Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi kommer ikke til å spille så mye med alle de samtidig heller tror jeg. Hvem som passer best er et veldig komplisert spørsmål men vi kommer til å få se 442, 4411, 451 og 433 og alltid ha to vinger.

 

Det er vel temmelig lenge siden vi ikke fikk se et Manchester United uten to vinger

 

Jeg har ingenting i mot Modric. Knallgod spiller som kjenner engelsk fotball

 

Egentlig er jeg litt overrasket over kjøpet av Young. Jeg er glad for gode britiske spillere i klubben, men Giggs, Park, Nani, Valencia er 4 knallgode vinger

 

Er det mulig at Young også skal spille sentralt?

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Egentlig er jeg litt overrasket over kjøpet av Young. Jeg er glad for gode britiske spillere i klubben, men Giggs, Park, Nani, Valencia er 4 knallgode vinger

 

Er det mulig at Young også skal spille sentralt?

Det er jo dette som er hele poenget mitt. Om vi ikke skal spille 4-4-2, hva i all verden skal vi med Young da om vi kjøper Sneijder/Nasri?

Lenke til kommentar

Jeg tror at til slutt, så stoler jeg bare rett og slett på at Ferguson henter den riktige spilleren, det er en mening bak hver spiller han henter til oss. Om det er for å utvikle, eller om det er for å styrke stallen osv. Poenget mitt er jo da uansett hvem han henter, så støtter jeg det fult ut.

 

Det blir spennende, man blir nesten et nervevrak å lese alle ryktene som svirrer rundt.

Lenke til kommentar

Joda, men misliker personen totalt. Feiret aldri med laget uansett om han scoret eller ikke. Bare for å ta eksempel: 0:35 i videoen, se måten han tar seg over munnen. Er det for å tørke av noe? Nei, det er for å avverge et smil som egentlig tvinger seg fram. Latterlig.

 

Husker jeg hoppet av glede den dagen han ble solgt. Men det var før jeg skjønte at United ikke kom til å bruke de pengene på andre overganger.

Lenke til kommentar

Det var mye mer spektakulært å se på United med en spiller som Ronaldo på banen, og det savnet jeg ofte i fjorårssesongen til tross for at resultatene var bra.

 

Får vi inn en offensiv midtbanespiller i øverste verdensklasse så skal det bli utrolig vanskelig å vippe oss ned fra tronen i England. Føler meg relativt sikker på at Ferguson klarer å signere Sneijder, Modric, Pastore eller en av de andre som er hete på markedet om dagen. Da skal til og med Barcelona få slite.

Lenke til kommentar

Ronaldo ga oss ekstra eleganse. Mange her kritiserer oss for å være kjedelige. Ronaldo var kuren for det. All den magien han lagde for oss er helt enestående.

 

Ronaldo måtte ha vert den perfekte spilleren for de som ville at vi skulle vinne med stil.

 

Det er jævla synd han ikke ville være her lengre, men han dro på en veldig pen måte. Elsker han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...