Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tidenes beste engelske midtbanespiller. For et jævla tap for fotballen å miste den eneste engelske midtbanemajestroen som faktisk ikke bare var run-tackle-shot som div gråstein ellers i omløp. Noe så sjeldent som en fullkommen playmaker. Rager der oppe sammen med Riquelme (annen spillertype) blant de beste passningsspillerne alltime.

I motsetning til en viss tjukkas med flere kamper, assists og mål - både for klubb- og landslag.

 

Paul Scholes er en fantastisk spiller, men din holdning overfor korpulente spillere i blått og snubleføtter i rødt er provoserende.

Lenke til kommentar

Egen seksjon for kamptråder nå. Var det nødvendig?

Det vil vel vise seg, men er det ikke en fordel at vi har en egen kategori for det, så ikke vi fyller opp de andre med den type tråden? Ser bare en gevinst for forumer her jeg.

 

Hvilke kamper vises på ViaPlay denne kommende måned? Vurderer å krype til korset, bare for å få sett kampene, men gidder ikke å legge 199,- med mindre det er kamper å se hver uke der.. :)

Endret av Aalton
Lenke til kommentar

Tidenes beste engelske midtbanespiller. For et jævla tap for fotballen å miste den eneste engelske midtbanemajestroen som faktisk ikke bare var run-tackle-shot som div gråstein ellers i omløp. Noe så sjeldent som en fullkommen playmaker. Rager der oppe sammen med Riquelme (annen spillertype) blant de beste passningsspillerne alltime.

I motsetning til en viss tjukkas med flere kamper, assists og mål - både for klubb- og landslag.

 

Paul Scholes er en fantastisk spiller, men din holdning overfor korpulente spillere i blått og snubleføtter i rødt er provoserende.

Hvor finner man stats for crosspasninger som setter opp gode innleggsmuligheter? Scholes har mer i repertoaret enn Lampard og er en klasse eller to større. Lampard får mange mål, men det er også hans største attribut som spiller. Straffespark tar han også, noe ikke Scholes tar, som også hjelper på statistikken. Lampard har vel putta om lag 30 av de.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

ViaPlay vil vise all sport som Viasat har rettigheter til. Så du får lese litt på viasat.no :).

Fulgte det tipset, takk for det. Innholdet de skal sende fremover er ikke nok til å få meg som kunde. Men vil nok revurdere det når FA Cup og CL har kommet i gang for fult, frem til da får jeg finne alternative metoder å følge kampene på.

Lenke til kommentar

I motsetning til en viss tjukkas med flere kamper, assists og mål - både for klubb- og landslag.

 

Paul Scholes er en fantastisk spiller, men din holdning overfor korpulente spillere i blått og snubleføtter i rødt er provoserende.

Lampard? Minst 3 klasser under og da er jeg grei. Gerrard er den eneste som er i nærheten og som var en mye bedre spiller enn Lampard noengang har vært. Fatty var en goalgetter, men en kjedelig/grå fotballspiller uten noen spesielle ferdigheter foruten å tappe inn fra dypet eller score på straffe.

Lenke til kommentar

Vil det skje noe med gjelden?

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2023349/Glazers-sell-shares-Manchester-United.html

 

Men les dette: To make the club attractive to potential investors they will have to aim to pay dividends to all shareholders.

 

Mao. betale deler av overskuddet til private investorer, er dette en strategi fra Glazers for å få mer penger rett i lomma?

Lenke til kommentar

United med bare briter:

 

Amos

Smalling - Ferdinand - Jones - Evans (nordirsk)

Cleverley - Giggs (wallisisk)- Carrick - Young

Rooney - Welbeck

 

I tillegg har vi Owen, Fletcher (skotsk) og noen ungutter i bakhånd. Liker dette veldig godt jeg også, at vi har såpass mange gode britiske spillere.

 

Ellers kom jeg til å tenke på en annen ting. United vs. United

 

De Gea

Smalling - Vidic - Evans - Evra

Nani - Giggs - Cleverley - Park

Berbatov - Hernandez

 

Lindegaard

Rafael - Ferdinand - Jones - Fabio

Valencia - Anderson - Carrick - Young

Rooney - Welbeck

 

Subs: Amos, Owen, Macheda, Diouf, Kuszczak (selges?), Gibson (selges?), Obertan (lånes ut?) Fletcher (pga fysisk form. Kunne godt vært på et av lagene.)

 

Prøvde å sette opp to jevngode lag. Begge kan hevde seg høyt i Premier League. Vi har en sinnsykt bred tropp nå. Vi kommer ikke til å slite pga skader denne sesongen i hvert fall. :)

Endret av Ashley Young
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jones

Robinson - Carragher - Kelly - Johnson

Downing - Adam - Gerrard - Cole

Carroll - Eccleston

 

Benk: Flanagan, Henderson,Wilson

 

Ikke akkurat dårlig pure Brit-første 11'ver.

(Austalia har jo Union Jack i flagget enda. Ellers må Liverpool kjøre med ungutten Jamie Stephens)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Jones

Robinson - Carragher - Kelly - Johnson

Downing - Adam - Gerrard - Cole

Carroll - Eccleston

 

Benk: Flanagan, Henderson,Wilson

 

Ikke akkurat dårlig pure Brit-første 11'ver.

(ausralia har jo Union Jack i flagget)

 

Ikke akkurat bra heller.

Endret av Jotun
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Niko: :love: elskbart innlegg, som vanlig. I år blir det Tom&Andy wankparty på oss. Er helt kake ferdig med energi for kvelden og har en lang arb.dag i mårra, så jeg sier hasta la vista, så høres vi til uka. Skal bli sweet å sette seg ned på torsdag med kaffekoppen og skrive ferdig 1.posten også. Ei ussel uke igjen bare..

Endret av Game
Lenke til kommentar

(PS: Jørgen. Innrøm at Bibotelli er en flopp da? Hahaha, latterlig type. Noen som har gif av den spinnen hans da han ble takla av Nani? For en selvsentrert kuse.)

 

Jeg spår at Balotelli scorer 15 + mål i Premier League i år.

 

Det blir Welbeck på min nye drakt, hvis det ikke blir Giggs. Jeg elsker han. Min favoritt etter den walisiske trollmannen.

 

Det ser unektelig lyst ut før neste sesong med Welbeck og Cleverley på laget. Det blir som å ha signert to klassespillere. Hvis vi ikke henter inn en sentralmidtbanespiller, så gråter jeg ikke. Cleverley kan være den midtbanespilleren vi ønsket oss, og kanskje får vi til og med se Pogba (2 - 3 ganger) i løpet av året.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...