Alt-Ctrl Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 Surt om O'Shea drar, må si jeg ikke helt skjønner salget av han. Han betyr veldig mye for laget mtp at han kan fylle stort sett hver eneste posisjon på banen utenom angrep på en grei måte. Har vært veldig viktig de siste sesongene faktisk. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 Wes Brown er offisielt Sunderland spiller på en 4års kontrakt :S. JOS er svært nære og kommer nok til å bli bekreftet ila dagen han også. Ikke mange mancunians igjen nå.. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 Kommer til å savne poteten vår. Fra keeper-prestasjoner til Liverpool-drepere, fyren har vært veldig god å ha. Ønsker han definitivt lykke til videre. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 Trist å ikke få høre Brown-sangen runge like ofte lenger Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 Ferguson med takksigelser: Sir Alex Ferguson hailed Brown's contribution to the club, telling ManUtd.com: "Wes has been a great asset to the club during the most successful period in its history."He was a product of the youth system and marked himself out from an early age as one of his generation's most natural defenders. In his time with us, he certainly became a favourite with the fans for his no-nonsense approach to the game and his infectious personality. "It's always the hardest of decisions to let loyal servants go. But life moves on and, unquestionably, Wes will get the chance to make a real contribution to Steve Bruce’s Sunderland and I'm delighted to be passing him into such good hands. Everyone connected with United wishes him a long and happy stay at Sunderland." Rio: Ashley Young looks sharp already + its only 3rd day of pre season! Takes us older guys a little longer for the sharpness to kick in! #oooff! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 Der melder Manutd.com at Sheasy har signert for Sunderland. Dritt! Absolutt dritt! Lykke til O Shea! Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 Trist å miste egenproduserte spillere som Wes Brown og John O', men det er kanskje det beste. Særlig i Brown sitt tilfelle. O'Shea kunne nok fortsatt ha tilført oss noe, men med Evra som fast inventar og Da Silva-brødrene som førstevalg på høyreback og backup på begge backer ville det nok ikke blitt like mye spilletid fremover. Forstår godt at han velger å gå. Lykke til begge to. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Hærlig, endelig kvitt poteten. Nå slipper jeg å bite negler hver gang han har ballen. Endret 7. juli 2011 av apollox Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 Ja, teit. Fyren er jo utter shit. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 Hey Kloffsk: http://www.youtube.com/watch?v=qHxJThRSkHQ Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 Ja, teit. Fyren er jo utter shit. Synd han ikke er britisk, for en så grå spiller hadde nok vært sterkt ønsket av Dalglish. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 Hey Kloffsk: Litt av en prestasjon. Usikker på om Sundgot ville klart tilsvarende. Shlaps: gjør han ikke noe bedre av den grunn. 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 Den eneste gode kvaliteten O'Shea hadde var å kunne spille hvilken som helst rolle på banen. Men det hjelper ikke stort når han på det beste spiller middelmådig. Jeg respekterer den personen han var, som aldri klagde selv om han satt på benken, men jeg kommer ikke til å savne ham som spiller. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 Han er ingen spektakulær spiller, men det er viktig med spillere som O'Shea som kan komme inn og gjøre en dugandes jobb i andre sitt skadefravær. Noe som har vært veldig, veldig viktig de siste sesongene mtp alle skadene vi har hatt bakover. Kan tenke meg at O'Shea egentlig selv hadde lyst på en overgang for å avslutte karrieren som fast førstelagsspiller. Vet ikke hvor mye han har gått for, men tviler på at jeg hadde solgt han for 40-50mill. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 Trist. Hvem skal erstatte han? Må jo ha 7 middels spillere inn nå. 4 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) J.Evans er nok tiltenkt å bli den nye JOS. Med Da Silva brødrene, Evra, Evans, Jones, Smalling (kan spille back) Vidic og Rio er vi mer enn rustet bakover på banen. Legg til at vi har flere (Valencia, Giggs, Fletcher) som kan vikariere på back med stort hell. Vondt å miste disse to, men Ferguson gjør det helt rette og frisker opp stallen mot neste sesong. Det er også tydelig at han satsr på ungdommen, noe som er lovende for fremtiden. Kan fort være at vi ikke vinner ligaen de nærmeste sesongene fordi alt er så nytt, men et slikt generasjonsskifte må man bare ta når tiden er rett og jeg mente den var det i fjor, Ferguson mener i år. Kan minne litt om 2005ish tida når det var ut med Nicky Butt og Phil Neville mfl. Får vi inn en sterk midtbane nå så blir vi en sikkelig force neste sesong dog, troppen er allerede veldig sterk. Vi skal iflg sikre italienske kilder ha lagt inn bud på Sneijder i kveld forresten. Endret 7. juli 2011 av Game Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 Er ikke Jones O'shea med kvalitet? Kan spille stopper, back og sentral midt med ikke kun hell, men kvalitet. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 Jeg skal flire om vi ender opp med både Nasri og Sneijder. Da er det mange her inne som skal vå spise i seg ordene tidligere i tråden. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 Lenge siden jeg har gledet meg så mye til en ny sesong. Virkelig spent på hvordan de nye vil gjøre det. Spesielt De Gea da han vil være en veldig, veldig viktig brikke i å kunne kjempe om tittelen. Enormt mye press på unge skuldre, håper bare han takler det. Håper bare på Modric nå, men han går vel til Chelsea. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå