Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ferguson med takksigelser:

Sir Alex Ferguson hailed Brown's contribution to the club, telling ManUtd.com: "Wes has been a great asset to the club during the most successful period in its history."He was a product of the youth system and marked himself out from an early age as one of his generation's most natural defenders. In his time with us, he certainly became a favourite with the fans for his no-nonsense approach to the game and his infectious personality.

"It's always the hardest of decisions to let loyal servants go. But life moves on and, unquestionably, Wes will get the chance to make a real contribution to Steve Bruce’s Sunderland and I'm delighted to be passing him into such good hands. Everyone connected with United wishes him a long and happy stay at Sunderland."

Rio:

Ashley Young looks sharp already + its only 3rd day of pre season! Takes us older guys a little longer for the sharpness to kick in! #oooff!

Lenke til kommentar

Trist å miste egenproduserte spillere som Wes Brown og John O', men det er kanskje det beste. Særlig i Brown sitt tilfelle. O'Shea kunne nok fortsatt ha tilført oss noe, men med Evra som fast inventar og Da Silva-brødrene som førstevalg på høyreback og backup på begge backer ville det nok ikke blitt like mye spilletid fremover.

Forstår godt at han velger å gå. Lykke til begge to. :)

Lenke til kommentar

Han er ingen spektakulær spiller, men det er viktig med spillere som O'Shea som kan komme inn og gjøre en dugandes jobb i andre sitt skadefravær. Noe som har vært veldig, veldig viktig de siste sesongene mtp alle skadene vi har hatt bakover. Kan tenke meg at O'Shea egentlig selv hadde lyst på en overgang for å avslutte karrieren som fast førstelagsspiller.

Vet ikke hvor mye han har gått for, men tviler på at jeg hadde solgt han for 40-50mill.

Lenke til kommentar

J.Evans er nok tiltenkt å bli den nye JOS. Med Da Silva brødrene, Evra, Evans, Jones, Smalling (kan spille back) Vidic og Rio er vi mer enn rustet bakover på banen. Legg til at vi har flere (Valencia, Giggs, Fletcher) som kan vikariere på back med stort hell.

Vondt å miste disse to, men Ferguson gjør det helt rette og frisker opp stallen mot neste sesong. Det er også tydelig at han satsr på ungdommen, noe som er lovende for fremtiden. Kan fort være at vi ikke vinner ligaen de nærmeste sesongene fordi alt er så nytt, men et slikt generasjonsskifte må man bare ta når tiden er rett og jeg mente den var det i fjor, Ferguson mener i år. Kan minne litt om 2005ish tida når det var ut med Nicky Butt og Phil Neville mfl.

Får vi inn en sterk midtbane nå så blir vi en sikkelig force neste sesong dog, troppen er allerede veldig sterk. Vi skal iflg sikre italienske kilder ha lagt inn bud på Sneijder i kveld forresten.

Endret av Game
Lenke til kommentar

Lenge siden jeg har gledet meg så mye til en ny sesong. Virkelig spent på hvordan de nye vil gjøre det. Spesielt De Gea da han vil være en veldig, veldig viktig brikke i å kunne kjempe om tittelen. Enormt mye press på unge skuldre, håper bare han takler det.

Håper bare på Modric nå, men han går vel til Chelsea.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...