Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ronaldo ga oss ekstra eleganse. Mange her kritiserer oss for å være kjedelige. Ronaldo var kuren for det. All den magien han lagde for oss er helt enestående.

Ronaldo måtte ha vert den perfekte spilleren for de som ville at vi skulle vinne med stil.

Det er jævla synd han ikke ville være her lengre, men han dro på en veldig pen måte. Elsker han.

Enig. For en spiller. Til tross for en rekordsesong i Spania føler jeg han spilte bedre, og tilførte oss mer enn det han gjør i Madrid.

Endret av Shlaps
Lenke til kommentar

£85m (?)

Men mye negativt med denne overgangen. United brukte ikke pengene og hele fotball-markedet ble ødelagt.

Det er jævla synd han ikke ville være her lengre, men han dro på en veldig pen måte. Elsker han.

Var vel nettopp det han ikke gjorde. Men ja, jeg husker at du og resten av den beryktede Ronaldoboy<3-patruljen sto på for å forsvare han.

Lenke til kommentar

Var vel nettopp det han ikke gjorde. Men ja, jeg husker at du og resten av den beryktede Ronaldoboy<3-patruljen sto på for å forsvare han.

Mens sutreunger som tror Manchester United handler om dem klagde når de egentlig fikk det de vil ha. Som sagt. Få hodet ut av ræva di

Lenke til kommentar

Mens sutreunger som tror Manchester United handler om dem klagde når de egentlig fikk det de vil ha. Som sagt. Få hodet ut av ræva di

Nei det handlet mer om at om man vil vekk fra klubben, så sier man det og driter i å lyve eller å holde tyst.

Lenke til kommentar

Hmm. Jeg mener å huske at du posta en Ronaldo-video noen måneder tilbake hvor du også nevnte hvor mye du savna han. :p Mulig jeg blander deg med en annen.

Lenke til kommentar

Nei det handlet mer om at om man vil vekk fra klubben, så sier man det og driter i å lyve eller å holde tyst.

Ikke si at dette handler om den innpåslitne reporteren som spurte om han ville bli rett etter at vi vant CL?

Lenke til kommentar

Hmm. Jeg mener å huske at du posta en Ronaldo-video noen måneder tilbake hvor du også nevnte hvor mye du savna han. :p Mulig jeg blander deg med en annen.

Gangene jeg har postet den videoen kan du ikke engang telle på 2 hender. Jeg gjør det som regel i fylla. Ingen hemmelighet at jeg elsket spilleren Ronaldo og de indivudelle ferdighetene hans til å avgjøre en kamp. Vi har aldri hatt verdens beste spiller før Ronaldo selv om noen sikkert klarer å utdebattere meg akkurat der. Personen Ronaldo derimot kan du billig av meg... Her er videoen:

http://www.youtube.com/watch?v=aKp1BC0ZmMc

Endret av banansplitt™
Lenke til kommentar

Jeg har ikke noe i mot personen Ronaldo, selv om jeg ser at mange kan ha det. Elsker typer som han, så lenge de har talentet til å forsvare det. Virker også som Ronaldo var godt likt av spillere og trenere i United, og det var vel aldri noen tvil om at han en vakker dag vil spille for Madrid.

Lenke til kommentar

Jeg klarer heller ikke å se hva som gjør at de ser negativt på han hele tiden, er det fordi han har rykte på seg for å falle lett? Sutre?

Var nevnt her at han ikke feiret med laget?! WTF!!? Husker han feiret med lagkameratene ofte jeg, men også mye alene.

Han er jo beskrevet av folk i og rundt klubben som en ålreit fyr, en som var profesjonell til de grader og en humørspreder i garderobene/treninger? At han også sto igjen timer etter timer og trente for seg selv?

Det ble sagt han ville dra etter Moskva, men han ble. Han sa også at han ville bli etter sesongen etter, men alle visste jo at Madrid var barndomsdrømmen hans, og når United fikk inn ett latterlig ( LATTERLIG ) høyt bud på han så tar jo selvsagt han sjansen når United godtok?

Klarer ikke å se greia, ja han faller og sutrer men for pokker, prestasjonene hans overgår det så hinnsides, og han er beskrevet som en hyggelig fyr så da er det nok for meg, digger fyren!

Lenke til kommentar

Tullball! Det ville vært krise for prisen!

Når han først ønsket seg bort så var dette definitivt beste måten å gjøre det på for united sin del.

Lenke til kommentar

Mange filmer og Ronaldo var langt i fra den verste. Mange motspillere sog en måte å stoppe han på og han ble veldig mye utsatt

Ronaldo snakket i ny og ne om Real. Da aller mest etter sesongen vi vant CL, men jeg kan ikke huske at han noen gang sa at han ikke ville spille for oss. Han sa også at hvis han skulle dra så skulle det bli for en stor sum penger for å hjelpe Manchester United videre. Jeg tror Ronaldo har store følelser for oss ( og også for Sporting ). Jeg tror ikke han hadde noe i mot å ta noen sesonger ekstra for oss selv om han hadde kunnet presse igjennom en overgang tidligere

Og ja. Ronaldo feiret sammen med laget. En eller to ganger tok han en solo feiring men det var unntak.

Lenke til kommentar

Han innser vel at fast plass på laget er han ikke god nok for. Men han har vært, og ville vært i tiden fremover, en veldig viktig spiller for United.

Sjeldent man finner spillere som i så stor grad aksepterer å være kasteball på laget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...