Limbeck Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Gary spiller ikke i kveld. "ikke helt klar etter skaden" står det på united.no. Hva betyr det da? Jeg begynner å bli bekymret nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Skulle ikke Neville være klar 15. september egentlig? Blir han umiddelbart kaptein igjen? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jo, han skulle tilogmed være klar til seriestart hørte jeg i sommerferien. Men nå er jeg bekymret over han Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Skulle ikke Neville være klar 15. september egentlig? Blir han umiddelbart kaptein igjen? Skulle faktisk være klar 3 uker etter han fikk skaden, men skaden var mer alvorlig enn først antatt. Han har jo nå vært ute i mange, mange måneder. Tror nok vi får se han i november en gang. Vi har gode back-up spillere på den posisjonen, men selvsagt savner vi Neville. De fantastiske innleggene osv. Tror nok han blir kaptein med det første ja. Endret 11. oktober 2007 av RyanReynolds Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Gleder meg til å se det! Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Cristiano Ronaldo - CL er viktigst Hva mener dere? CL eller PL? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Cristiano Ronaldo - CL er viktigst Hva mener dere? CL eller PL? PL uten tvil. PL skal alltid være sesongens hovedmål. Jeg gir nesten langt faen i de andre turneringene så lenge vi vinner PL. CL, FA og Mikke Mus-cupen er kun bonuser. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg syns selv PL er det beste å vinne, men kan jo vinne CL å. Men PL er prioritert. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ja, takk, begge deler? For meg er også Premier League viktigst, men det begynner å bli en del år siden vi vant Champions League sist. Så jeg skjønner hvorfor Ronaldo synes Champions League er viktigst. Han er sikkert ikke alene blant spillerne som vil vinne Champions League. Vi har definitivt en god nok tropp til å vinne Champions League. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg synes faktisk CL hadde vært diggest å vinne. Halvveis fordi jeg ikke har Canal+, men hovedsaklig fordi jeg opplever CL som mer magisk. Det er flere svinginger og alt kan skje i løpet av en kvart-/semi-/finale og ofte briljerer de virkelig store fotballspillerene. Gleder meg noe så vanvittig til sluttspillet til våren hvor United etter all sannsynlighet er med. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Synes det er viktig at engelske lag også gjer det bra i CL (les, helst united). Men PL er nok førsteprioritet her. Trur nok SAF, Sir Bobby og laget lengter etter ein CL triumf igjen, begynner å bli ein del år siden sist. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg mener at Premier League er første prioritet. Men i år har vi en god sjanse på CL siden jeg tror både Arsenal og Liverpool vil tape flere kamper enn United og Chelsea gjorde ifjor. Dermed kan man satse litt mer, å kanskje svekke troppen i PL litt. Men Premier League først, så CL. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Cristiano Ronaldo - CL er viktigst Hva mener dere? CL eller PL? PL selvsagt. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 PL er klart viktigst! Men å vunnet CL hadde jo vært supert det også Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 PL er og vil alltid være første prioritet. Man skal allikevel ikke glemme CL, som er den ultimate bonusen. Lenke til kommentar
The1 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Å vinne PL er utrolig viktig, da beviser man hvem som har vært best gjennom en hel sesong. Men CL er stort! Å løfte Champions league pokalen er som å løfte den hellige gral av alle pokaler, og det er en sjelden sjanse man får i fotball. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Sitter å mimrer om når Solsjkær avgjorde CL finalen i 98/99... Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 CL har aldri sett ein finale der united har vunnet CL derfor vil eg helst at dei vinner det, ettersom det er det gjevaste Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Å vinne PL betyr at du har spilt utrolig bra i en hel sesong. I CL kan du ha flaks med trekningene osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå