Sveern Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Endelig kom det en skikelig seier Men da er det selvfølgelig hele to uker til neste kamp Bare synd at Arsenal klamret seg til 3 poeng... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Sist jeg sjekka så hadde vi noen ligatitler flere enn dere. Men det var bare sist gang jeg sjekka da... 9660215[/snapback] Levde du da? :!: Selvsagt, vennen. Er vel to stk hvis jeg ikke husker helt feil. Begynner vel også å nærme seg 20-år siden sist gang? 9660231[/snapback] Er vel fler enn 2? 9660239[/snapback] Er to, ja. Dere har jo dessverre tatt veldig innpå rekordtallet vårt i løpet av de siste 15 år. Men Liverpool er fortsatt Englands mest suksessrike lag, både i hjemlig serie og spesielt i Europa. Men vi tillater dere selvsagt ikke å ta ligarekorden vår igjen. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Sist jeg sjekka så hadde vi noen ligatitler flere enn dere. Men det var bare sist gang jeg sjekka da... 9660215[/snapback] Jøss hvordan visste du det? Studerer du eldre historie eller noe? Er to, ja. Dere har jo dessverre tatt veldig innpå rekordtallet vårt i løpet av de siste 15 år. Men Liverpool er fortsatt Englands mest suksessrike lag, både i hjemlig serie og spesielt i Europa. Men vi tillater dere selvsagt ikke å ta ligarekorden vår igjen. Det er veldig urealistisk å tro at vi ikke kommer til å ta dere igjen der i løpet av noen år. Endret 7. oktober 2007 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Neida, men jeg er veldig interessert i fotball og da spesielt mitt egets lag historie. Edit: Det er veldig urealistisk å tro at vi ikke kommer til å ta dere igjen der i løpet av noen år. Urealistisk er det ikke. Vanskelig blir det selvsagt siden Man Utd har et bra lag som neppe har vunnet PL for siste gang. Når skal dere ta igjen Europa-rekordene våre da? Visste du hva Liverpool var ? Liverpool var i mitt hjerte allerede da jeg ble født Endret 7. oktober 2007 av Hewitt Lenke til kommentar
fakey Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Sist jeg sjekka så hadde vi noen ligatitler flere enn dere. Men det var bare sist gang jeg sjekka da... 9660215[/snapback] Levde du da? :!: Selvsagt, vennen. 9660273[/snapback] Visste du hva Liverpool var ? Sist jeg sjekka så hadde vi noen ligatitler flere enn dere. Men det var bare sist gang jeg sjekka da... 9660215[/snapback] Jøss hvordan visste du det? Studerer du eldre historie eller noe? 9660275[/snapback] Priceless :!: Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 må si jeg ler litt når jeg ser diskusjonene her, som regel mellom banansplitt og pool supportere Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Nåh, dette var ikke en diskusjon da, mer litt småmorsom tulling med litt fakta innimellom. Det er så alvorlige og krasse diskusjoner her hele tiden at vi må ta noen pauser og ha det litt hyggelig også. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Helt til neste helg. hehe Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Nei, neste helg er det landslagskamper, er hele to uker til neste PL-runde! Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Nei, neste helg er det landslagskamper, er hele to uker til neste PL-runde! 9662116[/snapback] Godt med en pause nå, har vært puh-puh med fotball hver bidige Lørdag, Søndag, Mandag, Onsdag, +++ siden August Får satse på at Arsenal snubler i laurbærbuskene og ryker på et par touchdowns etter pausen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Nei, neste helg er det landslagskamper, er hele to uker til neste PL-runde! 9662116[/snapback] Takk og lov for det mtp på skadeproblemene våre. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Enig, nå trenger stallen en pause til å slikke sårene. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Neste kamp: Aston Villa - Manchester United 20. oktober Avspark: 18.15 Fremdeles en stund igjen. Men Carrick er skadet og Hargreaves er ganske tvilsom til denne kampen. Da står vi igjen med O'Shea, Giggs og Anderson som alle kan spille sentralt sammen med Scholes. Hvem håper dere starter sammen med Scholes? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Ser for meg at Giggs starter sammen med Scholes. Ronaldo og Nani på kantene. O'Shea må kanskje spille forsvar. Anderson som inbytter i løpet av kampen. <Det er veldig urealistisk å tro at vi ikke kommer til å ta dere igjen der i løpet av noen år. Så så, et gull av gangen nå. <Når skal dere ta igjen Europa-rekordene våre da? Jobber med saken Endret 9. oktober 2007 av Limbeck Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 mer litt småmorsom tulling med litt fakta innimellom. Er stort sett sånn vi tenker om banansplitt vi andre her inne også Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 <Når skal dere ta igjen Europa-rekordene våre da? Jobber med saken Hang in there. Er stort sett sånn vi tenker om banansplitt vi andre her inne også Haha, good one. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Deilig me 4-0 seieren altså, ser frem til kampen mot Villa! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Er det noen som vet om Neville vil starte mot Aston Villa? Hadde isåfall vært moro! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Er det noen som vet om Neville vil starte mot Aston Villa? Hadde isåfall vært moro! Tviler på at han starter. Er hvertfall ganske rart om han gjør. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Tviler på at han starter ja, men man vet jo aldri. Han har jo erfaringen, men tror neppe han er i så god form. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå