Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Står jo 20 på de gjør det ikke?

Kan poste fler bilder, ser på hos andre så står det 30, 25 og på Owen 10 :p lagra ikke av owen men poster iallefall noen bilder jeg har funnet ikveld..

Det her synes jeg er imponerende. Lagrer du disse bildene på pcen din?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en stor United interesse og stor fotointeresse, akkurat de der de løfter vekter var de første jeg har sett av Young i Rødt, derfor postet jeg de. Når det kom kommentarer på at han løfta lite så heiv jeg ned de andre jeg fant samtidig av de andre som løfta. Men de ligger under PreSeason 2011/12 mappa mi nå, så da får de bare ligge der ;) får sikkert besøk av no kvinnfolk som liker å se svette fotballspillere flexe muskla ;P

Lenke til kommentar

Ikke akkurat imponert over størrelsen på vektene til gutta boys, kanskje ikke så rart for en som følger litt mer fysiske sporter.

Uansett, silly season på sitt beste. Ryktes at David Gill er i Milano for å forhandle med Inter om Sneijder, iflg svært pålitelige kilder. Andre mener at de har sett Gill i Zurich, så man vet ikke.

Uansett, Wesley Sneijder. Europas beste spiller i 09/10-sesongen, du vet det, jeg vet det. La nå gå at 3 Barca-spillere ble nominert til årets spiller, det sier mer om tingenes tilstand og Barca-mania pdd. Vi har manglet den kreative spilleren på midten helt siden Ronaldo dro, og nå kan vi få han. Sneijder er spilleren som kan få Rooney til å bli den målscoreren han var for to sesonger siden. Siden Fergie dessverre har skjøvet Berbatov ut i kulden, og inn med one-trick pony Javier Hernandez så må Rooney spille på topp med han, og ikke ligge bak og strø mot en spiller ikke kan utfordre. Derfor trenger man Sneijder i bakrommet.

Prisen kommer dog til å bli like stiv som Game's svampelegeme når han nyter Schleck- og Ulrich-plakatene på rommet.

Lenke til kommentar

Kamp no gutta! Gleda meg stort til å sjå gutta spela fotball igjen! Som nevnt over så håpar eg og på wesley sneijder, sjølv om Modric ville vore vel så bra! Håpar på avklaring snart, er ganske utålmodig av meg sjølv om eg har fått meir snacks enn normalt i overgangsvinduet enn normalt :-)

Lykke til med gutta boyz i natt! Håpa det er føeire gamle kjente her på forumet som er med ut i natta for å følge med på vårt kjære United :-)

XoXo

Zaltatov

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...