Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sist jeg sjekka så hadde vi noen ligatitler flere enn dere. Men det var bare sist gang jeg sjekka da... ;)

9660215[/snapback]

Levde du da? :!:

Selvsagt, vennen. :)

 

Er vel to stk hvis jeg ikke husker helt feil. Begynner vel også å nærme seg 20-år siden sist gang?  :p

9660231[/snapback]

Er vel fler enn 2?

9660239[/snapback]

Er to, ja. Dere har jo dessverre tatt veldig innpå rekordtallet vårt i løpet av de siste 15 år. Men Liverpool er fortsatt Englands mest suksessrike lag, både i hjemlig serie og spesielt i Europa. Men vi tillater dere selvsagt ikke å ta ligarekorden vår igjen. ;)

Lenke til kommentar
Sist jeg sjekka så hadde vi noen ligatitler flere enn dere. Men det var bare sist gang jeg sjekka da... ;)

9660215[/snapback]

Jøss hvordan visste du det? Studerer du eldre historie eller noe?

 

Er to, ja. Dere har jo dessverre tatt veldig innpå rekordtallet vårt i løpet av de siste 15 år. Men Liverpool er fortsatt Englands mest suksessrike lag, både i hjemlig serie og spesielt i Europa. Men vi tillater dere selvsagt ikke å ta ligarekorden vår igjen.

Det er veldig urealistisk å tro at vi ikke kommer til å ta dere igjen der i løpet av noen år.

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar

Neida, men jeg er veldig interessert i fotball og da spesielt mitt egets lag historie. :D

 

Edit:

Det er veldig urealistisk å tro at vi ikke kommer til å ta dere igjen der i løpet av noen år.

Urealistisk er det ikke. Vanskelig blir det selvsagt siden Man Utd har et bra lag som neppe har vunnet PL for siste gang. Når skal dere ta igjen Europa-rekordene våre da?

 

Visste du hva Liverpool var ?

Liverpool var i mitt hjerte allerede da jeg ble født :)

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Sist jeg sjekka så hadde vi noen ligatitler flere enn dere. Men det var bare sist gang jeg sjekka da... ;)

9660215[/snapback]

Levde du da? :!:

Selvsagt, vennen. :)

9660273[/snapback]

Visste du hva Liverpool var ?

 

Sist jeg sjekka så hadde vi noen ligatitler flere enn dere. Men det var bare sist gang jeg sjekka da... ;)

9660215[/snapback]

Jøss hvordan visste du det? Studerer du eldre historie eller noe?

9660275[/snapback]

Priceless :!:

Lenke til kommentar
Nei, neste helg er det landslagskamper, er hele to uker til neste PL-runde! :(

9662116[/snapback]

 

Godt med en pause nå, har vært puh-puh med fotball hver bidige Lørdag, Søndag, Mandag, Onsdag, +++ siden August :D

 

Får satse på at Arsenal snubler i laurbærbuskene og ryker på et par touchdowns etter pausen.

Lenke til kommentar

Ser for meg at Giggs starter sammen med Scholes. Ronaldo og Nani på kantene. O'Shea må kanskje spille forsvar. Anderson som inbytter i løpet av kampen.

 

<Det er veldig urealistisk å tro at vi ikke kommer til å ta dere igjen der i løpet av noen år.

 

Så så, et gull av gangen nå.

 

<Når skal dere ta igjen Europa-rekordene våre da?

 

Jobber med saken

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...