Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brasil med bare uavgjort :)

Men det er vel for mye å håpe på at de ryker i gruppespillet

Hva har du i mot Brasil? Er vel ingen United-spillere som deltar?

Ganske mye egentlig. Maradona som var et stort idol for meg hadde på mange måter Brasil som fiende.

Og så har vi filosofien demmes. Det er ikke nok å vinne, man skal vinne med stil. Det synes jeg er veldig kvalmende. Og så den klassiske "spark manageren" hvis ting ikke er bra nok (noe det aldri er)

De sparket vel manageren etter at de vant VM fordi de gjorde det for dårlig.

Jeg gleder meg alltid når Brasil ikke får resultatene de vil ha

Lenke til kommentar

Og så har vi filosofien demmes. Det er ikke nok å vinne, man skal vinne med stil. Det synes jeg er veldig kvalmende.

Rent hypotetisk. Hvis Manchester United hadde vunnet hver eneste kamp 1-0 i hele sesongen der man har et skudd og resten av kampen skjer det ingen ting, hadde du vært fornøyd med det? Legg til at dere selfølgelig vinner alt som kan vinnes, men dere scorer etter 1 min og etter det skjer det ingen verdens ting.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Barcelona har kjøpt Alexis Sanchez.

Cruyff_Official Johan Cruyff

FC Barcelona has a new player, Alexis Sanchez. Good player. Johan

Fra John Cruyff selv. Dette er over.

Kommer til å bli stor i LPD. Får håpe Ferguson lærer av dette og hører på onkel Game neste gang jeg hyper en spiller. Han kunne vi fått for ungifær £20m i fjor sommer. Minner meg litt om Ronaldinho når han gikk til Barca, fyren var så god at det var helt idiot å ikke slå til da United hadde anledning, men igjen skuffer speiderne våre meg stort. Hernandez og Vidic har vært kupp, men fyfaen for en flat jobb som gjøres med å finne spillere som er av det rette kaliber.

Lenke til kommentar

Og så har vi filosofien demmes. Det er ikke nok å vinne, man skal vinne med stil. Det synes jeg er veldig kvalmende.

Rent hypotetisk. Hvis Manchester United hadde vunnet hver eneste kamp 1-0 i hele sesongen der man har et skudd og resten av kampen skjer det ingen ting, hadde du vært fornøyd med det? Legg til at dere selfølgelig vinner alt som kan vinnes, men dere scorer etter 1 min og etter det skjer det ingen verdens ting.

Selvfølgelig

At en nasjon mener de er så overlegen all annen fotball at de krever å vinne med stil er så arogant at det er kvalmende ja

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Kan jeg få spørre hvorfor du ville vært fornøyd med det? Er det bare gleden av å vinne som interesserer deg?

Barcelona har kjøpt Alexis Sanchez.

Cruyff_Official Johan Cruyff

FC Barcelona has a new player, Alexis Sanchez. Good player. Johan

Fra John Cruyff selv. Dette er over.

Er ganske sikker på at denne kontoen er falsk. Så du kan leve i håpet litt til.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...