Jotun Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Det betyr: Mario ble signert. 2 Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Hvor herlig hadde ikke det vært? Tar Mario foran Sneijder. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Götze hadde vært en drømmesignering, selv om Sneijder pdd er langt bedre. Men jeg ser ikke hvorfor Dortmund skulle gi slipp på han med mindre noen kommer med et latterlig høyt bud. Endret 5. august 2011 av Geir M Lenke til kommentar
HtotheE Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Götze vært en drømmesignering, selv om Sneijder pdd er langt bedre. Men jeg ser ikke hvorfor Dortmund skulle gi slipp på han med mindre noen kommer med et latterlig høyt bud. Njaa. Jeg er ikke sikker på om jeg har lyst på _enda_ flere unggutter. Et lag trenger en sunn blanding av ungt og gammelt. Med årets kjøp føler jeg vi ihvertfall ikke trenger flere < 20 åringer. MEN, Mario Gøtze er jo en fantastisk spiller, og vil bli enda bedre, ingen tvil om det. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Götze vært en drømmesignering, selv om Sneijder pdd er langt bedre. Men jeg ser ikke hvorfor Dortmund skulle gi slipp på han med mindre noen kommer med et latterlig høyt bud. Njaa. Jeg er ikke sikker på om jeg har lyst på _enda_ flere unggutter. Et lag trenger en sunn blanding av ungt og gammelt. Med årets kjøp føler jeg vi ihvertfall ikke trenger flere < 20 åringer. MEN, Mario Gøtze er jo en fantastisk spiller, og vil bli enda bedre, ingen tvil om det. Vi har ikke så mange unge spillere på midtbanen, og de vi har er ikke sikkert at kommer til å bli gode nok. Anderson har stagnert totalt, og Cleverly har fortsatt mye å bevise. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Det betyr: Mario ble signert. Jeg ver det. Jeg kjenner ikke saken men spillere signerer som regel. De blir ikke signert Endret 5. august 2011 av Limbeck 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Lurer på om Scholes personlig egentlig vil ha en testemonial Han sier at han faktisk er ganske nervøs. Trodde ikke det var mulig jeg På en annen side så har han aldri likt fokus på seg selv Endret 5. august 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Skulle gjerne sett kampen ... Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Fy dæven så nice den keeper drakta De Gea har på seg i kveld er :O Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Fantastisk mål av Scholes ! Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Solid straffe av Rooney! Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Håper Pogba kommer utpå! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Går kampen på noen tvkanal i det hele tatt? Viasat fotball viser den ikke ifølge ymse tvguider. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Lurer på hva vi skal gjøre med Welbeck - Diouf - Macheda De er knallgode spillere. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Lurer på hva vi skal gjøre med Welbeck - Diouf - Macheda De er knallgode spillere. Nei Lenke til kommentar
Corey Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Lurer på hva vi skal gjøre med Welbeck - Diouf - Macheda De er knallgode spillere. Nei Neivel? Kan du utdype?? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg kommer til å savne denne mannen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå