Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Götze vært en drømmesignering, selv om Sneijder pdd er langt bedre. Men jeg ser ikke hvorfor Dortmund skulle gi slipp på han med mindre noen kommer med et latterlig høyt bud.

Njaa. Jeg er ikke sikker på om jeg har lyst på _enda_ flere unggutter. Et lag trenger en sunn blanding av ungt og gammelt. Med årets kjøp føler jeg vi ihvertfall ikke trenger flere < 20 åringer.

MEN, Mario Gøtze er jo en fantastisk spiller, og vil bli enda bedre, ingen tvil om det.

Lenke til kommentar

Götze vært en drømmesignering, selv om Sneijder pdd er langt bedre. Men jeg ser ikke hvorfor Dortmund skulle gi slipp på han med mindre noen kommer med et latterlig høyt bud.

Njaa. Jeg er ikke sikker på om jeg har lyst på _enda_ flere unggutter. Et lag trenger en sunn blanding av ungt og gammelt. Med årets kjøp føler jeg vi ihvertfall ikke trenger flere < 20 åringer.

MEN, Mario Gøtze er jo en fantastisk spiller, og vil bli enda bedre, ingen tvil om det.

Vi har ikke så mange unge spillere på midtbanen, og de vi har er ikke sikkert at kommer til å bli gode nok. Anderson har stagnert totalt, og Cleverly har fortsatt mye å bevise.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...