års. Sitat fra Gabriel: I enjoyed my time at Manchester United but, at a club that size, there is so much competition. Clicky Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Sitat en kompis av meg som er Newcastle-supporter: "Spennende! Vi trenger jo tross alt enda en fransk midtbanespiller;)" Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 En annen ting som er viktig å ta med er at vi ofte har sett Ferguson bruke 3 spillere sentralt istedenfor to, da har vi plutselig bare èn kvalifisert reserve, i tillegg til Giggs og Park som også er backup på kant. Vi disponerte midtbanen fint med Scholes på laget, og jeg tror ingen av våre nåværende sentrale midtbanespillere er i stand til å spille fast gjennom en helt sesong. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Jø\ævla kukk, hvis kamper blir utsatt henger jeg meg. Orker ikke vente enda ei uke Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Cleverly gjør det ikke bare bra på banen om dagen. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå