Ol'H Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Lurer på hva vi skal gjøre med Welbeck - Diouf - Macheda De er knallgode spillere. Test - selg - lån Sånn, da var det avgjort. http://www.youtube.com/watch?v=XnzHzcU6P9g Endret 5. august 2011 av Hyrlen 3 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Tidenes beste engelske midtbanespiller. For et jævla tap for fotballen å miste den eneste engelske midtbanemajestroen som faktisk ikke bare var run-tackle-shot som div gråstein ellers i omløp. Noe så sjeldent som en fullkommen playmaker. Rager der oppe sammen med Riquelme (annen spillertype) blant de beste passningsspillerne alltime. Endret 6. august 2011 av Game Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Hehe... Vittig å se motspilleren "desperat" prøve å blokkere skuddet. Dette var fra testimonial kampen hans? Fin ting å gjøre i hans siste kamp! Scholes i et nøtteskall: - Dette er vel mitt verste mareritt. All oppmerksomheten er jo på meg. Jeg får vel bare bli ferdig med det og forsvinne, sa en smilende Scholes før kampen. Endret 6. august 2011 av Jotun Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Tor Kristian Karlsen på twitter: la gazzetta dello sport adamant wesley sneijder has signed for manchester city. 30 million euros 'done deal' the piece is run as a news story in today's paper edition (not a rumour), 6 million euros net/year to the player ppl asking about gazzetta's hit rate on transfer stories: i'd say they're pretty reliable. don't usually run big stories unless well sourced Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Å herregud. Eg nekter å tro at han har signert noe som helst for City. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Satan heller. Forbanna pengehorer. Sneidjer også. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Merkelig at ingen av de større mediene har plukket opp den historien da. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Fantastisk for Scholes å score et sånt mål i testimonialen, unner han den! Dere har mistet en stor spille. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 No truth in Sneijder reports Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Den mosaikken er ganske nær dette bildet, men man ser dessverre ikke detaljene i IU/18 på the real thing. Uansett en av de bedre jeg har sett blitt gjort på OT. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Der viste Sneijder frem frispark foten sin mot Milan gitt! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Kult, skulle jammen sett eg også hadde noen giddet å sagt hvor den vises. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Viasat Sport 71 min nå ,Milan har snudd det til 2-1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Haha Sneijder til City. Yeah right Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Obertan til Newcastle for £3mill, medisinsk sjekk på mandag, visstnok. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Halver prisen og få Bebe med på kjøpet. Vær så snill, Magpies! 2 Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Vet at Obertan ikke er god nok for Manu, men han har potensial til å bli bedre. Han kan kanskje virke litt klønete, men føler han har mer å gi. Edit: Obertan er vel flere hakk bedre enn Bebe. Endret 6. august 2011 av fluffy_1 Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Jøss, syntes Obertan var en av de som viste størst fremgang i preseason. Blir spennende å se om det er hold i de ryktene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå