Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjer mye på overgangsfronten mens jeg er borte. Utrolig trist at både Brown og O'Shea drar. Hadde innerst inne ønsket at sistnevnte skulle bli, men det var vel ikke meant to be. Skjønner utrolig godt at de gjør som de gjør, det frister vel med nye muligheter og mer spilletid.. Håper begge greier å spille seg inn på laget, unner dem førstelagsfotball.

Lenke til kommentar

Den eneste gode kvaliteten O'Shea hadde var å kunne spille hvilken som helst rolle på banen. Men det hjelper ikke stort når han på det beste spiller middelmådig. Jeg respekterer den personen han var, som aldri klagde selv om han satt på benken, men jeg kommer ikke til å savne ham som spiller.

 

Man kan jo argumentere for at han var den viktigste nettopp pga de mange posisjonene han kunne spille i. Man vinner ingenting med 11 spillere. Man må ha squad spillere som kan komme inn. Og O'Shea var vel nesten definisjonen på en god squad spiller

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Man City's stadion ''City of Manchester Stadium'' skal vist få et navneskifte. Nye navnet skal være Etihad stadion. Etihad betyr vist ''United'' på arabisk, makan til fatal klubb skal man lete lenge etter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...