olehenri Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 da hadde han nok fortsatt sittet på dass med tørkerullen og vaselinen.. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Nå misforstår dere med vilje. Vi har ikke sparket Fergie pga cl finalen. Og vi hadde vert temmelig fornøyde om vi vant den selv om det hadde vert ufortjent Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Jeg vil tro at de fleste fotballklubber ønsker å vinne med stil. Om et lag ikke gjorde noe annet enn å putte et mål etter 1 minutt og deretter lagt seg bakpå resten av kampen. Hadde ikke falt i god jord hos en del supportere. For meg så er det meningen at et lag skal underholde og vinne med stil, det er jo så mye artigere å se på kamper da? Endret 4. juli 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 For å oppklare noe. Jeg har ikke noe i mot at lag prøver å vinne med stil, Det er Brasil sin forventning av å vinne med stil som kvalmende. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 For å oppklare noe. Jeg har ikke noe i mot at lag prøver å vinne med stil, Det er Brasil sin forventning av å vinne med stil som kvalmende. Vi har skjønnt at du synes det er kvalmende at Brasil har en forventning om å vinne med stil. Men hvorfor er dette kvalmende? Kan du utdype dette? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 For å oppklare noe. Jeg har ikke noe i mot at lag prøver å vinne med stil, Det er Brasil sin forventning av å vinne med stil som kvalmende. Vi har skjønnt at du synes det er kvalmende at Brasil har en forventning om å vinne med stil. Men hvorfor er dette kvalmende? Kan du utdype dette? Forventer man å vinne med stil så forventer man at man er mye bedre i fotball enn alle andre også. Det er kvalmende. Å bare anta at det ikke er noen i verden som kan gi dem motstand. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 For å oppklare noe. Jeg har ikke noe i mot at lag prøver å vinne med stil, Det er Brasil sin forventning av å vinne med stil som kvalmende. Vi har skjønnt at du synes det er kvalmende at Brasil har en forventning om å vinne med stil. Men hvorfor er dette kvalmende? Kan du utdype dette? Forventer man å vinne med stil så forventer man at man er mye bedre i fotball enn alle andre også. Det er kvalmende. Å bare anta at det ikke er noen i verden som kan gi dem motstand. Det må da være lov å ville vinne med stil? Brasil vet veldig godt at de ikke er verdens beste landslag, faktisk ikke blant de tre beste heller. Samtidig er det helt forenlig å forvente å vinne med stil samtidig som de ikke tror de er best. Virker som du er veldig subjektiv i denne saken og viser store mangler på logisk tenkning. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Jeg må nesten støtte uttalelsene om å vinne med stil, må være lov. At et lag forventer å vinne med stil, betyr da ikke nødvendigvis at det lager mener de er bedre enn alle andre? Det betyr bare de ønsker å vinne med å spille flott og attraktiv fotball med gode angrep - Å vinne med med stil, er ikke det samme som å vinne overlegent. Noe som ville tilsiktet Limbeck sine kommentarer om at de tror de er bedre enn alle andre. Dette er nå bare mine mening.. Endret 4. juli 2011 av Aalton Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 For å oppklare noe. Jeg har ikke noe i mot at lag prøver å vinne med stil, Det er Brasil sin forventning av å vinne med stil som kvalmende. Vi har skjønnt at du synes det er kvalmende at Brasil har en forventning om å vinne med stil. Men hvorfor er dette kvalmende? Kan du utdype dette? Forventer man å vinne med stil så forventer man at man er mye bedre i fotball enn alle andre også. Det er kvalmende. Å bare anta at det ikke er noen i verden som kan gi dem motstand. ....viser store mangler på logisk tenkning. Og det smalt fra rett ræv... Hvordan går det med de draktene du lovet bort? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Har aldri påstått at det ikke er lov. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Greit prov på at man vet man har tapt en diskusjon så det synger, når man kommer med slike kverulasjoner, Limbeck. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 For å oppklare noe. Jeg har ikke noe i mot at lag prøver å vinne med stil, Det er Brasil sin forventning av å vinne med stil som kvalmende. Vi har skjønnt at du synes det er kvalmende at Brasil har en forventning om å vinne med stil. Men hvorfor er dette kvalmende? Kan du utdype dette? Forventer man å vinne med stil så forventer man at man er mye bedre i fotball enn alle andre også. Det er kvalmende. Å bare anta at det ikke er noen i verden som kan gi dem motstand. ....viser store mangler på logisk tenkning. Og det smalt fra rett ræv... Hvordan går det med de draktene du lovet bort? Hva er det du prater om? Jeg ville gi vekk både drakter og billetter, men det var Alastor som satte foten ned pga reklamebrudd på forumsreglene. Alle som har noe å utsette på det er det bare å ta opp saken sin med A. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Greit prov på at man vet man har tapt en diskusjon så det synger, når man kommer med slike kverulasjoner, Limbeck. Har jeg tapt diskusjonen? Påstandene mine har jo knapt blitt nevnt. Det jeg har fått er masse angrep om ting jeg ikke har sagt. Det er vel et tegn på at jeg vant diskusjonen vel? Dessuten så er vel ikke poenget å vinne diskusjonen i dette tilfellet. Heller å klargjøre for mitt syn i saken. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Gi nå YNWA en sjanse igjen. Han bidrar med minst like mye som mange andre, men hver gang folk er uenige med han, eller lar seg provosere så henter de "rullebladet" frem igjen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Rapporter innlegg dykk meiner ikkje er i tråd med retningslinjene, ikkje svar på dei.Eit innlegg er fjerna. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Valencia skadet i samme foten som han knakk i fjor. http://www.givemefootball.com/premier-league/united-waiting-anxiously-for-news-on-crocked-copa- Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 http://www.youtube.com/watch?v=uH3m3hkr2dA Kom plutselig til å tenke på hvem Hargreaves ble adskilt med ved fødselen. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Jeg håper at de andre på laget nå har lært an Giggs sine feil og unngår å bli oppdaget Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Speculation: More interesting rumours about Samir Nasri's future in the papers with The Sun claiming Manchester City are closing in on his signature from Arsenal. Da tror jeg vi trygt kan skrive Nasri av blokka, kanskje like greit - Virker som gutten er mest interessert i penger, noe vi ikke har behov for. Ellers er det stille rundt noen ny midtbanespiller, kan det være at Ferguson har noen overraskelser på lager? Er forøvrig ikke lenge til første treningskamp nå, 14.07.11 - Gleder meg som en liten unge til å se laget i aksjon igjen. 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Det er diverse rykter om Sneijder. Han vil jeg heller ha enn Nasri Om vi henter en sentral midtbanespiller så synes jeg vi bør være ferdig angående store kjøp. Da har vi Young, DeGea og 'x' sammen med Jones som skal spilles inn på laget. Samspillet vi har spillerene imellom er noe av det viktigste vi har og det er nok nye spillere å samspille sammen med resten av laget på en gang. Mister vi samspillet kan vi tape mye mere enn fortjenesten med nye spillere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå