Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når vil det komme noe offisielt om Sneijder ?

 

I dagene etter onsdagens landskamper forhåpentligvis. SAF holder nok korta (viss han har noen) ganske så tett til brystet.

Men føler det er siste sjanse for ein Wesley-overgang i dette vinduet, Inter trenger penger og blir bare dumt å vente til neste sommer (mtp. alder)...

Endret av Ed Hunter
Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg er litt naiv, men etter City-kampen så kjenner jeg det egentlig frister mer med Cleverly enn Sneijder faktisk. Har alltid likt Sneijder og han vil tilføre det vi "alltid" har savnet. Men tenk da, en kreativ engelskmann fra egne rekker hadde vært fantastisk. Og kjøpe spillere for så mye penger (hvis han kommer) denne sommeren vet jeg egentlig ikke om jeg er helt fan av.

Lenke til kommentar

Det vil hvertfall være gambling på skikkelig SAF nivå å basere seg ene og alene på Ceverley!

 

Men han har nok en plan. Synest Mitten skrev det bra etter Barca kampen. SAF sa Cleverley var kampens beste, egentlig var dette Nani ifølge Mitten, men muligheten til å bygge opp selvtilliten til Cleverley lot ikke Saf gå fra seg.

 

Blir spennende å se hva som skjer fremover.

Lenke til kommentar

Jeg vil i utgangspunktet ikke si at det er mangel på bredde / for tynt. I utgangspunktet er det fire mann i stallen som er rendyrkede sentrale midtbanespillere (Fletcher, Carrick, Anderson, Cleverley), og disse fire skal dekke to plasser. I tillegg vil spillere som Giggs og Park også spille sentralt på midten fra tid til annen. Problemet er imo. mangel på kvalitet. Fletcher og Carrick er de eneste etablerte, og ingen av de er gode nok til å virkelig styre en midtbane. Anderson er ustabil og Cleverley uprøvd. Jeg mener at hvis en spiller som Sneijder kommer inn, bør en også gå ut. Anderson + penger for Sneijder hadde f.eks vært en interessant løsning.

Lenke til kommentar

Det var ikke det at jeg ville kvitte meg med ham, jeg prøvde bare å få frem at fem (7) mann som skal dele to plasser er litt i overkant, og at jeg mener at noen må gå hvis noen skal komme inn. Den som eventuelt skal gå, bør imo. også være ca. samme spilletype som den som kommer inn, derav Anderson. Det å f.eks selge Carrick for å hente Sneijder henger jo ikke akkurat på greip. Dessuten så håper jeg Cleverley får en fair sjanse til å spille seg inn i laget, og med fair så mener jeg at han faktisk får en rekke kamper på rad, ikke bare en og annen ligacup-kamp.

Lenke til kommentar

Hypotetisk sett er det maksimale antallet kamper et engelsk topplag med CL-deltakelse og som kommer inn i 3. runde i begge cupene, og som kommer til alle tre finalene (Ligacup, FA og CL), men uten omkamper i noen cupkamper - 67 (8 FA-cupkamper, 8 ligacupkamper, 13 CL-kamper og 38 ligakamper).

 

Bør være plass til to offensive midtbaner da, ja.

 

Edit: Jeg insinuerer aldeles ikke at Man Utd vil vinne alt denne sesongen. Men med tanke på at maks antall kamper er nesten 70 - så må man regne med United vil ende opp på hvertfall 60 plussminus et par.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

En annen ting som er viktig å ta med er at vi ofte har sett Ferguson bruke 3 spillere sentralt istedenfor to, da har vi plutselig bare èn kvalifisert reserve, i tillegg til Giggs og Park som også er backup på kant. Vi disponerte midtbanen fint med Scholes på laget, og jeg tror ingen av våre nåværende sentrale midtbanespillere er i stand til å spille fast gjennom en helt sesong.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...