Old Game Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Ja. Han er ikke ute, han er tilbake i trening. Han har misset preseason, men spilte for mexico ut Juni, så det er ikke noen stor krise. Tipper Javier i beste fall siter på benken mot WBA og er klar for spill mot Spurs uka etter. Uansett ikke noen krise, spisser har vi nok av. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Ei uke til på Hernandez tror jeg, men man skal være veldig forsiktig med hodeskader 2 målet var sykt bra. Herlig å se spillerene gjøre sånne ting Balotelli er en vanskelig spiller. Sportslig sett er han veldig god. Utensomsportslig er han elendig. Da skal vel matematikken si at han er middels. Og kanskje er det riktig også. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Ja, fy faen, det Balotelli driver med utenfor banen er SKIKKELIG dritt altså... Jeg vet at dette er et enkelttilfelle blant mange negative saker, but still Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Du vet jo at Manchester-suppoerterne er for mobbing, bare spør Gibson. Jotun-trolldevice activate! Endret 7. august 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Åhfaen, det glemte jeg. Da er det vel dårlig oppførsel det der og, da Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Åhfaen, det glemte jeg. Da er det vel dårlig oppførsel det der og, da Det der var et dårlig eksempel og det han gjorde der var knallbra......... Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Håper virkelig at vi får sjå meir til Pogba utover sesongen! Fantastisk potensiale i den gutten. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Ja, fy faen, det Balotelli driver med utenfor banen er SKIKKELIG dritt altså... Jeg vet at dette er et enkelttilfelle blant mange negative saker, but still Stiller meg skeptisk til den saken. Balotelli snakker så vidt meg bekjent lite/dårlig engelsk, så at han skulle snakke med moren og rektoren og ordne opp virker usannsynlig. Det eneste intervjuet jeg har sett der han svarer på engelsk: http://www.youtube.com/watch?v=UYBrgv4D4vs Når det er sagt, så tror jeg han er god på bunn. Endret 7. august 2011 av Jørgen Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Fant denne saken. La oss si at du er i en plassering der man kan gjøre noe sånt. La oss si at det er en viktig kamp. Du kan hindre målet i mot. Hadde dere gjort det? Jeg tror jeg hadde gjort det. Endret 7. august 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Såklart jeg hadde gjort det. Jeg eier ikke skam i livet uansett. Cause City is a massive club. Fra kampen i dag og det er ikke tatt etter kampslutt for å si det slik. Needless to say, United solgte unna sine billetter på en snupp. Var 77 tusen tilskuere for å se Scholes sin testemonial på en regntung torsdagskveld, full stadion mot Crawley Town FC i FA cupen i fjor osv. Vitner om stor og god support. Forresten. Sir Bobby har avslørt at Ferguson planlegger å utvide Old Trafford (south stand) : 'Now Alex wants us to build another tier on top of the main stand, to make it as high as the rest of the stadium.' Føffaen, tipper vi har et 96.000 seater innen en tiårsperiode. Vet ikke helt om det trengs og det vil deffo bety at vi ikke selger ut alle kampene våre lengre. Syntes uansett OT ser deilig nok ut som den gjør, så ikke noe å stresse med for klubben imo. Endret 8. august 2011 av Game 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Vel, Jeg tror jeg hadde skammet meg etterpå. Men om jeg var der og kunne gjøre noe med det. Ja. Jeg hadde tatt den ballen. Gitt den til vaktene og blitt med dem ut. Flere seter er bare posetivt. Vi kan fylle mye mere enn det som er tilgjengelig. Endret 8. august 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Obertan på vei til Newcastle? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Old news, men ja han forsvinner nok. Har vel ikke tapt penger på gutten heller tror jeg, så grei overgang? Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Det har vel vært noen rykter, men jeg viste ikke det var så konkret. Alan Pardew virket ikke i tvil om at det skulle gå i orden. Jeg har litt blandet følelser om overgangen, da jeg hadde store forventninger til gutten, men når han kun presterte på reservelaget så er det vel greit nok. Endret 8. august 2011 av Itspersonal Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Han er på medical nå, visstnok. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Fant denne saken. La oss si at du er i en plassering der man kan gjøre noe sånt. La oss si at det er en viktig kamp. Du kan hindre målet i mot. Hadde dere gjort det? Jeg tror jeg hadde gjort det. Hva ble utfallet, forresten? Hva dømte dommeren etterpå? Helt klart "foreign object interfering with play", så det ble vel indirekte frispark (som regelboka sier)? Jeg hadde forresten ikke gjort det. Jeg er altfor sjenert til å stikke meg ut på den mtåen. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Fant denne saken. La oss si at du er i en plassering der man kan gjøre noe sånt. La oss si at det er en viktig kamp. Du kan hindre målet i mot. Hadde dere gjort det? Jeg tror jeg hadde gjort det. Jeg hadde ikke gjort det.. Det er gøyere å vinne en kamp med og være det beste laget og ikke jukse seg til seier.. Nå kommer det endel mål osv på "ulovelige" måter.. Filming, slå ballen i mål med handen osv, men det er en ting.. At supportere ødelegger for det andre laget syntes jeg ikke noe om.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå