Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fortsatt en spennende spiller og en jeg ønsker å se videre i PL, men han har ikke psyken eller fotballforståelsen til å lykkes for oss. Syntes også teknikken hans er noe "spent" og fyren eier jo ikke en passningsfot for en femmer.

Meget meget meget fornøyd med salgssommeren i år. Får vi inn en riktig midtbanetype så vil jeg si sommeren er perfekt. Vi har ikke hatt en mer spennende sammensatt tropp siden 99 imo. Vi har så mange matchvinnere, gøyale spillere og ulike strenger å spille på at det blir for dumt. Husk at vi vant ligaen i fjor med MANGE spillere i skyggen. Fletcher, Carrick, Anderson (ser lovende ut igjen for første gang på lenge) Rooney og Valencia feks. Det kanskje mest gøyale er dog at Welbeck er tilbake og ser helt rå ut! Gudameg så mye morro vi kan få med Dannyboy denne sesongen, gutten har alt som skal til for å bli en verdensklassespiller.

En annen ting er at jeg ikke tror keeperplassen blir et problem i år.

11ada3c.png

6013159298_7320ce1d1b_b.jpg

Kongen <3

Endret av Game
Lenke til kommentar

Fortsatt en spennende spiller og en jeg ønsker å se videre i PL, men han har ikke psyken eller fotballforståelsen til å lykkes for oss. Syntes også teknikken hans er noe "spent" og fyren eier jo ikke en passningsfot for en femmer.

Fortsatt litt tidlig å si. Jeg syns det ser ut som Obertan har nærteknikken og spilleforståelsen som skal til for å lykkes. Det mangler bare litt for mye på psyken pdd. Fyren choker så fort han får sjansen for førstelaget. Newcastle er en klubb som på den måten han være perfekt for han. En middelhavsfarer som har 50 000 tilskuere, og hvor han vil få spille mange kamper. Den utlånsperioden vil bety enormt mye for han. Vinn eller forsvinn.

Fyfaen, jeg har store forhåpninger til Welbeck. Skal kjøre litt utradisjonelt å ha han på den neste drakta mi. Med mindre jeg klarer å finne en retrodrakt i størrelse M eller L med Scholes.

Endret av Shlaps
Lenke til kommentar

Og kampen er på fuckings viasat, gud som jeg hater den gjengen. Selv MAX klarer produsere bedre sendinger fra tippeligaen. Velvel, siden jeg er på landet blir det nok viaplay på meg, herlige non-hd viaplay.

Oh yes, Hyrlen var på en bender igår, og han er cranky idag når man faen våkner kl 0930 av et par sauer ute på veien, nå skjønner jeg hvorfor Limbeck er som han er. Har jeg lov å skyte sauene for å vekke meg Limbeck; om jeg kaller det selvforsvar? Det er tross alt helseskadelig å oppleve den formen jeg er i nå.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Kanskje du slipper unna med galskap i gjerningsøyeblikket.

Bodde i Trondhjem i to år. Der våknet jeg av sirener. :)

Manchester derby i dag, men må si jeg er veldig rolig. Det er neste helg det viktige skjer. På tide å få næring igjen.

Siden vi ikke har kamptråd enda så er jeg ikke helt alene tror jeg.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Jeg regner med at jeg ikke får sett kampen, om det ikke er en form for stream eller noe slikt jeg kan se den på. ViaPlay fortjener ikke pengene mine, makan til tragisk tjeneste..

Hvorfor i all verden får Viasat rettighetene til fotball uansett, de tviholder på det konseptet sitt i CL også, er ikke så mye mer interessert i de sendingene der heller.

Men jeg blir også litt irritert på Canal Digital som er for stae til å sende Viasat sine fotballkanaler i sitt nett, frister jo nesten å bytte fra kabel TV til Parabol bare for det.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...