Bruno Mars Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 (endret) Noen som vil ha avatar? (Ser ut som det er dårlig kvalitet, men åpne bildet så blir det bra.) Endret 16. juli 2011 av iHouse 2 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 (endret) http://www.dagbladet.no/2011/07/16/sport/manchester_united/liverpool/wayne_rooney/17338105/ Hva skal vi si om dette da? Endret 16. juli 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Noen som vil ha avatar? (Ser ut som det er dårlig kvalitet, men åpne bildet så blir det bra.) takker 1 Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 http://www.dagbladet.no/2011/07/16/sport/manchester_united/liverpool/wayne_rooney/17338105/ Hva skal vi si om dette da? Helt forjævlig, modig gjort. men gud vet, de truet sikkert gutten på livet om han ikke tok den av seg. jævla svin. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2011 Ny dag, ny dag uten Sneijder. Ligger ikke å holder pusten om natta mtp en ny midbanemann lengre. Udugelig av Fergie om vi blinkser på samme feil nok en sommer. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Feil og feil. Du sier sikkert vi spiller kjedelig, men å vinne ligaen med 9 poeng er ikke feil Lenke til kommentar
archanios Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Nei, men no har Scholes lagt opp og sjølv om at han ikkje kunne spele heile sesongen og ikkje akkurat spelte sin beste fotball i kvar kamp, så hadde han viktige bidrag og det er meget mogeleg at vi må ha inn noko friskt blod sentralt på midten for å ha det same nivået eller betre helst enn det vi hadde forrige sesong. (Dette gjeld då på midten.) For min del er dette ei fullstendig mislukka transfervindauge om vi ikkje får inn ein dyktig sentral midtbanespelar. Vi har gjort tre kjøp som kan vise seg som fantastiske, men det er likevel ikkje sikkert at det er nok om vi ikkje styrkar den sentrale biten. Cleverley klarar ikkje å dekke opp for det vi har mista aleine, og vi bør aller helst ha inn nokon med rutine og matchvinner-egenskapar. Får vi det så trur eg vi har store sjansar til å vinne pl komande sesong, ellers er eg litt meir skeptisk. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Feil og feil. Du sier sikkert vi spiller kjedelig, men å vinne ligaen med 9 poeng er ikke feil Ingen lag er perfekte. Vi vant på tross den svake midtbanen vår, ikke på grunn av den. 2 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Feil og feil. Du sier sikkert vi spiller kjedelig, men å vinne ligaen med 9 poeng er ikke feil Gjør du det der med vilje? 1 Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Selvfølgelig vant vi ikke på grunn av midtbanen vår, men allikevel, vi vant, og vi hadde forholdsvis grei kontroll hele siste halvdel av sesongen. Vi trenger absolutt ikke Sneijder inn, og ihvertfall ikke til den prisen og lønningen som ryktes. Bare synd Dortmund-spillerne har blitt enige om å bli i klubben, for jeg er sikker på at en av de ville passet perfekt inn hos oss med litt matching. Ønsker en ung, sulten spiller fremfor en på 27 som vil koste oss altfor mye i forhold til hvor mange år han har igjen på topp. Jeg er helt sikker på at Ferguson kommer til å kjøpe en Scholes-erstatter, og jeg håper han kjøper en type som sklir greit inn i måten vi spiller på. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 om han som møtte opp i United drakt så sier jeg det samme som Rooney på Twitter: WayneRooney Wayne Rooney The lad who went to watch Liverpool train in mufc top with my name on the back is a legend. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Ka svarte skulle han på Liverpool trening for? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) Feil og feil. Du sier sikkert vi spiller kjedelig, men å vinne ligaen med 9 poeng er ikke feil Ingen lag er perfekte. Vi vant på tross den svake midtbanen vår, ikke på grunn av den. Har ikke påstått at vi er perfekte. Og perfekte blir vi ikke med Sneijder heller. Scholes bidro lite eller ingenting forrige sesong og alikevel vant vi greit Det er farlig å kjøpe så mange spillere og å tenke at andre spillere er veien til et bedre lag. Det er en veldig enkel og naiv tankegang. Sneijder hadde forbedret oss på papiret, jeg tror også vi kommer til å styrke midtbanen. Det er tross alt veldig lenge til vinduet lukker Men det jeg mente var at det var helt riktig av Fergie å ikke styrke midtbanen forrige sommer. Hadde vi gjort det er det ikke sikkert at vi hadde vunnet. Se på Real Madrid. Hiver penger øst og vest og sparker mangere og kjøper haugevis av toppspillere Vinner (i forhold til investeringene) ingenting Endret 17. juli 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Hadde ikke United vunnet hvis de styrket midtbanen?? Du har noen snedige uttalelser av og til. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) Et lag er mere enn summen av spillere. Har prøvd å forklare det i mange år To klare eksempler på dette er Veron og Sheva. To av verdens beste spillere i sine posisjoner men lagene ble dårligere Endret 17. juli 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Se på Real Madrid. Hiver penger øst og vest og sparker mangere og kjøper haugevis av toppspillere Vinner (i forhold til investeringene) ingenting Det er en måte å se det på. Fakta er at etter storkjøpene fra 2 år siden, har Real Madrid hatt sine 2 klart beste La Liga sesonger på lang lang tid. Problemet er bare at Barcelona er enda mer dominerende. Dere vant i en liga, der ingen av topplagene leverte. De 80 poengene dere fikk i ligaen i år hadde ikke holdt til seriegull de siste 7 sesongene. 3 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) Se på Real Madrid. Hiver penger øst og vest og sparker mangere og kjøper haugevis av toppspillere Vinner (i forhold til investeringene) ingenting Det er en måte å se det på. Fakta er at etter storkjøpene fra 2 år siden, har Real Madrid hatt sine 2 klart beste La Liga sesonger på lang lang tid. Problemet er bare at Barcelona er enda mer dominerende. Dere vant i en liga, der ingen av topplagene leverte. De 80 poengene dere fikk i ligaen i år hadde ikke holdt til seriegull de siste 7 sesongene. Det er en måte å se på det. En av grunnene til at ingen av topplagene leverte kan være at resten av lagene var bedre og tok flere poeng fra dem. Vi vant med bedre margin enn på mange sesonger Et annet eksempel er Argentina. Hvor mye bedre er Argentina enn Uruguay på papiret? Argentina har floppet fullstendig med laget stappa med stjerner. Til og med guden Messi. Og de hadde hjemmebane Endret 17. juli 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) Det å sammenligne utslagskamp med en serie over 38 kamper er vel litt søkt, er det ikke? Tilfeldigheter utgjør en del av fotballen, men som i all annen tilfeldighet, så jevner det seg mer ut over flere kamper. Real Madrid har gjort det bedre etter kjøpene sine, det kommer du ikke unna. Det at 1 ny sentral midtbanespiller på Man Utd, skulle ødelegge deres seier forrige sesong, tviler jeg veldig sterkt på! Endret 17. juli 2011 av Maefteda 3 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Jepp cuper er mye flaks. Selv om barca fansen ikke mener det Men poenget mitt står da, og Argentina har ikke vert et godt lag på lenge. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Hvilket poeng? Igjen, så har Barcelona (og Man Utd) dominert CL de siste 4-5 årene, da blir det ikke så tilfeldig lenger. Enkel matte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå